I know, maar niet de aflevering waarin Johan die kutscheet opmerking over Linda de Mol maakte, die is nooit op de site gezet wegens een zgn 'technische storing'...quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:17 schreef Righteous het volgende:
[..]
Dat is Voetbal International . Die kun je via www.rtl/gemist.nl ook terug kijken
johan heeft in deze natuurlijk wel volkomen gelijk! wat een saai nietszeggend vervelend programma is dat ssz....ben ook helemaal afgeknapt op die misselijkmakende jack "allesvriendje" van gelderquote:
Jack: Oranje vandaag, jongens zeg het maar...Youri, Hugo...quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:23 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
johan heeft in deze natuurlijk wel volkomen gelijk! wat een saai nietszeggend vervelend programma is dat ssz....ben ook helemaal afgeknapt op die misselijkmakende jack "allesvriendje" van gelder![]()
Nu dan wel, eindelijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:33 schreef contactpersoon het volgende:
Verdomme, weer een uitzending die niet online staat en waarschijnlijk ook niet meer komt!
Tering wat een depressief interview :S. Je zou bijna medelijden met Van der Gijp krijgen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:31 schreef contactpersoon het volgende:
Was deze trouwens al geplaatst? http://www.biki90.nl/0609-interview-met-rene-van-der-gijp.html
Van Der Gijp zou niet misstaan in al die R&P-topicsquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:31 schreef contactpersoon het volgende:
Was deze trouwens al geplaatst? http://www.biki90.nl/0609-interview-met-rene-van-der-gijp.html
Ik kijk er ook al lang niet meer na, dit WK. Ik geloof dat ik alleen de eerste uitzending heb gekeken en nog niet eens zeker of ik die afgekeken heb.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:23 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
johan heeft in deze natuurlijk wel volkomen gelijk! wat een saai nietszeggend vervelend programma is dat ssz....ben ook helemaal afgeknapt op die misselijkmakende jack "allesvriendje" van gelder![]()
voor mij echt compleet onbegrijpelijk waarom 1,5 miljoen mensen daar dagelijks op af stemmen....serieus...elke aflevering is even saai en voorgeprogrammeerd![]()
Ik vind haar leukquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:07 schreef Zipportal het volgende:
Het sterrenmeisje.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Van dichtbij is ze lelijk, om de één of andere manier.
wilfredquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:25 schreef Krambo het volgende:
Tip voor de die-hard Genee fans (als die er zijn..): Het Radio1 programma Lunch! volgt deze week Wilfred Genee.
http://lunch.ncrv.nl/radiodagboek
Ik heb zo'n gevoel dat hij daar niet mee zitquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tering wat een depressief interview :S. Je zou bijna medelijden met Van der Gijp krijgen.
Ja maar dat is toch niets nieuws? Toen ik er een keer was ging het precies zo. Johan beetje vooruit staren en luisteren naar die prachtband Danny Veraquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:00 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ja man! serieus hahaha, ik heb er zelfs een foto van gemaakt, johan zit letterlijk in het niets en bewegingsloos voor zich uit te staren, terwijl genee zijn papieren een beetje doorneemt![]()
johan is dan de enige bron van rust in een verder totale chaos, want je mag tijdens de pauzes gewoon biertjes bij Irene halen....
Leek zowaar even 5 minuten lang op studio sportzomer. Totaal nietszeggendquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:56 schreef northernlight81 het volgende:
Kan niemand even bellen dat ze al live zijn.
Leuk toch, Italië afzeiken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:52 schreef honda1990 het volgende:
ik ga me straks waarschijnlijk weer dood ergeren aan rene wanneer hij italia volledig af gaat zeiken, maar ach ook dat hoort er bij
welke van de 2?quote:
Ach hij zegt teminste dat hij er geen verstand van heeft...quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:03 schreef Drassss het volgende:
Top, Joling weet net wat een voetbal is.
Hij had beter kunnen bedanken en de snabbel om 1 of andere gaylied te zingen in de studio kunnen aannemen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:03 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ach hij zegt teminste dat hij er geen verstand van heeft...
Bos is uit de politiek gestapt omdat ie meer tijd aan zijn gezin wil besteden hoor.quote:
Gijp heeft liefst meer dan 1 dame tegelijkquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bos is uit de politiek gestapt omdat ie meer tijd aan zijn gezin wil besteden hoor.
Geer is slecht bij stem.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:16 schreef Kwaliteit het volgende:
Nou nou dat zag er feestelijk uit ()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |