abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83257790
Zo.
pi_83257900
Ik wil ook wel betaald worden voor het beargumenteren van een bepaalde kant van een onderwerp.
Uiteraard met terugwerkende kracht.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_83258399
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 20:07 schreef waht het volgende:
Ik wil ook wel betaald worden voor het beargumenteren van een bepaalde kant van een onderwerp.
Uiteraard met terugwerkende kracht.
Wie niet?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_83264358
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 20:01 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Er mag uiteraard wel een vorm van bescherming zijn, daar hoef je niet elke persoon voor aan de hand nemen. De klant is dan ook nogsteeds koning, zij hebben het recht om een bedrijf waar zij zaken mee doen objectief te kunnen beoordelen volgens mij. Zaken als reputatiemanagement en sluikreclame staan hier lijnrecht tegenover.
Niet negatief bedoeld maar je geeft echt blijk dat je geen kaas gegeten hebt van marketing.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_83264595
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:35 schreef Amos_ het volgende:
Lijkt me heel sterk, want waar op Fok! zou je dat terug moeten zien dan? Dat wordt heel snel doorzien als spam namelijk

edit; nobel zijn is natuurlijk niet echt relevant hierin. Geld moet verdiend worden.
Spam van een MOD
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 24 juni 2010 @ 23:55:04 #56
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_83267254
Als eerste wil ik al die gasten die bij Apple op de loonlijst staan uit [DIG] weg hebben!
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_83271902
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 22:49 schreef raptorix het volgende:

[..]

Spam van een MOD
Dat is een onafhankelijke bron, relevant voor mensen die werkzaam zijn in de supermarktbranche. Kom op zeg
pi_83271909
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 23:55 schreef YuckFou het volgende:
Als eerste wil ik al die gasten die bij Apple op de loonlijst staan uit [DIG] weg hebben!
Apple-fanboys zijn van een ander slag, die worden bij hun geboorte geinjecteerd met de HPX-2 hars zodat ze zich nog enkel blindstaren op uitgebeten appels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')