Mooi kut dat gehooiquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
He Noek. Gaan we nog naar Utrecht?![]()
Nee! Jij dan?
Ik kreeg me toch een hooikoorts aanval. Zat lekker met de meiden op een terrasje, ineens liepen de zwarte tranen me over de wangen, kreeg mn ogen niet meer open en pijn, prikken, auw![]()
Nu zit ik maar even binnen![]()
Dag boek!
Oh, dat is nasty. Heb je geen medicatie voor hooikoorts?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:21 schreef CarOnline het volgende:
He Noek. Gaan we nog naar Utrecht?![]()
Nee! Jij dan?
Ik kreeg me toch een hooikoorts aanval. Zat lekker met de meiden op een terrasje, ineens liepen de zwarte tranen me over de wangen, kreeg mn ogen niet meer open en pijn, prikken, auw![]()
Nu zit ik maar even binnen![]()
Dag boek!
Ja, echt.quote:
Ja maar niet genomen want het ging al een tijdje goed.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, dat is nasty. Heb je geen medicatie voor hooikoorts?
Ik ben een beetje bruiner ja.
Ja, kan wel hè? 10 juli!
Wie gaat er 10 juli mee naar Utrecht?
10 juli is er foebalquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, dat is nasty. Heb je geen medicatie voor hooikoorts?
Ik ben een beetje bruiner ja.
Ja, kan wel hè? 10 juli!
Wie gaat er 10 juli mee naar Utrecht?
Je hebt toch wel een coole zonnebril opgedaan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, echt.
Ben al 'huilend' weggestrompeld, moet me vasthouden aan een kind, geen gezicht!
Onlógisch is het wel natuurlijk, als Belgisch merk enzoquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Jupiler, "official sponsor van ze worldcup 2010" met hun "Jup Holland Jup" t-shirtjes die je gratis bij een kratje Jupiler kreeg doet geen belletje rinkelen?
Primaquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:29 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ik kan wel geloof ik, lekker wijn zuup'n.
Blijven we bij Pietje slapen, lijkt me wel gezellig
Jupiler is net zo min Nederlands als Franse frietjes!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Jupiler, "official sponsor van ze worldcup 2010" met hun "Jup Holland Jup" t-shirtjes die je gratis bij een kratje Jupiler kreeg doet geen belletje rinkelen?
Ze doen het niet in onze gemeente. Vrouwke zegt zelfs dat het überhaupt niet meer bestaat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geef je schoenen maar aan mij...krijg je slippertjesDoen hoor....je kan er echt wat aan hebben!!!!!
Wat niet meer bestaat? Urgentie?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ze doen het niet in onze gemeente. Vrouwke zegt zelfs dat het überhaupt niet meer bestaat.
tegenwoordig heet het woonduurquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat niet meer bestaat? Urgentie?
Urgentie is urgentie, en als je huis afgebrand is dan hoef je echt geen 5 jaar op straat te wonen omdat je niet ingeschreven stond als woningzoekende, dan krijg je gewoon urgentie.quote:
en een medisch urgentie bestaat ook niet meer in amsterdam, tegenwoordig krijgen mensen waar hun buurt van afgebroken worden voorrang, doorstarters woningen heet dat dacht ik, medische urgentie kan je wel aanvragen maar of dat hier helpt??/quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat niet meer bestaat? Urgentie?
ja dat weet ik niet allemaal, maar wat ik eerder zei, heet tegenwoordig woonduur.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Urgentie is urgentie, en als je huis afgebrand is dan hoef je echt geen 5 jaar op straat te wonen omdat je niet ingeschreven stond als woningzoekende, dan krijg je gewoon urgentie.
Volgens mij hier had ik al uitgelegd hoe en wat...quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:14 schreef Toverheks het volgende:
GERT lees je over me heen, ik heb toch gelijk gehad, zat de hele dag maar te piekeren maar voor aanvang vanavond met Nederland weten ze toch hun tegenstander van maandag, nu werd het weer op tv gezegt
Maar als ze het voor aanvang vanavond weten, dan zouden ze het toch nu ook al moeten weten?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve dat we op het moment van aftrap nog niet zeker zijn dat we de poulewinnaar zullen zijn, we zijn alleen zeker dat we door zijn.
Maar mochten wij van Kameroen verliezen en Denemarken of Japan die wedstrijd met een enorm aantal doelpunten winnen dan kan één van hen nog steeds poulewinnaar worden, en zouden wij tweede zijn.
Theoretisch dan dus..... als wij gelijk spelen tegen Kameroen dan maakt het al niet meer uit of één van de twee in de andere wedstrijd een monsterzege behaalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |