Nee, tenminste, nog niet gevraagd of ze na de toetsweek nog ergens wat wil gaan drinken.quote:
quote:Langste tenniswedstrijd ooit nog niet voorbij
Nicolas Mahut en John Isner hebben er zin in op Wimbledon. De twee tennissers begonnen gisterenmiddag aan hun eerste ronde partij en zijn nog steeds niet klaar. Gisteren werd de wedstrijd vanwege de duisternis gestaakt, vandaag gebeurde dat bij een 59-59 stand in de vijfde set.
De partij duurt in totaal al tien uur, langer dan welke andere tenniswedstrijd ooit. Alleen al de vijfde set duurt langer dan de 6 uur en 33 minuten die Fabrice Santoro en Arnaud Clement een paar jaar terug nodig hadden.
Ook het recordaantal aces in een wedstrijd is gesneuveld. Wie het record zal pakken is onbekend. De Amerikaan Isner staat momenteel op 98 aces, terwijl Fransman Mahut er 94 heeft.
De grote winnaar van deze wedstrijd is de Nederlander Thiemo de Bakker, die de winnaar van deze partij in de volgende ronde ontmoet. De Bakker won vandaag zijn partij tegen de Columbiaan Santiago Giraldo met slechts 16-14 in de vijfde set.
Romp van een spaanse man met Sombrero.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:10 schreef Allure_ het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tation_Spanje__.html
Bluhh, wat zie ik nu liggen bij die bovenste foto![]()
?!
Ja, leuke partij om te volgen was/is dat.quote:
WTF, is echt een romp hè. Ik moet altijd persé dat soort foto's zien, maar als ik ze dan zie wilde ik dat ik ze nooit had gezienquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Romp van een spaanse man met Sombrero.
Deze grap is de puta madrequote:Op donderdag 24 juni 2010 09:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Romp van een spaanse man met Sombrero.
Doe het dan gewoon. Als je het niet doet heb je veel meer spijt dan als je het wel doet en ze nee zegt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, tenminste, nog niet gevraagd of ze na de toetsweek nog ergens wat wil gaan drinken.
Ik ben zo onzettende dromer die zich duizenden dingen fantaseert maar als het er eenmaal in het op aankomt, dan faal ik gewoon keihard. Ik durf het gewoon niet
He's not gonna do it. Laat 'm maarquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Doe het dan gewoon. Als je het niet doet heb je veel meer spijt dan als je het wel doet en ze nee zegt.
Ja, ik zit alleen steeds op zo'n perfect moment om het te vragen te wachten maarja, die gaat er niet meer komen denk ik zoquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Doe het dan gewoon. Als je het niet doet heb je veel meer spijt dan als je het wel doet en ze nee zegt.
Ja, same here.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WTF, is echt een romp hè. Ik moet altijd persé dat soort foto's zien, maar als ik ze dan zie wilde ik dat ik ze nooit had gezien!
Goede instelling man.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ik zit alleen steeds op zo'n perfect moment om het te vragen te wachten maarja, die gaat er niet meer komen denk ik zo
Ik moet het gewoon een keer vragen maar iedere keer dat ik haar weer zie word ik bang voor het antwoord en krijg ik weer een minderwaardigheidscomplexquote:
JE GAAT HET NIET DOEN, JUST LEAVE IT.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik moet het gewoon een keer vragen maar iedere keer dat ik haar weer zie word ik bang voor het antwoord en krijg ik weer een minderwaardigheidscomplex
okequote:Op donderdag 24 juni 2010 09:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik moet het gewoon een keer vragen maar iedere keer dat ik haar weer zie word ik bang voor het antwoord en krijg ik weer een minderwaardigheidscomplex
quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JE GAAT HET NIET DOEN, JUST LEAVE IT.
Zeg maartegen haar.
Oké, dan krijg je haar niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, laat het nou maarquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:28 schreef Japsnars het volgende:
Tsja, ik heb toch niets te verliezen dus wat dat betreft
Watje.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:28 schreef Japsnars het volgende:
Tsja, ik heb toch niets te verliezen dus wat dat betreft
Bragi.quote:
quote:
Hoax, indo's kunnen niet dansen.quote:
mijn ontbijt wat doe jequote:Op donderdag 24 juni 2010 09:40 schreef BobbyB het volgende:
En wat denken jullie? Had Patricia Paay nu wel of geen seks met Waylon?
Speciaal voor jou dan, de kop van de dag:quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zie hem weer de Privé-rubriek lezen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |