Hier ook. Ga er niet vanuit dat het erg lekker ligt, maar voor die paar uurtjes kan het bestquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:59 schreef florabay het volgende:
Niks luchtbed met elektrische pomp hier! Ik heb een zelf inflatable matje van 3 cm dik ofzoVorig jaar ook overleeft, alleen het oprollen/opvouwen van dat ding is wel een *** werkje hehe
Haha mooiquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:37 schreef N-E-R-D het volgende:
Heb ook zo'n zelf opblaasbaar matje, ligt kut maar slaap er altijd prima op zeker als ik genoeg alcohol genuttigd heb. Afgelopen weekend ook nog prima op geslapen met concert at sea.
Ik heb er zin in.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:37 schreef N-E-R-D het volgende:
Heb ook zo'n zelf opblaasbaar matje, ligt kut maar slaap er altijd prima op zeker als ik genoeg alcohol genuttigd heb. Afgelopen weekend ook nog prima op geslapen met concert at sea.
Ik heb er zin in.
Koop gewoon een nieuwe zwerverquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:36 schreef Mr.DD het volgende:
Ik sterf op een matje. 1.93 moet rusten na een lange dag. Vooral met een dikke chronische hernia in je knieën.
Lang leven mijn langzaam leeglopende luchtbed!
Een nieuwe zwerver kopen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Koop gewoon een nieuwe zwerverDie dingen kosten echt niets.
Zwerver? Zeg pauper, ik heb deze speciaal zo laten maken. Das de charme van kamperen niet waar?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Koop gewoon een nieuwe zwerverDie dingen kosten echt niets.
Dat is niet gewoon een stukje katoen tussen twee stangen? Heb je daar niks tussenliggen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:06 schreef CecilBDemented het volgende:
heb een uber relaxe stretcher, die slaapt zo lekker!!
Je gaat toch niet serieus een luchtbed meeslepen waarvan je weet dat ie lek is?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:58 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zwerver? Zeg pauper, ik heb deze speciaal zo laten maken. Das de charme van kamperen niet waar?
Het midden in de nacht wakker worden op een plat bed, om deze met de mond weer te moeten oppompen. Heurlijk! Is weer eens wat anders dan 't Gooi.
quote:
Goed idee, goedemorgen!quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:02 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Zo las ik ´m eerst ook... Ik dacht al ´da´s raar, een zwerver kopen!´
Hmmm.... Tijd voor koffie!
Tuurlijk koop ik een nieuwequote:Op woensdag 30 juni 2010 08:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus een luchtbed meeslepen waarvan je weet dat ie lek is?Dan koop je toch voor 20 eu een nieuwe? Of ben je echt zo gierig?
Begraaf er alvast 10kg pillen zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef WeirdWestMan het volgende:
Er valt nog niet echt veel te beleven op het LL terrein...
Parkeerplaats
[ afbeelding ]
Brug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Camping 1
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |