Ja, die sprookjesboomfoto vind ik ook leukquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:59 schreef Suzanna het volgende:
Leah(en die andere foto is leuk!) Jammer he, als je geen camera bij je hebt...
P. maakte ze, ik vond het eerst zielig, maar nu vind ik ze eigenlijk heel mooi.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:56 schreef Claudia_x het volgende:
Och arme Ko.'t Klinkt vast een beetje gemeen, maar ik vind het goed dat je ook van dit soort momenten foto's maakt, oeke. Dat deed mijn vader ook altijd, niet alleen van de leuke, picture-perfect momenten, en ik ben zo blij met die foto's.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:59 schreef Ca.ra het volgende:
Oh gat nu zit ik het hier goed te verpesten he!
Die boom staat helemaal op het einde. Uitgang op het Anton Pieckplein (bij een cadeaushop).quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
Oeh, Lily, die sprookjesboom hebben we helemaal niet gezien de laatste keer dat we in het Sprookjesbos waren! Maar toen was het ook donker, vandaar misschien. Wat een prachtig profieletje heeft je dochter toch. Dat neusje: *hap!
Idd!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:17 schreef lily het volgende:
[..]
Die boom staat helemaal op het einde. Uitgang op het Anton Pieckplein (bij een cadeaushop).
En haar profiel is echt al herkenbaar op de 12 weken echo
dat hapneusje
Jep, maar ik vind Florian nog steeds leuk!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:43 schreef freecell het volgende:
En die zwemfoto's zijn ook tof!
Wat lollig dat Harry en Florian nu echt niet meer op elkaar lijkenZe begonnen zo gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |