wat is er aan het handje?quote:
Waarom?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:54 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vanaf vandaag mijn leven beteren en mijn moeder gaat me helpen.
quote:
voetbal....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik al 3 maanden op bed lig. Mijn studie niet haal. Niet werk. Dik ben en nog dikker word. En gewoon ongelukkig ben.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
voetbal....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Gratis hartje van mevrouw Opdekop ;;quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik al 3 maanden op bed lig. Mijn studie niet haal. Niet werk. Dik ben en nog dikker word. En gewoon ongelukkig ben.
Goed dat je de knoop door hakt en aan de gang gaatquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik al 3 maanden op bed lig. Mijn studie niet haal. Niet werk. Dik ben en nog dikker word. En gewoon ongelukkig ben.
Er bestaat hier in ONZ een banmeldtopicquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:59 schreef justmattie het volgende:
Inderdaad.
naatje te vaak ee topic gekilled. Ga maar een maand meelezen in kwaliteitstopics, en uiteraard ontnemen we je postrechten om topickills te voorkomen.
Ik was te lui om te zoekenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er bestaat hier in ONZ een banmeldtopic
Wel naar 3FM luisteren hequote:Op donderdag 24 juni 2010 19:35 schreef Olle. het volgende:
tering jongs nog minder dan een uur en dan veutbolll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |