Moe.quote:
Heb het nog gered hoor, dank je. Kwam nog drie anderen tegen die ook te vroeg waren.. Hehe.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:09 schreef Mixende_match het volgende:
Veeeeeelte vroeg. Kan je nog fokken
Had je verhaal gelezen... Sterkte.En tis bijna tijd toch
Mooi huis!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:01 schreef Mixende_match het volgende:
moeilijke....k denk goed gesprek;) seks kan je hem leren;)
uhm
mooie boot of mooi huis hebben?
Jezus, zit jij hier op school ofzo? Moesten we om 9 uur op school zijn, komt iedereen om 10 uur aankakken vanwege een fout op het rooster. En die anderen maar niet vertellen dat we om 9 uur op school moesten zijnquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:42 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Moe.
Veeeel te vroeg zijn of veeeeel te laat?
(Kakklasgenoten die je niet vertellen hoe laat je op school moet zijn..)
Mensen die nog naar school moetenquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:07 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Jezus, zit jij hier op school ofzo? Moesten we om 9 uur op school zijn, komt iedereen om 10 uur aankakken vanwege een fout op het rooster. En die anderen maar niet vertellen dat we om 9 uur op school moesten zijn.
Looping, word ik niet zo door elkaar geschudquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:31 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Denk niet dat we 't over dezelfde school hebben, hehe.![]()
In de achtbaan:
Looping of kurkentrekker?
WALIBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:43 schreef Kwork het volgende:
[..]
Looping, word ik niet zo door elkaar geschud
Efteling of Walibi?
Met de trein.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:48 schreef Mixende_match het volgende:
kleine![]()
met de bus of met de trein?
Bellenquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:38 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Met de trein.
Smsen of bellen - inspiratieloos -
meeuwen dan maarquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:47 schreef Kwork het volgende:
[..]
Bellen
Irritant kwakende eenden of krijsende meeuwen? (waar ik nu las van heb)
Mag nog wel warmer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:04 schreef drumminggod het volgende:
[..]
meeuwen dan maar
wat denk jij in Nederland met 35ºC + ?
mag nog wel wat warmer hoor, of doe mij maar weer lekker 20 graden.
Schuimparty lijkt me wel geinig.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:56 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Mag nog wel warmer.![]()
Naar gewone party of naar schuimparty
Muts. oorwarmersquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:02 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Schuimparty lijkt me wel geinig.![]()
Muts of oorwarmers?
Het ei, die hadden dino's ook alquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:07 schreef CelinoPino het volgende:
[..]
Muts. oorwarmers![]()
Wie was er eerst: de kip of het ei?
Scheren.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:29 schreef Mixende_match het volgende:
kwek...die kwekt lekker
epileren of scheren?
(mannen: scheren met scheerapparaat of scheermesje)
Lastig, maar toch het WK, al kan dat over een uurtje anders zijnquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:58 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Scheren.
Olympische Spelen of het WK Voetbal?
()
Vind mijn mama toch ietsjes liever.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:08 schreef dolphinqueen het volgende:
heerlijk filmpje kijken.
vader of moeder ?
Vis (gebakken zalmquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:45 schreef dolphinqueen het volgende:
Gekrabt dan maar (minder schade
vlees of vis ?
De Macquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:52 schreef Kwork het volgende:
[..]
Vis (gebakken zalm)
Mac of Burger King?
Tompoucequote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:29 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Vla!
Vlaflip..![]()
Appeltaart of tompouche?
Softijsquote:
zwemmen!quote:Op zondag 4 juli 2010 16:19 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Softijs![]()
Op het strand: Zonnen of zwemmen?
Wereldkampioenquote:Op zondag 4 juli 2010 18:33 schreef Aalbers het volgende:
eenpersoonsbed
Wereldkampioen voebtal of Nederlandse tourwinnaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even lachen naar het vogeltje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:56 schreef StolenSweetheart het volgende:
Zee.![]()
Alhoewel het ook gezellig kan zijn om met een paar vrienden naar een random meer in je omgeving te gaan.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar...friet. maar patat is natuurlijk de correcte manier om het in Nederland te zeggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doorzetten of opgeven?Get out of my head, out of my bed, out of my dreams, they're bad. Tell them it's me who made you sad, tell them the fairytale gone bad- Sunrise Avenue
Doorzetten.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:59 schreef Treebeard6 het volgende:
[..]
friet. maar patat is natuurlijk de correcte manier om het in Nederland te zeggen!
doorzetten of opgeven?
concert, betere seer bij optredens zelf. M.u.v. groezrock.quote:
Koudquote:Op zondag 4 juli 2010 19:04 schreef Treebeard6 het volgende:
[..]
concert, betere seer bij optredens zelf. M.u.v. groezrock.
met dit weer: warm of koud eten?
Minder knap meisje met inhoud, als het om een relatie gaat verander ik het echt wel in 'jongen' - maar heb m'n schatje al gevonden dus dat zit wel snor.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:09 schreef StolenSweetheart het volgende:
*geen vraag om antwoord op te geven*
Een minder knap maar aardig meisje of een knap meisje zonder inhoud?
Waarom zo filosofisch?quote:Op zondag 4 juli 2010 19:09 schreef StolenSweetheart het volgende:
*geen vraag om antwoord op te geven*
Een minder knap maar aardig meisje of een knap meisje zonder inhoud?
Op moment zin in chocoladefondue.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:15 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Minder knap meisje met inhoud, als het om een relatie gaat verander ik het echt wel in 'jongen' - maar heb m'n schatje al gevonden dus dat zit wel snor.
Chocolade- of kaasfondue?
Liever geen inkijk dan altijd, er worden tegenwoordig pennen bij mij naar binnen gegooid op school..quote:Op zondag 4 juli 2010 19:17 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Op moment zin in chocoladefondue.
Af en toe bewolking of continu zon!!!!
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:24 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Liever geen inkijk dan altijd, er worden tegenwoordig pennen bij mij naar binnen gegooid op school..![]()
Oh én: Af en toe bevolking, koelt lekker af.
Smartlap of palingsound?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smartlap.
Te softy of te ruige muziek bij je vriend(in)
Mijn piek is kwijt
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:54 schreef drumminggod het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smartlap.
Te softy of te ruige muziek bij je vriend(in)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te softe, als je in een kleffe, romantische bui bent kan eigenlijk weinig het verpesten.
Lente of herfst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |