Packard Bell EasyNote LJ61-SB-016
Scherm: 17.3" LCD met LED backlight (Samsung 173KT01), 1600x900 pixels
Processor: AMD Athlon X2 QL-64 (2.1GHz) AMD Turion X2 Ultra ZM-87 (2x 2.4GHz)
Geheugen: 4GB (4096MB) DDR2 SDRAM
Videokaart: ATI Mobility Radeon HD4650 (DirectX 10.1, 1024MB DDR2 RAM)
Geluid: Realtek ALC272 High Definition Audio
Harde schijf: Hitachi 7K200, 200 GB (7200rpm, SATA) + Seagate Momentus, 500GB (5400rpm, SATA-II)
Optisch station: NEC/Optiarc AD-7580S, DualLayer, DVD±RW
Draadloos: Atheros 5009 A/G/N (300mbps)
Netwerk: Broadcom BCM5784M (1000mbps)
Webcam: Geintegreerd boven scherm (VGA, 0.3 Megapixel)
Toetsenbord: Volledig QWERTY toetsenbord, inclusief volledig numeriek gedeelte
Poorten: 4x USB 2.0, 1x SD/MMC/MS, 1x HDMI, 1x LAN, 1x audio in, 1x audio uit
Software: Windows Vista Home Premium & Windows 7 Home Premium, Adobe PhotoShop Elements 6, Nero 8 Essentials, PowerDVD 8, Microsoft Office 2007 Home & Student Trial, Norton Internet Security 2009 90-dagen abonnement.
Extra: 17" laptopsleeve, splinternieuwe adapter/stroomkabel (nog in verpakking)
Garantie: Ligt eraan. Ik heb de CPU vervangen door een (veel) sneller model. Dus afhankelijk of Packard Bell hier moeilijk over doet, heb je wel of geen garantie. Van de andere kant, de CPU is, net als het geheugen en de harde schijven, gewoon via een klepje toegankelijk en ik ben geen stickertjes tegen gekomen die me iets verboden. Ook heb ik de originele CPU nog, dus je kunt hem nog altijd omwisselen voordat je de laptop opstuurt (heel easy). Uiteraard krijg je de doos, boekjes, en de aankoopbon erbij. De laptop is overigens gekocht op 10 september 2009.
Overig: Je krijgt zowel een Windows Vista als een Windows 7 licentie. Laat me even weten welke je geinstalleerd wil hebben, en de laptop wordt met het OS van jouw keuze bij je afgeleverd. Alle software die Packard Bell standaard op de laptop zet wordt
niet geinstalleerd, wel bijgeleverd. Je kunt zelf bepalen of je het wil installeren of niet.
Gebruikssporen: Uiteraard, ik heb hem natuurlijk in gebruik gehad. Er zitten her en der wat
hele lichte krasjes, maar daar ontkom je niet aan bij een glossy laptop.
Foto's:![]()
Eigen foto's komen z.s.m. morgen, maar mijn vriendin heeft de camera nu in Ierland
Vraagprijs: 550 Euro 500 Euro, bieden staat vrij.
de foto's (klikken voor groter):
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Dubbeldrank op 28-06-2010 21:45:35 ]