Ik schrok me de pleuris toen het ineens begon te spelen. Geluid stond een beetje hardquote:
Sure!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je maandag met me mee kijken dan? Om 16:00?
Ja dat had ik ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik schrok me de pleuris toen het ineens begon te spelen. Geluid stond een beetje hard
Kun je nagaan als je er stond!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik schrok me de pleuris toen het ineens begon te spelen. Geluid stond een beetje hard
YAAAAAAAAAAAAAY!quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
YAAAAAAAAAAAAAY!Ik ga om half 4 van werk snel naar huis.... en dan gaan we kijken op't plein in het zonnetje!
Dan komt het niet zo plotselingquote:
O nee, dat kloptquote:
Is goed. Doe ik dat met mijn oranje hempie. EN sprokkel ik vast de beesies bij mekaar! Misschien dat ik een uurtje tijd voor tijd neem, want pa som half 4 weg als ie om 4 begint is wat krap. Dan zit IEDEREEN op de weg in het centrum.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
! Tof
. Zal mijn oranje polo eens in de was gooien dan
.
Ik zal mijn best doenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is goed. Doe ik dat met mijn oranje hempie. EN sprokkel ik vast de beesies bij mekaar! Misschien dat ik een uurtje tijd voor tijd neem, want pa som half 4 weg als ie om 4 begint is wat krap. Dan zit IEDEREEN op de weg in het centrum.
Maar niet per ongeluk kopstoten bij een goal zoals de cute heterootjes op het filmpje he
Nope.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het ooit wel eens lekker weer bij jou?
Omdat het leuk is om met z'n allen mee te levenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je nagaan als je er stond!
Ik heb het bier in m'n kleren en de vuvuvuvulvatoet in m'n oor
Maar gezellig was het wel.
En ik durfde echt NIET te kijken bij die bal vanaf de stip na de hands![]()
Waarom leef ik dit jaar zo mee?
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:15 schreef Bartjebart het volgende:
Youtube heeft gewoon een Vuvuzela geluidsknop onder sommige filmpjes gezet
Bijvoorbeeld onder:
Mja. Zoiets denk ik jaquote:
Ach, pop, ik ben ook kapot vanavond...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:53 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond? Vanavond geile mannen zien op Friso!
Al zal ik wel kei kapot zijn van trainen
En zal ik geen alcohol drinken omdat ik morgen 2 optredens heb
Ik hoop dat ik datquote:
Ach, anders combineren met paracetasnoepjesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik datvanavond ook nog doe maar het voelt goed
Ik heb mijn antibiotica bij... ik weet alleen niet of ik dan word buiten gezet als ik die inneem... denken ze dat ik aan de drugs zitquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, anders combineren met paracetasnoepjes![]()
Met zo'n beschrijving hoef je toch niet eens te gaan kijkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:17 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Hoor ik net klik klik klik van die hakjes voorbij mijn kantoor lopen. Ik kijk op en om. Komt ze binnen "Gij heurt hillemoal niee om te kijke als ge hakjes heurt! Dar vinde gij niks an!"
En daarna wist ze me te vertellen dat er bij Tooling een nieuwe jongeen is met gitzwart haar en een witte pluk er in. Of ik ff wilde controleren of m'n gaydar afging. "Maar wel voorzichtig, want 't is de zoon van 1 vd bazen!" Ja hoor... Mission GayAlert gaat straks in werking!
Dan kijk ik de organisatoren wel ff lief aan. Of de barman. Of de DJ.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb mijn antibiotica bij... ik weet alleen niet of ik dan word buiten gezet als ik die inneem... denken ze dat ik aan de drugs zit
Ik heb 'r uitgelegd dat het ook een emo kan zijn, en dat die depressieve krengen wel eens de gaydar in verwarring kunnen brengenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met zo'n beschrijving hoef je toch niet eens te gaan kijken
Ik moet nog een kaartje halenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan kijk ik de organisatoren wel ff lief aan. Of de barman. Of de DJ.Komt goed!
Tis trouwens wel in de kleine zaal heniet in de grote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |