quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:45 schreef TAV74 het volgende:
Oeh, ontvangstbevestiging voor mijn bestelling. Met enig geluk morgen binnen, dan is de Whiskyvoorraad (die P zo heeft doen slinken![]()
) weer een beetje aangevuld
quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Geef mij maar weer de schuld
Gisteren een beetje mij lopen pesten met het doorgeven van goeie muziek zodat mijn wensenlijst weer langer wordt en nu mij de schuld geven van het opraken van de Coa Ill-dinges zonder dat ik die mocht proeven
Ik vind het niet eerlijk
Mijn ontwikkeling is al heel goedquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:48 schreef TAV74 het volgende:
Maar je hebt gelijk, de Coal Ila was niet jou schuld, die past niet meer nadat de Oban op was![]()
. En die goede muziek is alleen maar goed voor je ontwikkeling
ik pm je wel ff iddquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:24 schreef Den_Haag het volgende:
DE, stuur hem anders ff door via pm. gebruik ik wel de werk-communicator
Om te beginnen de volledige collectie Tool CD'squote:Op donderdag 24 juni 2010 09:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn ontwikkeling is al heel goedBen heel sociaal ingesteld als ik er zin in heb, heb een kast vol goeie muziek uitzonderingen daargelaten: k ga het niet hebben over de A-Teens
, en inmiddels een plank vol sterke drank
whisky, cognac, rum, absinth en slivovich. Wat moet er nog meer opgevoed worden?
![]()
Die A-teens uit je verzameling en we praten verderquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn ontwikkeling is al heel goedBen heel sociaal ingesteld als ik er zin in heb, heb een kast vol goeie muziek uitzonderingen daargelaten: k ga het niet hebben over de A-Teens
, en inmiddels een plank vol sterke drank
whisky, cognac, rum, absinth en slivovich. Wat moet er nog meer opgevoed worden?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |