http://www.nu.nl/sport/2276965/jong-begrijpt-kritiek-niet.htmlquote:De Jong begrijpt kritiek niet
De negatieve kritieken over het spel van Oranje wekken de lichte wrevel van Nigel de Jong. Zonder te sprankelen boekte Nederland zeges tegen Denemarken (2-0) en Japan (1-0).
“Het niveau is heel dicht naar elkaar toegegroeid. Kijk naar de moeite die Italië heeft met Nieuw-Zeeland. Waar gáát het dan over om op ons kritiek te uiten, terwijl we zes punten na twee duels hebben gehaald en nog niet één keer echt in gevaar zijn gekomen?”, meldt De Jong in De Pers.
De middenvelder van Manchester City is niet de enige international voor wie het resultaat prevaleert.
“Dat komt ook doordat veel jongens bij grote buitenlandse clubs spelen. Dáár leer je al dat het resultaat voorop staat, dat je niet naïef moet zijn en niet in de val van een tegenstander moet lopen."
On-Nederlands
"Geduldig blijven en toeslaan wanneer het ook echt kan. Misschien dat dat on-Nederlands is, maar we hebben laten zien dat we er succesvol mee zijn.”
Het is De Jong om het even wie Nederland in de achtste finales treft. “Paraguay of Italië? Het maakt mij niets uit. Wie eenmaal een doel heeft, moet niet te veel naar anderen kijken.”
daar hebben we Boulah voor mochten we tegen ze uitkomenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hopen dat Ronaldo 2 benen kapot getrapt krijgt en nooit meer kan lopen.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:50 schreef horned_reaper het volgende:
En ik ben het volledig net Nigel eens!
Ik vond het wel meevallen eigenlijk Daar tegenover staat ook dat Nederland vast nog gaat groeien in het WKquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:56 schreef Kekster het volgende:
Ok, over de OP dan:
Nigel vergelijkt de resultaten van Nederland met die van een bagger elftal (Italië). De kom je inderdaad tot de conclusie dat Nederland niet slecht heeft gespeeld. Maar als je Nederland gaat vergelijken met een elftal dat wel voetbal heeft laten zien, Portugal dus, dan kom je tot de conclusie dat Nederland slecht voetbal heeft laten zien.
Maar goed, hij heeft wel gelijk, het resultaat telt, maar ga niet beweren dat de kritiek onterecht is, want het voetbal zelf was van een erbarmelijk niveau.
Jij werkt op provisie basis voor het Portugese ministerie van propaganda ofzoquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:56 schreef Kekster het volgende:
Maar als je Nederland gaat vergelijken met een elftal dat wel voetbal heeft laten zien, Portugal dus,
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:43 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Portugal is eigenlijk wel een duidelijk voorbeeld mbt. de uitspraak over de teams die dicht bij elkaar liggen qua niveau. Het heeft namelijk erg weinig gescheeld of Hongarije was in hun plaats naar het WK gegaan. Net zoals dat Griekenland als Europees kampioen.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:49 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over Portugal.![]()
Open je eigen topic als je dat wil gaan ophemelen ofzo, hier gaat het over het bericht van Nigel de Jong en zijn mening mbt. het dicht bij elkaar liggen van de teams.
Effe een kennisvraag:quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:56 schreef Kekster het volgende:
Maar als je Nederland gaat vergelijken met een elftal dat wel voetbal heeft laten zien, Portugal dus, dan kom je tot de conclusie dat Nederland slecht voetbal heeft laten zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bra-Por wordt leuk, jankers tegen aanstellers. Ik zet mijn geld op Brazil 3-0.![]()
![]()
En on topic: Als Nigel het wil bewijzen moet ie het toernooi uitspelen zonder rood te pakken, ook niet tegen zuigers en duikelaars.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:56 schreef Kekster het volgende:
Ok, over de OP dan:
Nigel vergelijkt de resultaten van Nederland met die van een bagger elftal (Italië). De kom je inderdaad tot de conclusie dat Nederland niet slecht heeft gespeeld. Maar als je Nederland gaat vergelijken met een elftal dat wel voetbal heeft laten zien, Portugal dus, dan kom je tot de conclusie dat Nederland slecht voetbal heeft laten zien.
Maar goed, hij heeft wel gelijk, het resultaat telt, maar ga niet beweren dat de kritiek onterecht is, want het voetbal zelf was van een erbarmelijk niveau.
Ja man Portugal speelt echt goed!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:56 schreef Kekster het volgende:
Ok, over de OP dan:
Noord-Korea valt bij mij in een categorie onder die van Hongarije. Brazilië had er voornamelijk moeite mee omdat het de eerste wedstrijd was en er over dit team zo weinig bekend is. Als coach van Portugal lijkt het me dan vrij gemakkelijk om op basis van deze eerste wedstrijd een elftal op te stellen dat de zwakke punten van Noord-Korea uitbuit. Het lijkt me dan logisch dat je met 7-0 wint, net zoals het logisch was dat Nederland met 6-1 van een team als Hongarije in de voorbereiding won.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:56 schreef Kekster het volgende:
Ok, over de OP dan:
Tja, ik kan de naam Portugal weren uit het topic, of het in het beeld laten passen van teams die dicht bij elkaar liggen.quote:
Ja sorry, gelijkspel tegen ivoorkust is echt supergoedquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:56 schreef Kekster het volgende:
Ok, over de OP dan:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |