Nee, ik heb me echt opgegeven bij 2 sites. Een Amerikaanse waar je fotos moest insturen, een paar dagen terug. En de grootste Nederlandse, waar je sowieso geaccepteerd wordt, alleen door het grote aanbod lopen ze erg achter, dus moet ik even geduld hebben.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We hebben het over Lamon hier he. Uitlokker pur sang.
OHFUCK, WAAROM ZEG JE DIT.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:38 schreef Smart_ass het volgende:
En dan? Ga je jezelf lekker strelen en rukken voor de cam?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik heb me echt opgegeven bij 2 sites. Een Amerikaanse waar je fotos moest insturen, een paar dagen terug. En de grootste Nederlandse, waar je sowieso geaccepteerd wordt, alleen door het grote aanbod lopen ze erg achter, dus moet ik even geduld hebben.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:38 schreef Smart_ass het volgende:
En dan? Ga je jezelf lekker strelen en rukken voor de cam?
Bah. Hou op mens.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:41 schreef Smart_ass het volgende:
Omdat het beeld van een zichzelf rukkende en strelende Lamon gewoon op je lachspieren werkt?
Ik heb totaal geen beeld bij deze manquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:41 schreef Smart_ass het volgende:
Omdat het beeld van een zichzelf rukkende en strelende Lamon gewoon op je lachspieren werkt?
Ik heb nu de luiken open om lekker door te tochten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:42 schreef kurk_droog het volgende:
Ik voel het alweer... Als de temp morgen stijgt moet ik elke ventilator die ik heb en naakt op bed liggen om die avond in slaap te vallen
Whatever, voor de meeste vrouwen niet gelukkig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:41 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:43 schreef Smart_ass het volgende:
WAT EEN GEILE PRAAT K_D OEHHHHHHHHHHH HOUD ME TEGEN
"de meeste vrouwen"? Het merendeel van alle vrouwen dus?!quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Whatever, voor de meeste vrouwen niet gelukkig.
Ik denk niet dat jouw mening erg belangrijk is.
Maar de meeste vrouwen vinden jou ook op Johnny Depp lijken, dus ik denk dat aan mijn mening meer waarde gehecht zou moeten worden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Whatever, voor de meeste vrouwen niet gelukkig.
Ik denk niet dat jouw mening erg belangrijk is.
Hoi Bragi!quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
"de meeste vrouwen"? Het merendeel van alle vrouwen dus?!
En S_a's mening is wel degelijk belangrijk, hoor.Alleen niet voor jou wellicht.
Niet voor het wel of niet op de lachspieren werken omdat het dom schaapachtig getroll is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
"de meeste vrouwen"? Het merendeel van alle vrouwen dus?!
En S_a's mening is wel degelijk belangrijk, hoor.Alleen niet voor jou wellicht.
Johnny De.... laat ook maar. Ik ben Mozy niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar de meeste vrouwen vinden jou ook op Johnny Depp lijken, dus ik denk dat aan mijn mening meer waarde gehecht zou moeten worden.
Zo ver had ik nog niet eens gedachtquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jouw zusje sloopte toch altijd fietsen zonder dat ze iets doet?? Jij bent het gewoon elke keer en schuift het door op je zusje<--de theorie
Jij voor de webcam is pas getroll man. Als je dat echt gaat doen ben je nog achterlijker dan ik al dacht.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet voor het wel of niet op de lachspieren werken omdat het dom schaapachtig getroll is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |