Moe.quote:
Heb het nog gered hoor, dank je. Kwam nog drie anderen tegen die ook te vroeg waren.. Hehe.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:09 schreef Mixende_match het volgende:
Veeeeeelte vroeg. Kan je nog fokken
Had je verhaal gelezen... Sterkte.En tis bijna tijd toch
Mooi huis!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:01 schreef Mixende_match het volgende:
moeilijke....k denk goed gesprek;) seks kan je hem leren;)
uhm
mooie boot of mooi huis hebben?
Jezus, zit jij hier op school ofzo? Moesten we om 9 uur op school zijn, komt iedereen om 10 uur aankakken vanwege een fout op het rooster. En die anderen maar niet vertellen dat we om 9 uur op school moesten zijnquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:42 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Moe.
Veeeel te vroeg zijn of veeeeel te laat?
(Kakklasgenoten die je niet vertellen hoe laat je op school moet zijn..)
Mensen die nog naar school moetenquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:07 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Jezus, zit jij hier op school ofzo? Moesten we om 9 uur op school zijn, komt iedereen om 10 uur aankakken vanwege een fout op het rooster. En die anderen maar niet vertellen dat we om 9 uur op school moesten zijn.
Looping, word ik niet zo door elkaar geschudquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:31 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Denk niet dat we 't over dezelfde school hebben, hehe.![]()
In de achtbaan:
Looping of kurkentrekker?
WALIBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:43 schreef Kwork het volgende:
[..]
Looping, word ik niet zo door elkaar geschud
Efteling of Walibi?
Met de trein.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:48 schreef Mixende_match het volgende:
kleine![]()
met de bus of met de trein?
Bellenquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:38 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Met de trein.
Smsen of bellen - inspiratieloos -
meeuwen dan maarquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:47 schreef Kwork het volgende:
[..]
Bellen
Irritant kwakende eenden of krijsende meeuwen? (waar ik nu las van heb)
Mag nog wel warmer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:04 schreef drumminggod het volgende:
[..]
meeuwen dan maar
wat denk jij in Nederland met 35ºC + ?
mag nog wel wat warmer hoor, of doe mij maar weer lekker 20 graden.
Schuimparty lijkt me wel geinig.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:56 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Mag nog wel warmer.![]()
Naar gewone party of naar schuimparty
Muts. oorwarmersquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:02 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Schuimparty lijkt me wel geinig.![]()
Muts of oorwarmers?
Het ei, die hadden dino's ook alquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:07 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Muts. oorwarmers![]()
Wie was er eerst: de kip of het ei?
Scheren.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:29 schreef Mixende_match het volgende:
kwek...die kwekt lekker
epileren of scheren?
(mannen: scheren met scheerapparaat of scheermesje)
Lastig, maar toch het WK, al kan dat over een uurtje anders zijnquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:58 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Scheren.
Olympische Spelen of het WK Voetbal?
()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |