Inderdaad, spannendste wedstrijd van het WK so farquote:
Nee, maar Italië presteerde het om nog een paar tandjes slechter te zijnquote:En nou niet gaan verliezen van Kameroen vanavond, want Slowakije moét opgerold kunnen worden. Zo goed waren die beslist niet.
Oh oke. Ah 6 trappen maar, appeltje eitje!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dank je....ik moet hier 6 trappen op om bij mn huis te komen en daarbij is het ook nog anti kraak....alles staat op instorten en ik heb hier bijna geen rechten...ze zullen hier dus ook geen aanpassingen doen....vandaar eigenlijk
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh oke. Ah 6 trappen maar, appeltje eitje!
Tijd voor een echt huus dus.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:14 schreef Toverheks het volgende:
GERT lees je over me heen, ik heb toch gelijk gehad, zat de hele dag maar te piekeren maar voor aanvang vanavond met Nederland weten ze toch hun tegenstander van maandag, nu werd het weer op tv gezegt
Wedden dat het vol zitquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:19 schreef Toverheks het volgende:
zo, worden ff 20.000 mensen verwacht vanavond om op een scherm in het Feyenoord stadion de wedstrijd te volgen, kost ff 37. euro per kaartje.
Jupiler, "official sponsor van ze worldcup 2010" met hun "Jup Holland Jup" t-shirtjes die je gratis bij een kratje Jupiler kreeg doet geen belletje rinkelen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik snap de link Jupiler en Oranje niet echt.
He Noek. Gaan we nog naar Utrecht?quote:
Mooi kut dat gehooiquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
He Noek. Gaan we nog naar Utrecht?![]()
Nee! Jij dan?
Ik kreeg me toch een hooikoorts aanval. Zat lekker met de meiden op een terrasje, ineens liepen de zwarte tranen me over de wangen, kreeg mn ogen niet meer open en pijn, prikken, auw![]()
Nu zit ik maar even binnen![]()
Dag boek!
Oh, dat is nasty. Heb je geen medicatie voor hooikoorts?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:21 schreef CarOnline het volgende:
He Noek. Gaan we nog naar Utrecht?![]()
Nee! Jij dan?
Ik kreeg me toch een hooikoorts aanval. Zat lekker met de meiden op een terrasje, ineens liepen de zwarte tranen me over de wangen, kreeg mn ogen niet meer open en pijn, prikken, auw![]()
Nu zit ik maar even binnen![]()
Dag boek!
Ja, echt.quote:
Ja maar niet genomen want het ging al een tijdje goed.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, dat is nasty. Heb je geen medicatie voor hooikoorts?
Ik ben een beetje bruiner ja.
Ja, kan wel hè? 10 juli!
Wie gaat er 10 juli mee naar Utrecht?
10 juli is er foebalquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, dat is nasty. Heb je geen medicatie voor hooikoorts?
Ik ben een beetje bruiner ja.
Ja, kan wel hè? 10 juli!
Wie gaat er 10 juli mee naar Utrecht?
Je hebt toch wel een coole zonnebril opgedaan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, echt.
Ben al 'huilend' weggestrompeld, moet me vasthouden aan een kind, geen gezicht!
Onlógisch is het wel natuurlijk, als Belgisch merk enzoquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Jupiler, "official sponsor van ze worldcup 2010" met hun "Jup Holland Jup" t-shirtjes die je gratis bij een kratje Jupiler kreeg doet geen belletje rinkelen?
Primaquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:29 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ik kan wel geloof ik, lekker wijn zuup'n.
Blijven we bij Pietje slapen, lijkt me wel gezellig
Jupiler is net zo min Nederlands als Franse frietjes!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Jupiler, "official sponsor van ze worldcup 2010" met hun "Jup Holland Jup" t-shirtjes die je gratis bij een kratje Jupiler kreeg doet geen belletje rinkelen?
Ze doen het niet in onze gemeente. Vrouwke zegt zelfs dat het überhaupt niet meer bestaat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geef je schoenen maar aan mij...krijg je slippertjesDoen hoor....je kan er echt wat aan hebben!!!!!
Wat niet meer bestaat? Urgentie?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ze doen het niet in onze gemeente. Vrouwke zegt zelfs dat het überhaupt niet meer bestaat.
tegenwoordig heet het woonduurquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat niet meer bestaat? Urgentie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |