quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:24 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
En dus ook batterijduur sparen.
Maar het blijft falen. Ik wil bijv mn skype openzetten en ondertussen mn mail + msn of whatever. Dat kan dus niet.
Achja.
Waardeloos inderdaad, hieruit blijkt maar weer dat Apple geen deugdelijk product kan maken. Ik roep dan ook iedereen op zijn iPhone (ja ook voorgaande versies) kapot te gooien. Wat een waardeloos bedrijf, we zijn allemaal genept en het komt nooit meer goed.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:30 schreef Fortitude het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)loedt-ontvangst.html
"Maar het werkt gewoon."![]()
Ook zo geniaal dat Steve Jobs het probeert te verdraaien. En dan gaat Tweakers het testen en dan blijkt dat gewoon gelul te zijn.
Eens.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:06 schreef elcastel het volgende:
[..]
Waardeloos inderdaad, hieruit blijkt maar weer dat Apple geen deugdelijk product kan maken. Ik roep dan ook iedereen op zijn iPhone (ja ook voorgaande versies) kapot te gooien. Wat een waardeloos bedrijf, we zijn allemaal genept en het komt nooit meer goed.
Ik weet. Dev's moeten de apps nog aanpassen zodat ze multitasking 100% ondersteunen. Dan toch twijfel ik er aan of die verbinding gewoon altijd openblijft.quote:
Ik zou er sowieso niet er mee in de trein bellen aangezien je niet overal 3G hebt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:27 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Ik weet. Dev's moeten de apps nog aanpassen zodat ze multitasking 100% ondersteunen. Dan toch twijfel ik er aan of die verbinding gewoon altijd openblijft.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:32 schreef Lonker2.0 het volgende:
Eens met klacht trouwens, maar dat krijg je met een iphone.
Nokia N900
Hey maar met mijn HTC HD2 die volgens de iPhone community slechter is dan hun geliefde phone kan het wel. En dat was ook de belangrijkste reden dat ik geen iPhone kocht, niet kunnen multitasken zuigt ballen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
een iphone is geen desktopcomputer met volwaardig OS. Normaal multitasken zoals met vensters in Windows zou te veel van de processor en daarmee ook van de batterij eisen. Daarom heeft Apple het anders aangepakt. Applicaties mogen op de achtergrond een beperkte set taken uitvoeren. Het besturingssysteem ziet daar strikt op toe. Het accepteert alleen een van die taken en niks anders. De applicatie moet er dan wel voor geschreven zijn om de taak op de juiste manier aan te bieden, zodat het OS snapt wat er op de achtergrond moet blijven draaien.
Neen, ze worden gepauzeerd. Je haalt ze uit een 'slaapstand' met multitasking en krijgt nog steeds push notificaties.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zo werkt die multietasking niet op de iPhone hoor. Het is niet oneindig, programma's stoppen gewoon met draaien op de iPhone op een gegeven moment.
Mensen die zoveel mogelijk nutteloze features belangrijker vinden dan usabilityquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:25 schreef fathank het volgende:
Iphone
Geeneens bestanden kunnen versturen via bluetooth
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |