abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juni 2010 @ 12:52:30 #176
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_83238671
Nou hooooi, ik zat vannacht dus wat te pruttelen met photoshop en toen kwam er ineens dit uit!

Ja ik was in de Vanity Fair sfeer en wat is er nou classier toch? Nou toen dacht ik van, ik kan heul niet iedereens hoofd kwijt, inclusief de mijne! Nu dan ging ik weer een beetje zoeken en kwam ik met nog een Vanity Fair foto! Het origineel is met Scarlett Johansson en Keira Knightley, maar deze heeft veel meer flair vind ik zelf.

Ik moest er nog wel wat aan toe voegen, het voelde niet compleet dus ja.

En toen dacht ik zo van, ik mis nog 2 mensen! Nou daar komt een van de mooiste films ooit gekeken! Kate en Leo, wat een scene was dat he. Nou ik denk, ik plak hun hoofden daar toch gewoon op! Hihi!

En ik weet zeker dat ik nog meer mensen ben vergeten, maar het is ook zo'n grote SC hier! Dus als je wil dat ik met mijn harde photoshopskilzz jou hier op shop, whehe dat rijmt, dan moet je even mailen naar:

Bellatrix@jemoeder.com
of bel naar
0900-kusjeopjevader

Have fun!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_83238783
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:52 schreef Bellatrix het volgende:
Nou hooooi, ik zat vannacht dus wat te pruttelen met photoshop en toen kwam er ineens dit uit!

[ afbeelding ]

Ja ik was in de Vanity Fair sfeer en wat is er nou classier toch? Nou toen dacht ik van, ik kan heul niet iedereens hoofd kwijt, inclusief de mijne! Nu dan ging ik weer een beetje zoeken en kwam ik met nog een Vanity Fair foto! Het origineel is met Scarlett Johansson en Keira Knightley, maar deze heeft veel meer flair vind ik zelf.

[ afbeelding ]

En toen dacht ik zo van, ik mis nog 2 mensen! Nou daar komt een van de mooiste films ooit gekeken! Kate en Leo, wat een scene was dat he. Nou ik denk, ik plak hun hoofden daar toch gewoon op! Hihi!

[ afbeelding ]

En ik weet zeker dat ik nog meer mensen ben vergeten, maar het is ook zo'n grote SC hier! Dus als je wil dat ik met mijn harde photoshopskilzz jou hier op shop, whehe dat rijmt, dan moet je even mailen naar:

Bellatrix@jemoeder.com
of bel naar
0900-kusjeopjevader

Have fun!

Ik heb al gebeld trouwens
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_83239324
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bellatrix@jemoeder.com
of bel naar
0900-kusjeopjevader

Have fun!
pi_83239358
Leipe Photosjopskills
  Moderator donderdag 24 juni 2010 @ 13:17:39 #180
18653 crew  D.
pi_83239661
pi_83239724
D.

Pauze voorbij

IK WIL NAAR HUIS!!!!!!!!!
  Moderator donderdag 24 juni 2010 @ 13:19:34 #182
18653 crew  D.
pi_83239762
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
D.
Betrapt

pi_83239919
Buiten is het zoooo lekker weer...
Ik wil nu op mijn fietsie stappen en heerlijk bruin worden op mijn fiets

Maar moet nog tot kwart over 5
pi_83240053
Werkschuw tuig, dat zijn jullie!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_83240448
pi_83240455
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bellatrix@jemoeder.com
of bel naar
0900-kusjeopjevader

Have fun!

Ge-wel-dig
Jij bent echt naar de kloten
pi_83240483
Ben trouwens weer thuis...

Vanaf de stad naar huis gelopen... zulk lekker weer
  donderdag 24 juni 2010 @ 13:39:30 #188
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_83240588
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 13:37 schreef iBenny het volgende:

“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_83240676
En ik zit binnen
  donderdag 24 juni 2010 @ 13:43:07 #190
249756 Symphonic
Look o Look
pi_83240748
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
En ik zit binnen
ik ook, daar ga ik even verandering in brengen
Juin uit Eigen Tuin!
pi_83240761
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
En ik zit binnen
ik ook
pi_83242312
Ein-de-lijk bericht over mijn telefoon
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Helaas moeten wij u opnieuw op de hoogte brengen van de vertraging in de levering van uw bestelling.

De verwachte leverdatum van uw bestelling is verschoven naar 23-07-2010 vanwege de door onze leveranciers uitgestelde leverdatum van het door u bestelde artikel.

Onze welgemeende excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,

GSM.nl

Prutsers
Nog een maand wachten dus
pi_83242349
Welke hebbie besteld?
pi_83242406
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Welke hebbie besteld?

HTC Desire
pi_83242670
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 14:18 schreef iBenny het volgende:
Ein-de-lijk bericht over mijn telefoon
[..]

Prutsers
Nog een maand wachten dus
ik sluit altijd abbo af via belnu.nl Altijd binnen een week de telefoon.

(nou ja altijd, 2 keer afgesloten en mijn man 3 keer)
pi_83242675
Nice
pi_83242942
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 14:27 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik sluit altijd abbo af via belnu.nl Altijd binnen een week de telefoon.

(nou ja altijd, 2 keer afgesloten en mijn man 3 keer)

Mijn vorige abbo (Nokia N95) heb ik ook afgesloten via gsm.nl .
Daar was ik wel tevreden mee, nu bleven ze me elke keer opnieuw via de telefoon spammen dat mijn abbo afliep. Voor de Desire gekozen, toen beloofde ze binnen 7 dagen weer te bellen voor een afspraak. Nog niet opgehangen of ik kreeg een bericht dat er leveringsproblemen waren. En nu een week later heb ik deze mail dus ontvangen
Ik zie wel wat er van komt
pi_83242983
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
Nice

Zeker
Hoor dr eigenlijk alleen maar positieve dingen over en kan ook niet wachten om er mee te spelen
  donderdag 24 juni 2010 @ 14:44:27 #199
249756 Symphonic
Look o Look
pi_83243356
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 13:37 schreef iBenny het volgende:

het is echt heerlijk buiten
Juin uit Eigen Tuin!
pi_83243395
Wrijf het er maar in.