1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
hij herhaalde het ook allemaalquote:
terechtquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:41 schreef marcodej het volgende:
19 topics al.En Sportzomer staat op 2.
nu de kijkcijfers nogquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:42 schreef frensje het volgende:
dat vond ik ook terecht geen tijd maken voor kinderen
nee tuurlijk niet kijkcijferkastjes zeggen weinig tot niksquote:
snap ik ook niets vanquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:43 schreef wolferl het volgende:
Belachelijk dat Villa geen straf krijgt.
Tja, degene die hem vrijsprak is zelf Spanjaard.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:43 schreef wolferl het volgende:
Geen make-up filter in je ogen? Dan laat ik je gewoon ff in je droomquote:
is toch mooi man laat gaanquote:
Omdat ie iemand zn gezicht aaide?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:43 schreef wolferl het volgende:
Ouwe zak.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:47 schreef tong80 het volgende:
WK-70 Mooiste WK ooit. En mooiste elftal ooit.
Die blonde heet Irene Bol, check maar op hyves. En idd, ze is erg lekker!quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:47 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Geen make-up filter in je ogen? Dan laat ik je gewoon ff in je droom.
Ja die Hyves heb ik al gezien en vanaf dat moment viel het dus tegenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:49 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Die blonde heet Irene Bol, check maar op hyves. En idd, ze is erg lekker!
Dat wel, wat een enorme spleet zeg. Maar beetje make up en goede lichtinval dan maakt dat alles weer goed zou ik zeggen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:51 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja die Hyves heb ik al gezien en vanaf toen viel het dus tegen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:51 schreef voetbalkenner het volgende:
Die rene moet die derksen volgens mij niet meer na al die kleinerende opmerkingen van derksen tegen rene in de afgelopen paar uitzendingen. Net ook weer derksen: rene, wil je wat kwijt over spanje? en die rene eigenlijk heel zielig nee zeggen...
Joling zeiden ze net. Johan verheugde zich er al op.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:48 schreef daandaandaandaan het volgende:
die emile roemer is wel een sympathieke vent volgens mij. morgen gordon?
Derksen had Sarkozy in het Frans moeten posten wat er terecht is gekomen van het schoonvegen van Parijs en de banlieus met Kärcher...quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Sarkozy durft nu ook nooit meer een mening te geven. Terug gestuurd in z'n mandje door Johan.
Hopelijk gaan alle vragen naar Joling alleen over SBS6 en het karakter van die zender...quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Joling zeiden ze net. Johan verheugde zich er al op.
Leo Driessen moet het houden bij songteksten schrijven, maar zelfs dat kan hij niet...quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:49 schreef frensje het volgende:
dat met Leo Driessen is echt helemaal niks
Als je bedoelt dat niemand rene kan kwetsen heb je gelijk in, althans dat zegt rene. Klopt misschien wel maar je komt niet erg sterk over op tv als je je steeds zo laat kleineren. En die rene heeft toch wel een houdbaarheidsdatum. Hij is niet meer zo fris en melig...Laat onverlet dat ik rene een leuke vent vind om naar te kijken en ik hoop dat ie weer wat leuker gaat wordenquote:
Ben het met je eens. Maar in de laatste 3 afleveringen is het toch anders hoor. Die derksen die rene meer en meer aanvalt. Misschien heb ik het mis?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Ah die 2 kunnen prima met elkaar toch? Dat zijn de enige 2 die elkaar nooit aanvallen in de normale uitzendingen van VI, altijd met elkaar eens.
WK-wedstrijden die niets met Nederland te maken hebben geven nou eenmaal weinig interessante gespreksstof. Iedereen valt een beetje in herhaling.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:57 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat niemand rene kan kwetsen heb je gelijk in, althans dat zegt rene. Klopt misschien wel maar je komt niet erg sterk over op tv als je je steeds zo laat kleineren. En die rene heeft toch wel een houdbaarheidsdatum. Hij is niet meer zo fris en melig...Laat onverlet dat ik rene een leuke vent vind om naar te kijken en ik hoop dat ie weer wat leuker gaat worden
Dat doen ze toch altijdquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:58 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Maar in de laatste 3 afleveringen is het toch anders hoor. Die derksen die rene meer en meer aanvalt. Misschien heb ik het mis?
Achjah, het is de laatste tijd wat minder met rene maarja iedereen kan wel eens mindere uitzendingen hebben he... komt vast wel weer goed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:57 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat niemand rene kan kwetsen heb je gelijk in, althans dat zegt rene. Klopt misschien wel maar je komt niet erg sterk over op tv als je je steeds zo laat kleineren. En die rene heeft toch wel een houdbaarheidsdatum. Hij is niet meer zo fris en melig...Laat onverlet dat ik rene een leuke vent vind om naar te kijken en ik hoop dat ie weer wat leuker gaat worden
Net als de Telegraaf die laatst nog weer met het opzienbarende nieuws kwam dat Derksen Genee niet kon uitstaan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:00 schreef Weka het volgende:
Mensen die altijd ruzie proberen op te merken tussen Derksen en Gijp
ja dat heb je misquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:58 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Maar in de laatste 3 afleveringen is het toch anders hoor. Die derksen die rene meer en meer aanvalt. Misschien heb ik het mis?
Dat is echt gewoon een act hoor. Ze weten altijd privé-dingen van elkaar. Het zullen misschien niet BFF's zijn maar ze kunnen echt wel prima met elkaar opschieten volgens mij.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Net als de Telegraaf die laatst nog weer met het opzienbarende nieuws kwam dat Derksen Genee niet kon uitstaan.
Ik was zelf voetballen. Ik heb helaas een hoop moeten missen. Ofschoon pijn aan je voeten geen fijn gevoel is.quote:
Ze zijn beide professioneel genoeg om prima met elkaar te werken en de wrijving op tv is idd deels een act , maar er zijn wel degelijk dingen in hun karakters die aardig botsen (Derksen kan zich daar oprecht aan storen, terwijl Wilfred dat gewoon kan laten gaan, heb ik het idee).quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is echt gewoon een act hoor. Ze weten altijd privé-dingen van elkaar. Het zullen misschien niet BFF's zijn maar ze kunnen echt wel prima met elkaar opschieten volgens mij.
Is toch vreselijk man; niet om aan te gluren. Kom op hey.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:57 schreef Erik-Afca het volgende:
Ik zit er ook op te wachten, maar het vlot nog niet erg inderdaad!
En terecht Rene viel vandaag wel echt door de mand. Met zijn meningen die op niks zijn gebaseerd maar wel serieus geirriteerd raken als het met feiten wordt ontkracht.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:51 schreef voetbalkenner het volgende:
Die rene moet die derksen volgens mij niet meer na al die kleinerende opmerkingen van derksen tegen rene in de afgelopen paar uitzendingen. Net ook weer derksen: rene, wil je wat kwijt over spanje? en die rene eigenlijk heel zielig nee zeggen...
Ik vind dat je toch aardig in de buurt komt van een psycholoog.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:45 schreef voetbalkenner het volgende:
Ik ben inderdaad geen psycholoog oid en wellicht zal ik er helemaal naast zitten maar er is een groot verschil tussen elkaar jennen met opmerkingen (derksen vs wilfred en soms derksen vs rene) maar iemand kleineren plus dat de gekleineerde letterlijk niets tegen in kan brengen icm met een vernietigende blik kan niet onopgemerkt blijven. Denk dat we het ook nooit zullen weten.
Btw, mensen die zeggen dat dit helemaal nergens over gaat en die vinden dat ik de zaak alleen maar opblaas moeten vooral naar vi oranje kijken met de vele oninteressante onderwerpen die helemaal nergens over gaan.
Weliswaar een huis- tuin- en keukenpsycholoog, maar toch.quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:04 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik vind dat je toch aardig in de buurt komt van een psycholoog.![]()
Ben het wel met je eens.
Ik zal het je eerlijk vertellen dat het een enorm compliment is aangezien ik nooit had gedacht ooit in de buurt te komen van een huis- tuin- en kuikenpsycholoog :pquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:05 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Weliswaar een huis- tuin- en keukenpsycholoog, maar toch.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:13 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Ik zal het je eerlijk vertellen dat het een enorm compliment is aangezien ik nooit had gedacht ooit in de buurt te komen van een huis- tuin- en kuikenpsycholoog :p
Maar het lijkt mij bijzonde moeilijk om 2 keer per dag 3/4 weken lang een uur vol te lullen. En uiteraard krijg je te maken met irritaties etc. Aan de andere kant valt het me wel op dat Derksen een zeer sterke persoonlijkheid is zonder houdbaarheidsdatum. En hij verzaakt ook niet. Elke aflevering staat hij zijn mannetje.
Derksen is er ook directer professioneel bij betrokken en vrij onverstoorbaar. René is er de man niet naar om een maand lang 2x per dag aan te schuiven en dan ook nog alle quasi-gezellige contacten overdag.quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:13 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Ik zal het je eerlijk vertellen dat het een enorm compliment is aangezien ik nooit had gedacht ooit in de buurt te komen van een huis- tuin- en kuikenpsycholoog :p
Maar het lijkt mij bijzonde moeilijk om 2 keer per dag 3/4 weken lang een uur vol te lullen. En uiteraard krijg je te maken met irritaties etc. Aan de andere kant valt het me wel op dat Derksen een zeer sterke persoonlijkheid is zonder houdbaarheidsdatum. En hij verzaakt ook niet.
Heb je gelijk in in, maar he.. waar praten we over, schei toch uit...quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:15 schreef Vasilevski het volgende:
Ach, René blijft toch altijd gewoon z'n ding doen, en af en toe krijgt hij eventjes van Johan of Wilfred een schopje, dat het niet te vervelend wordt. Die beelden uit 1970 vallen daar ook onder, om dat daarmee René's hele kunstje in de reguliere uitzendingen op de hak wordt genomen. Verder niks mis mee.
Mensen die denken dat René nooit eerder is aangepakt kijken niet regelmatig genoeg. Al werd het ook een beetje gecamoufleerd door Hansie die al helemaal de lul was. Het is hoe dan ook wel best, zorgen dat iedereen z'n plaats kent. Heerlijk aanstekelijk hoe René meepraat en -lacht, hij moet alleen niet 10 minuten doorgaan. Het leuke aan hem is dat hij zo z'n kleine ergernissen heeft, dingetjes in het voetbal die hem echt irriteren, en daar zeggen Genee en Derksen ook wel eens wat van.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:18 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Heb je gelijk in in, maar he.. waar praten we over, schei toch uit...kom op hey
Zijn 'vrouwtje' was vast en zeker wat vroeger terug met de overheerlijke broodjes vanavond.quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:21 schreef bascross het volgende:
Slechts één post van BansheeRetard en niet eens inhoudelijk over VI. Houden zo.
Toch ben ik het niet helemaal met je eens. Ik heb rene vanaf het begin meegemaakt en tuurlijk, rene werd ook wel eens gepakt door derksen en zelfs door hansie. In het geval van derksen had ik wel vaak het idee dat het goed bedoeld was, niet naar bedoeld ofzo. Je zag dat rene het ook best wel kon waarderen daar hij er altijd om kon lachen. Maar als je goed kijkt naar de laatste 2/3 afleveringen dan zette derksen die rene wel hard op zijn plaats met kleinerende opmerkingen waarbij die blik van rene echt alles zei.quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:18 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Heb je gelijk in in, maar he.. waar praten we over, schei toch uit...
Waar gáát dit over? Nee, serieus?quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:24 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Toch ben ik het niet helemaal met je eens. Ik heb rene vanaf het begin meegemaakt en tuurlijk, rene werd ook wel eens gepakt door derksen en zelfs door hansie. In het geval van derksen had ik wel vaak het idee dat het goed bedoeld was, niet naar bedoeld ofzo. Je zag dat rene het ook best wel kon waarderen daar hij er altijd om kon lachen. Maar als je goed kijkt naar de laatste 2/3 afleveringen dan zette derksen die rene wel hard op zijn plaats met kleinerende opmerkingen waarbij die blik van rene echt alles zei.
Maar enfin, rene moet morgen maar eens hard tegengas geven!
Daag hem nou niet uit. Straks heb je weer 2 VI topics op een dag nodig. Omdat zijn vrouwtje regelmatig de kamer in komt lopen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:21 schreef bascross het volgende:
Slechts één post van BansheeRetard en niet eens inhoudelijk over VI. Houden zo.
In essentie heeft ze een 'assistent-boekhouder'-uiterlijk (zo omschreef het een x-aantal dagen geleden al eens). Dat moet je niet teveel bloot willen leggen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:26 schreef voetbalkenner het volgende:
ik vind dat die irene er wel eens gewaagder uit mag zien, ze is vrij braaf wat betreft kleding.
Zijn houding, blikken etc. hebben niet zoveel te maken met kritiek oid die op hem gericht is. Het is vooral dat René op den duur steeds moeilijker weet te verbloemen dat hij er beduidend minder plezier in heeft dan de meeste mensen denken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:24 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Toch ben ik het niet helemaal met je eens. Ik heb rene vanaf het begin meegemaakt en tuurlijk, rene werd ook wel eens gepakt door derksen en zelfs door hansie. In het geval van derksen had ik wel vaak het idee dat het goed bedoeld was, niet naar bedoeld ofzo. Je zag dat rene het ook best wel kon waarderen daar hij er altijd om kon lachen. Maar als je goed kijkt naar de laatste 2/3 afleveringen dan zette derksen die rene wel hard op zijn plaats met kleinerende opmerkingen waarbij die blik van rene echt alles zei.
Maar enfin, rene moet morgen maar eens hard tegengas geven!
Ik betwijfel trouwens of hij elke dag weer naar huis rijdt. Was er geen sprake van dat hij ook ontbijtend met zijn vrouw was gesignaleerd in het Kurhaus?quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:37 schreef DrDentz het volgende:
Johan werkt nu 7 dagen in de week, rijdt 's nachts nog naar huis, komt om half 2 thuis en gaat om 5 uur in de ochtend weer aan de slag. En dat op zijn 61ste. Hoezo eerder met pensioen? Een echte bikkel uit de tijd dat het nog normaal was om elkaar bij het minste geringste op de bek te slaan, niet eentje van de softies generatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |