Nou ik heb net 2003 gesproken en hij werd pas wakker toen ik hem belde, je kraamt weer eens onzin uit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:22 schreef padlarf het volgende:
Correctie, 2003 belde. Ze willen hun topic terug.
Misschien heeft hij wel een heel erg trage internetverbindingquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:26 schreef Stink-ui het volgende:
Dit is 2010: kees kankerkachel, computers en aids
Is dat zo? Ik belde 2003 net en ze wouden niets te maken hebben met dit gruwelijke kut topic.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou ik heb net 2003 gesproken en hij werd pas wakker toen ik hem belde, je kraamt weer eens onzin uit.
Woudenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:27 schreef aapinator het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik belde 2003 net en ze wouden niets te maken hebben met dit gruwelijke kut topic.
Niet in staat zijn om een boek te lezenquote:
Of dat alberto nog steeds bij mij het park staat te checken!!!@@#!#!# AIDSquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:27 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een heel erg trage internetverbinding;D
dd! Dat er zo'n neger in zijn kelder het internet aan het aanzwengelen is!!!1111
![]()
Jij bent zeker ook zo iemand die lekker op zaterdagavond een boek leest met een glas wijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:28 schreef GekkeBoel het volgende:
[..]
Niet in staat zijn om een boek te lezenJe was zeker nog te dom om toegelaten te worden op het VMBO .... dwaze autistische josti dat je bent
RT @2003 stop met bellen, het is 2010, twitter het maar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:27 schreef aapinator het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik belde 2003 net en ze wouden niets te maken hebben met dit gruwelijke kut topic.
Nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:28 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Of dat alberto nog steeds bij mij het park staat te checken!!!@@#!#!# AIDS
Newbie
Want je kan alleen op zaterdagavond een boek lezen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo iemand die lekker op zaterdagavond een boek leest met een glas wijn.
Ga lekker lezen ofzo autist.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:36 schreef GekkeBoel het volgende:
[..]
Want je kan alleen op zaterdagavond een boek lezen?Maar een boek lezen met een glas wijn is zeker niet verkeerd. Maar met vrienden flink aan het bier doe ik ook graag ... het kan namelijk beide, mislukte dwerg
2003 bedoel je.quote:
Uitstekende reactiequote:
Autisten voelen zich volgens mij vaker snel aangevallen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:40 schreef GekkeBoel het volgende:
[..]
Uitstekende reactieHeb je überhaupt de kleuterschool afgemaakt, of ben je gezakt voor met blokken spelen of veter strikken.
Denken dat je iemand beledigd door te roepen dat hij / zij moet gaan lezen
Bedankt, nu begrijp ik beter waarom jij je zo snel aangevallen voeltquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Autisten voelen zich volgens mij vaker snel aangevallen.
ji bent egt kk domquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:44 schreef GekkeBoel het volgende:
[..]
Bedankt, nu begrijp ik beter waarom jij je zo snel aangevallen voelt
Daar gaan we het pas over zo'n 7 jaar over hebben. Het is nu gewoon nog te vroeg!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:42 schreef Brawler het volgende:
Het is goddomme 2010, open dan een topic over Het Verloren Symbool, Brown's meest recente boek
Ok, tot over 7 jaar!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:45 schreef GekkeBoel het volgende:
[..]
Daar gaan we het pas over zo'n 7 jaar over hebben. Het is nu gewoon nog te vroeg!
Het boek moest eerst even rijpen inderdaad.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:45 schreef GekkeBoel het volgende:
[..]
Daar gaan we het pas over zo'n 7 jaar over hebben. Het is nu gewoon nog te vroeg!
Het wordt ook beter naarmate het langer in een kelder heeft kunnen rijpen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:47 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Het boek moest eerst even rijpen inderdaad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |