quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens vind ik ook dat de mensen aan tafel zich iets meer in het hedendaagse voetbal mogen verdiepen. Momenteel kennen ze echt geen enkele speler buiten Nederland. Want spelers als Donovon zijn echt niet zo slecht als er daar wordt beweerd.
Waarom dan? op zijn leeftijd (27) al 130+ interland en rond de 50 doelpunten, en ook tijdens zijn huurperiode bij Everton was hij één van de zo niet de beste speler.quote:
Schandalig genoeg staat de late uitzending nog steeds niet online.quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ga ze zo eens bekijken, van vanmiddag en vanavond.²
Relax dat je een keer bent geweest.quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:54 schreef HaagsPietje het volgende:
zo, net terug uit scheveningen....leuk om dat circus eens in het echt te zien!
zaken die me zijn opgevallen: rene, die volgens mij VI Oranje moe ishij greep werkelijk elk moment aan om van tafel te lopen en lekker ff een frisse neus te halen op het terras, de non-communicatie tussen de heren aan tafel tijdens de breaks
de schoenen van johan, precies hetzelfde model als die groene en gele, maar deze waren kleurloos ofzo....roze komt nog het dichtst in de buurt
![]()
en de bereidheid van die mannen om na afloop een stuk of 50 foto's met mensen uit het publiek te laten nemen![]()
maar het hoogtepunt van de avond was natuurlijk het feit dat ik me pilsje door ireentje heb laten tappen![]()
![]()
Jij kunt zijn naam niet eens spellen, lampie.quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom dan? op zijn leeftijd (27) al 130+ interland en rond de 50 doelpunten, en ook tijdens zijn huurperiode bij Everton was hij één van de zo niet de beste speler.
moet zeggen, die barbecue was best te kanen hoor. hamburgertje, broodje worst, vleespen, diverse salades etc. sowieso vond ik de hele aankleding, ontvangst, procedure etc. wel te pruimenquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:56 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Relax dat je een keer bent geweest.![]()
Wat je vertelt over René verbaast me weinig (zie mijn eerdere posts).
Je lijkt Irene wat te overschatten, maar wellicht komt dat door het bier of de belichting ter plaatse.![]()
Hoe was die barbecue eigenlijk?
dat kan ik pas als ik in aalsmeer geweest ben, waar ik gijp in levende lijve "hansie hansie" zie doen met kraay jr.quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:06 schreef DrDentz het volgende:
Mooi dat jij de reis naar ons Mekka hebt weten te maken HaagsPietje. Jij kunt tevreden sterven.
Zeggen ze echt helemaal niks tegen elkaar tijdens de breaks danquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:54 schreef HaagsPietje het volgende:
zo, net terug uit scheveningen....leuk om dat circus eens in het echt te zien!
zaken die me zijn opgevallen: rene, die volgens mij VI Oranje moe ishij greep werkelijk elk moment aan om van tafel te lopen en lekker ff een frisse neus te halen op het terras, de non-communicatie tussen de heren aan tafel tijdens de breaks
de schoenen van johan, precies hetzelfde model als die groene en gele, maar deze waren kleurloos ofzo....roze komt nog het dichtst in de buurt
![]()
en de bereidheid van die mannen om na afloop een stuk of 50 foto's met mensen uit het publiek te laten nemen![]()
maar het hoogtepunt van de avond was natuurlijk het feit dat ik me pilsje door ireentje heb laten tappen![]()
![]()
Die barbecue klinkt wel nice. Was het nog wel steeds zo dat je maar 1 uitzending kon bijwonen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:03 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
moet zeggen, die barbecue was best te kanen hoor. hamburgertje, broodje worst, vleespen, diverse salades etc. sowieso vond ik de hele aankleding, ontvangst, procedure etc. wel te pruimengewoon een relaxte sfeer, en geen moeilijk gedoe van te voren. je kunt overal in en uit lopen en pas 20 minuten voor de uitzending gaat iedereen zn plaats innemen en wordt er eigenlijk alleen maar gezegd dat je je mobiel uit moet doen en that's it.
ben jij wel eens geweest?
gewoon doen man, overdag lekker naar het strand en savonds genieten van dat hele gebeuren![]()
alleen danny vera overschat zich schromelijktering, die gast deed een soundcheck van een half uur, terwijl ie al 1 jaar lang hetzelfde riedeltje speelt
![]()
![]()
nee, en gijp is steeds pleitequote:Op donderdag 24 juni 2010 02:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zeggen ze echt helemaal niks tegen elkaar tijdens de breaks dan?
nee je krijgt een bandje, rood voor de beste plekken tijdens de vroege uitzending en wit zit je vooraan bij de late, maar je kunt ze dus wel allebei gewoon zien! relaxed!quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:09 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Die barbecue klinkt wel nice. Was het nog wel steeds zo dat je maar 1 uitzending kon bijwonen?
Een vriend van mij woont bij Holland Spoor en heb het er al met hem over gehad om daar een avondje te zuipen @ Kurhaus. Lijkt me best relax.
Danny Vera is vooral een show binky en vrij sneu imo. Zijn geforceerde stemgeluid staat me vooral tegen.
Is er nog een loting ofzo of kan je gewoon kaartjes kopen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:15 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
nee je krijgt een bandje, rood voor de beste plekken tijdens de vroegen uitzending en wit zit je vooraan bij de late, maar je kunt ze dus wel allebei gewoon zien! relaxed!
zou zeker gaan, is gewoon een leuk dagje en om die helden eens van dichtbij mee te maken is gewoon lachen man! en wat ik zeg, tussendoor kan je lekker eten, drankie doen, beetje door het kurhaus en over het strand banjeren...ideaal toch!
loting, waarvoor? je kunt je opgeven via de site van het kurhaus. wij wilden per se bij de late uitzending vooraan zitten omdat die gewoon veel leuker is dan de vroege....dus als je het lief vraagt valt er altijd wel wat te regelen daarquote:Op donderdag 24 juni 2010 02:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is er nog een loting ofzo of kan je gewoon kaartjes kopen?
Nou, omdat ik me kan voorstellen dat er meer vraag is dan dat er plek is? Maar ik vraag me af hoe je nou precies aan een kaartje moet komen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:18 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
loting, waarvoor? je kunt je opgeven via de site van het kurhaus. wij wilden per se bij de late uitzending vooraan zitten omdat die gewoon veel leuker is dan de vroege....dus als je het lief vraagt valt er altijd wel wat te regelen daar
http://www.kurhaus.nl/vioranjequote:Op donderdag 24 juni 2010 02:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, omdat ik me kan voorstellen dat er meer vraag is dan dat er plek is? Maar ik vraag me af hoe je nou precies aan een kaartje moet komen.
Ik had het al gevonden, thanksquote:Op donderdag 24 juni 2010 02:21 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
http://www.kurhaus.nl/vioranje
met alle info en het reserveringsformulier
Aha, ok. Ik vroeg het omdat je eerder deze week verhaalde over een mailtje dat jij kreeg, waarin stond dat je maar 1 uitzending kon bijwonen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:15 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
nee je krijgt een bandje, rood voor de beste plekken tijdens de vroege uitzending en wit zit je vooraan bij de late, maar je kunt ze dus wel allebei gewoon zien! relaxed!
zou zeker gaan, is gewoon een leuk dagje en om die helden eens van dichtbij mee te maken is gewoon lachen man! en wat ik zeg, tussendoor kan je lekker eten, drankie doen, beetje door het kurhaus en over het strand banjeren...ideaal toch!
Als je op die site ziet hoeveel dagen er al volgeboekt zitten mag je wel opschieten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik had het al gevonden, thanks. Ga er zeker naartoe
.
quote:VI zonder Hans Kraay Jr is als een vrouw zonder boezem: je mist houvast. Elke vrijdag was het gemis van deze smaakmaker al overduidelijk voelbaar, dus laat het enige pareltje op de Nederlandse beeldbuis niet geheel ten onder gaan. Hansie hoort in Voetbal International.
52256 keer ondertekend!
In het land der blinden is eenoog koning. Jij begrijpt toch als geen ander dat Derksen bij de echte grote meesters van de BBC ook neergezet zou worden als een "Mr. Nobody"? Zo zit de wereld in elkaar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb Hansie gezien bij SBS, maar, het klopt niet. Ze nemen hem te serieus, hij wordt daar gezien als de ultieme voetbalkenner. Je mist gewoon een Johan die hem weer met beide benen op de grond zet. "Ben je klaar met je macho-gebral?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |