quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ah gadver![]()
Slecht slapen sucks dan helemaal idd....sterkte
Het versterkt elkaar mooi iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hoi hoiquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het versterkt elkaar mooi iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ja ik zat dus bij je WERK in de buurt, en aan de receptie zeiden ze al dat je er niet was, dus heb 'm zelf opgegetenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:14 schreef Ml-etje het volgende:
voor Tombo
voor Ing
*schop voor Ll waar is die smoothie, flurry whatevers?
Oh enne zit niet op mijn werkheb tegenwoordig de donderdag vrij
Was vanmorgen ijverig doen zodat ik straks de zon in kan
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik zat dus bij je WERK in de buurt, en aan de receptie zeiden ze al dat je er niet was, dus heb 'm zelf opgegeten
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Logisch, neem maar lekker de tijdquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:18 schreef tombolafan het volgende:
En tnx iedereen voor de![]()
Als ik dus een beetje afwezig/ongezellig ben komt het daardoor
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Ik wist het niet.
. Kan zo kut zijn.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Nee, wist niemand, dus geeft niksquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
! Ik wist het niet.
. Kan zo kut zijn.
Veel sterktequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef tombolafan het volgende:
Nou, genoeg gejankt![]()
Nederlands elftal FTW!
Zou nog erger zijn als het riool open ligt met dit weerquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed, het is gelukkig lekker weer. Alleen moeten ze stoppen met hier het riool opnieuw aanleggen want het geluid van vrachtwagens komt me de strot uit (en het duurt waarschijnlijk nog weken
.)
Erikje, daar is een simpele oplossing oor: je hoorapparaat uitzetten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed, het is gelukkig lekker weer. Alleen moeten ze stoppen met hier het riool opnieuw aanleggen want het geluid van vrachtwagens komt me de strot uit (en het duurt waarschijnlijk nog weken
.)
tnxquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Veel sterkte![]()
Probeer toch gewoon beetje van het weer e.d. te genieten
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zou nog erger zijn als het riool open ligt met dit weer![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tnx
Heb gister al de hele middag lopen "troost-shoppen" met zusje en vriendinnetje
5 jurkjes gekocht en een zonnebril
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Erikje, daar is een simpele oplossing oor: je hoorapparaat uitzetten.
Oh en ben blij dat het geluids- en geen stankoverlast is
GMTAquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zou nog erger zijn als het riool open ligt met dit weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |