Of overdag in de Bravo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:44 schreef Luni het volgende:
Dave Clarke op de zaterdag dus, en Plastikman ook, dus de zaterdag wordt een Technoavond. Vraag me alleen af zouden de Bloody Beetrons dan in de India staan?
Nu ook nog gewoon met band en ik moet zeggen dat ik het best leuk vond om te zien laatst in paradiso,quote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit iemand over Caribou horen zeggen (nu 3 keer gezien). Of is zijn huidige tour zo anders dan de vorige? Voorheen tourde hij altijd met een volledige band, best wel spectaculair.
Ik vond het niet boeiend @ Paradiso. Ik vond Gold Panda veul beter.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:32 schreef Manfret het volgende:
[..]
Nu ook nog gewoon met band en ik moet zeggen dat ik het best leuk vond om te zien laatst in paradiso,
barnowl als toegift (L)
Heeft Moke iedereen omgekocht ofzo? Niemand vraagt toch om die kutband?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Meuk komt ook, schijnt.
http://muziek.nieuws.nl/6(...)_tori_amos_voor_show
Ik gok nog half op dat die site ff vergeet dat het Metropole op LL met Serj Tankian staat en niet met Moke. Raar dat die niet genoemd wordt namelijk in een artikel over het Metropole.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Heeft Moke iedereen omgekocht ofzo? Niemand vraagt toch om die kutband?
Ideaal eetmomentje... nu al!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Meuk komt ook, schijnt.
http://muziek.nieuws.nl/6(...)_tori_amos_voor_show
Als Metropole er toch is, mogen ze ook wel hun project met Madd laten horenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik gok nog half op dat die site ff vergeet dat het Metropole op LL met Serj Tankian staat en niet met Moke. Raar dat die niet genoemd
wordt namelijk in een artikel over het Metropole.
Van mij mogen ze.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:20 schreef Da hopman het volgende:
Ik begreep dat Black Bottle Riot na een goeie gig morgen op Rockinpark ook een gaatje mag komen vullen van Mojo
[ afbeelding ]
CB > muse.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:33 schreef Mr.DD het volgende:
Muse @BBC2 is geweldig. Opnames van Glastonbury. Beter dan Wembley. Ongelofelijk.![]()
CB < Frans Bauerquote:
woensdag?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:49 schreef Kinz het volgende:
Zojuist te horen gekregen dat deze jongen wo, do en vr tot 18:00 moet werken en daarna vrij is om te gaan en te staan waar ie wil!
Ja, er moet ook spul opgebouwd wordenquote:
Ben je de linker of de rechter?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:49 schreef Kinz het volgende:
Edit* Ik kom mezelf gewoon tegen op een van de foto's die is gepost in #21 in MUZGrappig!
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ben je de linker of de rechter?
[ afbeelding ]
54 dagen noem je 1 maand?quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:10 schreef conobram het volgende:
OVER 53 DAGEN ZITTEN WE IN DE ZON OP LOWLANDS![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door florabay op 28-06-2010 09:06:31 ]
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:10 schreef conobram het volgende:
OVER EEN MAAND ZITTEN WE IN DE ZON OP LOWLANDS![]()
![]()
zie je wel dat je begint te raaskallen van die hoestdrank, laat 't nou is liggen!!! Lowlands duurt nog 3 maanden ofzoquote:Op zondag 27 juni 2010 20:10 schreef conobram het volgende:
OVER EEN MAAND ZITTEN WE IN DE ZON OP LOWLANDS![]()
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 03:21 schreef kesselman het volgende:
De zaterdag word een heerlijk dance avondje denk ik.
minimal/techno met richie hawtin en dave clarke (wellicht nog len faki,steffi en marcel dettmann)
electro met dr.lektroluv,shameboy,bloody beetroots en olene kadar.
Za zowiezo naar de kloten dus!!!
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dettmann & Klock zijn samen een act.
JA! Wij gaan ook naar Mysteryland!quote:Op maandag 28 juni 2010 03:22 schreef kesselman het volgende:
[..]
over 2 maanden is lowlands 2010 al afgelopen
Over 2 maanden gaan we morgen naar mysteryland!!
Ik ookquote:Op maandag 28 juni 2010 13:24 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
JA! Wij gaan ook naar Mysteryland!Eerst Lowlands en daarna Mysteryland, ik denk dat ik daarna half dood ben...
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:40 schreef Gewoonik het volgende:
Dit jaar pinkpop, lowlands.
Ben net tot de conclusie gekomen dat ik wel heel decadent naar lowlands ga dit jaar.
- opwerptent(alleen haringen prikken en klaar);
- uitklapbare partytent;
- bedpomp op batterijen.
Ik lijk wel een wijf dame.
Tuurlijk. camping 2 rechts of links achterin, in de buurt van de bocht. die groene partytent.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:56 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Mag ik jouw pomp komen lenen?
Ik sliep altijd op een zelf opblaasmatje ideaal ware het niet dat hij me tekort is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
heb altijd electro pomp bij me. 2p bed opblazen is teveel werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |