Ik vind dat eigenlijk leuker dan die ADO-tokkies die hier in Europa altijd de wedstrijden bezoeken. Yanks knokken niet door sport. Ik denk niet dat voetbal daar ooit echt groot wordt. Is meer een damessport. Wij krijgen hier ook niet een echte ijshockey cultuur.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:39 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Ik vind al die Amerikaanse sporten zeker en vast geweldig , maar het publiek is gewoon veels te braaf en niet luidruchtig genoeg. Is meer zo'n family event die sportwedstrijden daar en dat is KUT.
Dat zijn gewoon negers die iedere gelegenheid aangrijpen om te plunderenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:08 schreef MrJones het volgende:
[..]
Are you kidding me?
Elk Lakers-kampioenschap is rellen in L.A.
Wat vond je er niet treffend aan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:34 schreef Zero17 het volgende:
Sterk hoor. Echt sterk. Nee maar echt, een scène uit een satirische komedie als een serieus argument neerzetten.. pfoeh jij durft. Kudo's voor jou bink.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:27 schreef Hymn het volgende:
Hoe amerikanen reageerde op het doelpunt van donovan.
Krijg je kippenvel van
Begint daar wel een klein beetje te leven
klopt. Een onderzoek van de Wall Street Journal wees uit dat er per wedstrijd slechts gemiddeld 11 minuten actie is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:23 schreef Zero17 het volgende:
A.F.
Spel staat meer stil dan dat er daadwerkelijk gesport wordt.
Mooi filmpje.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:27 schreef Hymn het volgende:
Krijg je kippenvel van
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:42 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
hou toch eens op over american football.. de echte naam voor die sport is toch "Handegg"?
[ afbeelding ]
rednecks!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:27 schreef Hymn het volgende:
Krijg je kippenvel van
Filmpje maakt het mooier dan het lijkt. Ik heb ook staan juichen hoor, maar "History in the making"? Kom op zegquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:27 schreef Hymn het volgende:
Krijg je kippenvel van
De USA heeft ook de meeste supporters in Zuid-Afrika zitten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:27 schreef Hymn het volgende:
Krijg je kippenvel van
Amerikanen hebben de neiging alles zo quasi episch te maken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:05 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Filmpje maakt het mooier dan het lijkt. Ik heb ook staan juichen hoor, maar "History in the making"? Kom op zeg
Die mensen hebben scheit aan het voetbal, supporten het gewoon omdat het USA is die speelt, als het een Amerikaan was die net won met schaken hadden ze hetzelfde gejuicht. Als je goed oplet heeft ook slecht 5% ofzo van de "supporters" in dat filmpje een shirt of iets met de kleuren van USA aan. Al die mensen die je ziet juichen in die cafe's gingen daar volgens mij gewoon ff een drankje halen, wisten hun veel dat er toevallig op dat moment voetbal op was.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:27 schreef Hymn het volgende:
Krijg je kippenvel van
Toch gek dat de meeste beelden uit de VS komen dan.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:32 schreef PirE het volgende:
[..]
De USA heeft ook de meeste supporters in Zuid-Afrika zitten.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:00 schreef YazooW het volgende:
[..]
Die mensen hebben scheit aan het voetbal, supporten het gewoon omdat het USA is die speelt, als het een Amerikaan was die net won met schaken hadden ze hetzelfde gejuicht. Als je goed oplet heeft ook slecht 5% ofzo van de "supporters" in dat filmpje een shirt of iets met de kleuren van USA aan. Al die mensen die je ziet juichen in die cafe's gingen daar volgens mij gewoon ff een drankje halen, wisten hun veel dat er toevallig op dat moment voetbal op was.
Je bent in de war met Nederlanders die een meerwaardigheidscomplex hebben.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:53 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Amerikanen hebben de neiging alles zo quasi episch te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |