Dat zou een interessante pot hebben opgeleverdquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:15 schreef Sportex het volgende:
Viel me nog mee dat die Duitsers Ghana niet lieten scoren, zodat ze tegen VS moesten.
Een wát land?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
Duitsland ook.
Ghana, yea. tof toch nog een ZA land
Zuid-Afrikaans? jeweetzellufquote:
Ghana een zuid-afrikaans land?quote:
West Afrikaans dan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ghana een zuid-afrikaans land?
Heb jij aardrijkskunde gehad in het Mandarijn ofzo?
Hoe denk je dat Mandarijn wordt geschreven, ongelooflijke suflul?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
West Afrikaans dan.
Leuk joh trouwens dat Mandarijn... je had ook turks of duits kunnen zeggen, immers is het overal hetzelfde.
Vanwaar die persoonlijke beledigingen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Mandarijn wordt geschreven, ongelooflijke suflul?
Omdat je wel heel stom loopt te ouwehoeren, en vervolgens nog heel bijdehand gaat doen ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vanwaar die persoonlijke beledigingen?
Ik ben ook best dom hoor. Excuses aanvaard.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:35 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Omdat je wel heel stom loopt te ouwehoeren, en vervolgens nog heel bijdehand gaat doen ook
Het was niet zozeer bedoeld als een belediging, maar een beetje dom was je wel.
Mijn excuses
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben ook best dom hoor. Excuses aanvaard.Permettez-moi:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Intelligent, but fucked up.
quote:
Sowieso gaat Duitsland geen tweede keer winnen van Ghana.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
Duitsland gaat het WK winnen trouwens!!!!!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:03 schreef padlarf het volgende:
Faler, iedereen weet toch dat Ghana een oost-afrikaans land is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |