quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:52 schreef Bellatrix het volgende:
Nou hooooi, ik zat vannacht dus wat te pruttelen met photoshop en toen kwam er ineens dit uit!
[ afbeelding ]
Ja ik was in de Vanity Fair sfeer en wat is er nou classier toch? Nou toen dacht ik van, ik kan heul niet iedereens hoofd kwijt, inclusief de mijne! Nu dan ging ik weer een beetje zoeken en kwam ik met nog een Vanity Fair foto! Het origineel is met Scarlett Johansson en Keira Knightley, maar deze heeft veel meer flair vind ik zelf.
[ afbeelding ]
Ik moest er nog wel wat aan toe voegen, het voelde niet compleet dus ja.
En toen dacht ik zo van, ik mis nog 2 mensen! Nou daar komt een van de mooiste films ooit gekeken! Kate en Leo, wat een scene was dat he. Nou ik denk, ik plak hun hoofden daar toch gewoon op! Hihi!
[ afbeelding ]
En ik weet zeker dat ik nog meer mensen ben vergeten, maar het is ook zo'n grote SC hier! Dus als je wil dat ik met mijn harde photoshopskilzz jou hier op shop, whehe dat rijmt, dan moet je even mailen naar:
Bellatrix@jemoeder.com
of bel naar
0900-kusjeopjevader
Have fun!
Nou hooooi, ik zat vannacht dus wat te pruttelen met photoshop en toen kwam er ineens dit uit!
[ afbeelding ]
Ja ik was in de Vanity Fair sfeer en wat is er nou classier toch? Nou toen dacht ik van, ik kan heul niet iedereens hoofd kwijt, inclusief de mijne! Nu dan ging ik weer een beetje zoeken en kwam ik met nog een Vanity Fair foto! Het origineel is met Scarlett Johansson en Keira Knightley, maar deze heeft veel meer flair vind ik zelf.
[ afbeelding ]
En toen dacht ik zo van, ik mis nog 2 mensen! Nou daar komt een van de mooiste films ooit gekeken! Kate en Leo, wat een scene was dat he. Nou ik denk, ik plak hun hoofden daar toch gewoon op! Hihi!
[ afbeelding ]
En ik weet zeker dat ik nog meer mensen ben vergeten, maar het is ook zo'n grote SC hier! Dus als je wil dat ik met mijn harde photoshopskilzz jou hier op shop, whehe dat rijmt, dan moet je even mailen naar:
Bellatrix@jemoeder.com
of bel naar
0900-kusjeopjevader
Have fun!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bellatrix@jemoeder.com
of bel naar
0900-kusjeopjevader
Have fun!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:37 schreef iBenny het volgende:
Ben trouwens weer thuis...
Vanaf de stad naar huis gelopen... zulk lekker weer![]()
quote:Geachte heer/mevrouw,
Helaas moeten wij u opnieuw op de hoogte brengen van de vertraging in de levering van uw bestelling.
De verwachte leverdatum van uw bestelling is verschoven naar 23-07-2010 vanwege de door onze leveranciers uitgestelde leverdatum van het door u bestelde artikel.
Onze welgemeende excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet,
GSM.nl
ik sluit altijd abbo af via belnu.nlquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:18 schreef iBenny het volgende:
Ein-de-lijk bericht over mijn telefoon
[..]
Prutsers
Nog een maand wachten dus
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik sluit altijd abbo af via belnu.nlAltijd binnen een week de telefoon.
(nou ja altijd, 2 keer afgesloten en mijn man 3 keer)
quote:
het is echt heerlijk buitenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:37 schreef iBenny het volgende:
Ben trouwens weer thuis...
Vanaf de stad naar huis gelopen... zulk lekker weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |