Dat is inderdaad het lastige.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:17 schreef tinoz het volgende:
maar hoe kom je aan een massale menigte om naar buiten te treden als je onder de radar moet blijven ?
slimste oplossing tot nu toe denk ik !quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:30 schreef Jungpionier het volgende:
Een virus schrijven die eerst een harmloos chain email is, van die soort grappen chainmails die je altijd van je collegas krijgt, maar dan op een bepaalde datum op elke PC een filmpje/textbestand/slideshow opent met de basis informatie van wat je wilt vertellen.
Op dat moment is het zo verspreid via het web dat het moeilijk zal zijn om snel de bron te achterhalen.
Maar dan moet je wel zo slim zijn iets te maken dat niet snel genoeg opgemerkt wordt door antivirus & firewall.
Ja, dat is het linke, dat weet je nooit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:49 schreef Amos_ het volgende:
Hoe weet je zeker dat er geen "mol" in die groep zit?
quote:Vervolgens publiceerde David Icke in 1999 het boek The Biggest Secret, waarin hij beweerde dat een aantal machtige leiders in de wereld zouden afstammen van de zogenaamde Reptilians, een bepaald ras van buitenaardse wezens.
Ja precies, daarom was hij ook maar een voorbeeldquote:
Niet alles wat geschreven staat is per definitie waar.quote:
Bedenk eens het volgende.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:58 schreef tinoz het volgende:
maar zou de elite echt instaat zijn om preventieve maatregelen te treffen om iedereen op de planeet te weerhouden van het vormen van een opositie partij of ene beweging ?
weet ik niet , wat maakt dat uit dan ?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:04 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Bedenk eens het volgende.
Als de elite daartoe in staat was, zou jij dan in staat zijn om hier uberhaupt aan te twijfelen?
Nou als de elite echt alles zou beheersen, dan zou je zelfs niet eens eraan kunnen denken om een tegen-beweging op te richten.quote:
Juist wel maar dat zeg ik dus, als er al zo een elite was dan zou een meesterbrein niet eens de kans hebben iets afwijkends te denken omdat ze alles beheersen en controleren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:05 schreef tinoz het volgende:
Wanneer iemand een idee heeft, om een beweging op te zetten en als het duidelijk is dat daar bepaalde mensen schade van gaan ondervinden, is er voor het meesterbrein niets te vrezen van die mensen ?
?
Vertel dat Bruno Bruhwiler. Of JFK. Of Malcolm X. Of Martin Luther King. Of de rest van de gevallenen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:26 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Juist wel maar dat zeg ik dus, als er al zo een elite was dan zou een meesterbrein niet eens de kans hebben iets afwijkends te denken omdat ze alles beheersen en controleren.
Dus in onze wereld bestaat die elite niet.
Dus omdat er mensen zijn die bewust zijn van de elite, kan de elite niet bestaan, want als ze zou bestaan zou zich niemand bewust zijn van hun?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:12 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nou als de elite echt alles zou beheersen, dan zou je zelfs niet eens eraan kunnen denken om een tegen-beweging op te richten.
Oftewel, er is geen alles overheersende elite.
Ik heb het over een allesoverheersende elite. Ik sluit niet uit dat er een elite is die alles wil beheren maar ze slagen er nog niet in, getuige het feit dat wij hier allemaal zitten en ik nog geen laserpointers op me gericht zie terwijl ik dit type.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:18 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Dus omdat er mensen zijn die bewust zijn van de elite, kan de elite niet bestaan, want als ze zou bestaan zou zich niemand bewust zijn van hun?![]()
Wat is dat dan voor een logica?
Nou volgens velen hier, slagen ze er wel mooi in. Nee geen laser pointer op je smoel, je denkt toch niet echt dat ze tegenwoordig nog aan snipers doen?quote:Op maandag 28 juni 2010 08:19 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik heb het over een allesoverheersende elite. Ik sluit niet uit dat er een elite is die alles wil beheren maar ze slagen er nog niet in, getuige het feit dat wij hier allemaal zitten en ik nog geen laserpointers op me gericht zie terwijl ik dit type.
Dat is natuurlijk allemaal spekulatie en er lopen heel veel discussies over in BNW. Duidelijk is wel, dat als je echte macht heb, geef je het niet op (tenzij er nog iemand boven je staat die jou die macht afpakt).quote:Op maandag 28 juni 2010 09:41 schreef chauchat het volgende:
waarom doet die elite dat eigenlijk? dat krijg ik maar nooit helder.
Raar want ik voel juist dat mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is zich onslagen weten van hun gevoel voor eigen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:21 schreef chauchat het volgende:
Ik denk eerder dat er een hoop mensen zijn die zo'n allesoverheersende elite lekker eng vinden en tegelijkertijd op een prettige manier zich ontslagen weten van hun gevoel voor eigen verantwoordlijkheid.
Geen verbintenis met de elite en je eigen keuzes maken/eigen verantwoordelijkheid zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:34 schreef Amos_ het volgende:
Hoe vertaalt zich dat in je dagelijkse leven? Je draagt geen belasting af aan de elite en je weet zeker dat hetgeen jij doet geen verbintenis heeft met die elite die bijna alles overheerst?
Eh, ja, twee verschillende woorden met twee veschillende betekenissen. Mooi zo.quote:
Wut?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:27 schreef tinoz het volgende:
Ik ben allang blij dat ik nu realisieer dat mijn psychaiter ( Elite / maffioso ) me toch neit wou vermoordenen gewoon een pillenboer is
quote:Op maandag 28 juni 2010 18:27 schreef tinoz het volgende:
Ik ben allang blij dat ik nu realisieer dat mijn psychaiter ( Elite / maffioso ) me toch neit wou vermoordenen gewoon een pillenboer is
het probleem echter is , als ik geen medicatie slik, ga ik dat weer wel denkenquote:
Ik ken je pas 1 berichtje -edit, nee-quote:Op maandag 28 juni 2010 18:27 schreef tinoz het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:18 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Geen verbintenis met de elite en je eigen keuzes maken/eigen verantwoordelijkheid zijn twee verschillende dingen.
Ik ga er niet verder op in want de mensen die in het zwart-wit denken, zullen het niet snappen en de mensen die verder kijken maken het voor zich zelf wel uit en hoeven geen zaaie post van mij te lezen.![]()
[..]
Je komt er wel tinoz, uiteindelijk komt alles goed.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:27 schreef tinoz het volgende:
Die stuurde me pasgeleden door naar een psychologe voor mijn vragen, en hij heeft verstand van computers !quote:Op maandag 28 juni 2010 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet naar luisteren Tinoz, hou je maar aan wat je psychiater zegt.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:43 schreef tinoz het volgende:
[..]
Die stuurde me pasgeleden door naar een psychologe voor mijn vragen, en hij heeft verstand van computers !
Raar he !
Hij kent XML Flash PHP MysQl etc...
Overigens , was ik dus van plan om mijn beeld over multinationals , corrupte bedrijven etc, bij te stellen door met mensen van die bedrijven te gaan praten... Dat was een aantal behandelaars geleden en is niets mee gedaan.
echt wazig allemaal
ik heb ooit naar Durex gemaild om te vragen of ze permanent gratis condooms voor Afrika ter beschikking wilde stellen, verder ben ik niet echt gekomen, is ook heel eng om alleen te gaan. Ik vroeg mijn behandelaar dan ook om mee te gaan naar zo'n gesprek.. Dit heeft ze nooit gedaan, en na herhaaldelijk vragen boekte ik bij geen andere GGZ medewerker resultaat, mijn verslag daarover , staat nog ergens hier op !Fok!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk dat je psych iets van computers weet, heb je iig gespreksstof genoeg.
Denk je dat multinationals je te woord willen staan? Dat kon nog weleens moeilijk worden.En heb je zelf al iets ondernomen om dat te bewerkstelligen? Brief geschreven ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |