Harige kut vol beige yoghurt met stukjes wortel?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:24 schreef HugoBaas het volgende:
Het beeld dat ik voor me zie maakt mijn dag weer goed.![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:19 schreef belangerijk1 het volgende:
mijn vriendin heeft last van haar rug
daarom kunnen we niet alle standjes proberen
wie weet er een goed standje waardoor mijn vriendin en ik nog meer kunnen gaan genietne :$
groeten
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:26 schreef BorusBulldog het volgende:
Waarom ging je over je nek? Omdat ze zich daar al een paar dagen niet had gewassen of omdat de smaak je onwennig was?
Beide redenen hebben logische oplossingen, success ermee.
Persoonlijk ben ik bang dat er tussen jullie geen volgende keer meer komtquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:21 schreef belangerijk1 het volgende:
hoe kan zij en ik er van genieten de volgende keer.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:25 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Harige kut vol beige yoghurt met stukjes wortel?
Misschien dat en TS teveel bier gedronken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:14 schreef Fes1-2 het volgende:
Na het uitgaan beffen. Lekkere zweetkut hebbie dan, BLERH
Beetje altijd krampachtig gaan wassen/douchen voordat je elkaar bespringt. Dat maakt het lekker spontaan, kuchquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:31 schreef nataliax het volgende:
Zorg dat je beide gewassen bent voordat je sex gaat doen. Dat helpt altijd en verbeterd de hygiëne. Het is belangrijk omdat met elkaar te bespreken en dus niet alsof doen dat er niks aan de hand is.
Niet alleen klit likken, soms lik ik gewoon 2 minuten lang alleen de binnenkant van de benen en om de hele kut heen (om de buitenste schaamlippen dus)... als je dan weer ff écht beft om het zomaar even te zeggen worden ze helemaal gek. En soms ff vingeren erbij blabla beetje varieeren.. de beste ervaring doe je toch op in de praktijk zolang je een beetje kijkt naar hoe het vrouwtje reageert.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:09 schreef picardmike het volgende:
Ik ben eerder benieuwd of ik hier nog wat beftips kan krijgen, zijn er mensen die nog een bepaalde strategie volgen bij het beffen?
Ik probeer altijd zijkanten en de bovenkant van de clitoris te likken, verder naar beneden ga ik nooit.
Haha wat hij zegtquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:21 schreef Chinless het volgende:
door likken, na het zure komt het zoete.
En in brazilie zouden ze het daarna ook weer op eten. (in japan wss ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:22 schreef Ps2K het volgende:
In Japan is het vrij normaal dat je over haar heen zou kotsen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:24 schreef eNGine10 het volgende:
Eerst een likje over haar anus dan proef je niks meer van het beffen
omg, das echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:21 schreef belangerijk1 het volgende:
ik was met uitgaan een leuk meisje tegen gekomen
we wouden wel wat dingen met elkaar uitproberen, ze wou wel graag dat ik haar gign beffen
ik deed het eerste keer en ging over mijn nek dat was best erg :$
hoe kan zij en ik er van genieten de volgende keer.
That's insane! Ik vind het juist heerlijk, ze hoeft er niet eens naar te vragen.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:00 schreef UltraBrain het volgende:
Ik zet altijd een kotsemmer naast me bed als er weer gebeft moet worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |