Wie niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:07 schreef waht het volgende:
Ik wil ook wel betaald worden voor het beargumenteren van een bepaalde kant van een onderwerp.
Uiteraard met terugwerkende kracht.
Niet negatief bedoeld maar je geeft echt blijk dat je geen kaas gegeten hebt van marketing.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Er mag uiteraard wel een vorm van bescherming zijn, daar hoef je niet elke persoon voor aan de hand nemen. De klant is dan ook nogsteeds koning, zij hebben het recht om een bedrijf waar zij zaken mee doen objectief te kunnen beoordelen volgens mij. Zaken als reputatiemanagement en sluikreclame staan hier lijnrecht tegenover.
Spam van een MODquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:35 schreef Amos_ het volgende:
Lijkt me heel sterk, want waar op Fok! zou je dat terug moeten zien dan? Dat wordt heel snel doorzien als spam namelijk
edit; nobel zijn is natuurlijk niet echt relevant hierin. Geld moet verdiend worden.
Dat is een onafhankelijke bron, relevant voor mensen die werkzaam zijn in de supermarktbranche. Kom op zegquote:
Apple-fanboys zijn van een ander slag, die worden bij hun geboorte geinjecteerd met de HPX-2 hars zodat ze zich nog enkel blindstaren op uitgebeten appelsquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:55 schreef YuckFou het volgende:
Als eerste wil ik al die gasten die bij Apple op de loonlijst staan uit [DIG] weg hebben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |