En vista al helemaaaaalquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:23 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
TS = 16.
TS vind XP beste, want windows 7 zuigt
Ubuntu.quote:
TS heeft toch maar 2GB Ramquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
TS zuigt.. XP is zo gaar als een kanarie als je 1x Win7 gewend ben
KLACHT: XP snapt ook geen 8GB ram..
KLACHT2: XP snapt ook geen 64Bits!..
Ja, en dan branden op een stukje lucht? Kep geen cd'squote:Op donderdag 24 juni 2010 00:24 schreef bijdehand het volgende:
Via bittorent heb je 'm in een kwartier
op een DVD wil ook wel hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:26 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Ja, en dan branden op een stukje lucht? Kep geen cd's.
Geen USB hierquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:26 schreef __Saviour__ het volgende:
iso downloaden en vanaf een usb-stick installeren. bam.
Dit dus.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:26 schreef __Saviour__ het volgende:
iso downloaden en vanaf een usb-stick installeren. bam.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:28 schreef Righteous het volgende:
Windows 98 installeren, dan werkt FOK! niet meer trouwens
Doe dan meteen MS-DOS 6.22 ism met Win3.11quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:28 schreef Righteous het volgende:
Windows 98 installeren, dan werkt FOK! niet meer trouwens
Dan houdt het op. Of je moet de gevaarlijke tocht naar beneden riskeren. Hopelijk heb je genoeg survival op Discovery gekeken.quote:
gezien het vermogen van de TS acht ik de TS niet in staat om zulke gegevens op te kunnen slaan :pquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan houdt het op. Of je moet de gevaarlijke tocht naar beneden riskeren. Hopelijk heb je genoeg survival op Discovery gekeken.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Doe dan meteen MS-DOS 6.22 ism met Win3.11
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Doe dan meteen MS-DOS 6.22 ism met Win3.11
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
gezien het vermogen van de TS acht ik de TS niet in staat om zulke gegevens op te kunnen slaan :p
Pa moet morgen om 5u naar schiphol, gaat naar Engeland.quote:
Ik weet nog steeds zo'n error . Syntax error, als je hoerencomputer typte bijvoorbeeld .quote:
Slaapt je pa op de bank dan ?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:32 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Pa moet morgen om 5u naar schiphol, gaat naar Engeland.
Zou wel leuk zijn om hem nu te wekken en hem een prachtig humeur mee te geven d'r naartoe
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:33 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds zo'n error . Syntax error, als je hoerencomputer typte bijvoorbeeld .
Typte je run hoerencomputer, dan zei die cannot setup hoerencomputer
Ga 't zo even proberenquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
dan moet je ipv op t midden eens aan de zijkanten van de treden stappen :p
Ach je pa gaat weg dus waarschijnlijk zijn je ouders nu gewoon een flinke pot aan het sexen johquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:37 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Ga 't zo even proberenWish me luck!.
(jullie kennende hopen jullie dat ik faal.)
dan moet je es een keer overdag uitvogelen welke treden je beter links kan staan en welke rechtsquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:38 schreef leRomein het volgende:
Zijkanten van de treden probeer ik ook altijd. Toch maak ik altijd redelijk wat geluid als ik de trap op- / afloop, maar mijn ouders slapen daar altijd doorheen
De gedachte alleen al 't te horen of te zienquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:38 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ach je pa gaat weg dus waarschijnlijk zijn je ouders nu gewoon een flinke pot aan het sexen joh
Ach joh , zolang je niet zo de trap af gaatquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:38 schreef leRomein het volgende:
Zijkanten van de treden probeer ik ook altijd. Toch maak ik altijd redelijk wat geluid als ik de trap op- / afloop, maar mijn ouders slapen daar altijd doorheen
(edit: misschien worden ze wel wakker, maar dan laten ze het niet merken)
Loop rustig, op de zijkanten van de treden en sla indien mogelijk telkens 1 tree over, dat scheelt al.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |