Alleen kameroen supporters zeggen dat het 0-1 isquote:
Die hebben pech.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat voor de mensen die in de andere 10 provincies wonen?
Inderdaadquote:
Alles behalve Noord- en Zuid-Holland en Utrecht is bendequote:Op donderdag 24 juni 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat voor de mensen die in de andere 10 provincies wonen?
Hollander?quote:
Kijk.... nicequote:
En waar baseer jij dat op?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:28 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Alles behalve Noord- en Zuid-Holland en Utrecht is bende
Mijn beleving en ervaring met Nederlandquote:
Trouwen? Kinderen krijgen? en die opvoeden als trotse hollanders?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:32 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Mijn beleving en ervaring met Nederland
Dan zijn die anders als die van mijquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:32 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Mijn beleving en ervaring met Nederland
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen kameroen supporters zeggen dat het 0-1 is
Wat is er dan met jou kind? slaapt die er doorheen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
mijn buren![]()
de 20 man bezoek bij de buren in de tuin![]()
![]()
![]()
mijn kind![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:36 schreef Trevland het volgende:
Wat is er dan met jou kind? slaapt die er doorheen?
Ik ben kapotquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
Dat is zeker fijn, jij een fijne werkweek gehad?
Ook vrij moe, maar morgen nog een dagje en dan heb ik ook weekendquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben kapot![]()
Maar het was wel leuk![]()
Hoe is het daar?
Jeuj, moet je de hele dag dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
Ook vrij moe, maar morgen nog een dagje en dan heb ik ook weekend. Verder alles goed hier
Yup, ruim 40 uur per weekquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeuj, moet je de hele dag dan?
Ik ben morgen ook wel gewoon druk, maar wel lekker bij Thijs
Kan ik helaas niet ontvangenquote:
Cakejes?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
Yup, ruim 40 uur per week, ik hoop dat ik met 8.5 uur klaar ben en niet langer door hoef. Zo te horen ga jij je morgen ook wel vermaken. Oja, ik weet dat ik taart had belooft maar dat wordt het niet maar ik maak iets anders waarop ik trakteer
Ik weet dat je echt in het midden van nergens woont, maar dat het ZO erg wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |