Hey je bent bewogen!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:57 schreef jortkeldert het volgende:
Had niet zoveel te doen (a)
[ afbeelding ]
yay!quote:Op zondag 27 juni 2010 23:00 schreef jortkeldert het volgende:
Thnx!
Speciaal voor jou, een minder bewogen foto
[ afbeelding ]
Ik doe mee, out of ideas.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:14 schreef jortkeldert het volgende:
Whut?
[ afbeelding ]
ja sorry, inspiratieloosMorgen maar weer verder, nieuwe dag, nieuwe lach, nieuw kapsel
Sinds wanneer heb jij zulks een lang haar dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 09:47 schreef x3ro het volgende:
Onze "gids"
[ afbeelding ]
Sfeer foto in 'n groeve die sinds eind 1800 leeg staat(Ik ben 2e van rechts)
[ afbeelding ]
Watch your step:
[ afbeelding ]
Best al een tijd hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 10:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij zulks een lang haar dan?
Leuke foto!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:58 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
10.45u vrij. Zonnetje erbij + licht briesje, rustig buiten op 't gezang van vogeltjes na, heb niets te klagen. Super!
[ afbeelding ]
I thank you!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:01 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Leuke foto!
En dan te bedenken dat ik straks in dit warme weer moet werken.
En ik zit hier een beetje te werken tot 18:00quote:Op maandag 28 juni 2010 10:58 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
10.45u vrij. Zonnetje erbij + licht briesje, rustig buiten op 't gezang van vogeltjes na, heb niets te klagen. Super!
[ afbeelding ]
Binnen of buiten? Sterkte in ieder geval.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
En ik zit hier een beetje te werken tot 18:00
Dankje!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:03 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
I thank you!
In de schaduw is het prima uit te houden hoor, T-shirt + korte broek, voldoende drinken en 't moet goedkomen. Werk-ze, alvast!
Binnen, zittend achter 2 pc schermenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:05 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Binnen of buiten? Sterkte in ieder geval.
Ik krijg zin om te zwemmen!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:07 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dankje!
Gelukkig werk ik met water, dus zal wel goed komen. ( hoop ik )
Als het laptops waren kon je jezelf nog in de schaduw neerzetten, zeer aangenaam!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Binnen, zittend achter 2 pc schermenIk ben jaloers
![]()
Ik wil ook rondhuppelen buiten in mijn zwembroekquote:Op maandag 28 juni 2010 11:12 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik krijg zin om te zwemmen!Maar heb net gedoucht en geen zin me opnieuw in te smeren, bovendien lig ik hier prima, dus ik houd het nog wel een uurtje of wat vol.
[..]
Als het laptops waren kon je jezelf nog in de schaduw neerzetten, zeer aangenaam!![]()
OT voor de werkers, succes, werk-ze en geniet van het weer, you can do it:
[ afbeelding ]
Wat houd je tegen?!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:20 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik wil ook rondhuppelen buiten in mijn zwembroek![]()
Omdat ik dan weer een leuk bedrag misloop en mijn baas daar niet al te happy mee zal zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 11:24 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Wat houd je tegen?!![]()
Ja oké, geen zwembroek mee hebben is een goed excuus.
OT:
[ afbeelding ]
Arme jij. Ik ben echt flauw door te zeggen dat het weer heerlijk is, I'd love to have this all day long.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omdat ik dan weer een leuk bedrag misloop en mijn baas daar niet al te happy mee zal zijnMaar alsnog
Ik wil zonne
OT:
[ afbeelding ]
Die foto's van jou zijn echt geweldig.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:41 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Arme jij. Ik ben echt flauw door te zeggen dat het weer heerlijk is, I'd love to have this all day long.
![]()
OT, een sad face voor jou:
[ afbeelding ]
- maar/en om het vrolijk te houden, je kunt immers nog lachen:
[ afbeelding ]
Heb je 't over mij?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:44 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Die foto's van jou zijn echt geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |