Ik ben ook gek op Brintaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:55 schreef Groofsken het volgende:
Oh, en ik begin zelf al jaren de dag met een bakje brinta. Mijn dochter begint de dag met 12+bambixpap. En mijn zoon geniet 's avonds ook al erg van zijn 6+bambixpap. Wij zijn een echt papgezin
![]()
.
Pyjamapapjes en alle andere variaties doe ik ook niet aan.
Ik blijf zeker alles aanbieden. Mijn dochter at als baby alles wat ik haar gaf, en toen ze één werd vond ze het ineens niet meer nodig. Ze koos zelf meestal één ding op haar bordje en liet de rest dan liggen. Ik heb toch keer op keer alles er weer opgelegd en nu eet lust ze eigenlijk alles wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde ook niet groenten in het algemeen, hoor, maar ik bedoel bijvoorbeeld komkommer aan blijven bieden ook als hij er blijk van heeft gegeven dat hij er helemaal niet van houdt.
[..]
Over Rapley en potjes gesproken: Ivan heeft gister voor het eerst eten uit een potje gehad van zijn vader. Het was wortel en hij vond het heerlijk (en ik trof overal oranje vlekken aan). Gewone wortels vindt hij daarentegen vies! Dat is echt het enige wat hij vies vindt.
Mijn dochter drinkt 's ochends ook de pap nog uit een flesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op Brinta![]()
![]()
Als ik hier zie hoe gek hij op pap is denk ik dat ik eerder kies voor 's ochtends een fles pap (uit een bordje gaat hem veel te langzaam) dan een boterhammetje. Dat brood komt dan s' middags wel
Oh, over die 2e fles had ik helemaal heengelezen!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wij eten altijd zo vroeg. Als mijn vriend een late dienst heeft dan eet Lars al in voren, en eten wij later.
Die boterham na de fles is zo ontstaan doordat wij 'sochtends een ontbijtje nemen en Lars dat uit onze mond kijkt zo ongeveer.
Bij Meike was het destijds: sochtends brood met fles of pap
De 2e fles krijgt hij na zijn slaapje rond half 1/ 13.00 uur
En dan na het slaapje smiddags nog een klein flesje melk om aan genoeg vocht te komen
(doe ik dat niet dat heeft ie zulke megaharde keutels dattie vuurrood aanloopt om het eruit te werken, heel zielig)
Ik hoor het al, ik ben meer van Team Sorbo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:01 schreef Ssserpente het volgende:
Wij eten eigenlijk altijd vrij sober. Eén keer per week spaghetti, op zondag friet, zaterdag een lekker broodje en de rest van week aardappels (in de schil), met groente. Drie keer per week met een vleesvervanger en één keer met vis. Verder geen jus of saus.
Nou dat hebben we ook echt, het loopt echt zo lekker hier!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, over die 2e fles had ik helemaal heengelezen!
Ik vind het zo leuk dat je al gauw ontdekt wat bij je kind past. Het klinkt alsof jullie zo echt een draai hebben gevonden. Ik las dat je er tegenop kijkt om opvolgmelk te introduceren en ik kan me dat heel goed voorstellen, dat je niet bepaald op een verandering zit te wachten. Ik heb me niet verdiept in het verschil tussen zuigelingenmelk en opvolgmelk (dat was ik wel van plan, maarja). Wat is eigenlijk het verschil? Aan Ivan heb ik echt helemaal niets gemerkt.
En bietjes ga ik zeker proberen, dank voor de tipquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oja broccoli en bloemkool geef ik sporadisch ook wel eens, maar hij vindt dat niet zo.
Probeer anders eens bietjes! Dat heeft op zich een vrij neutrale smaak.
In Opperdepop staat een receptje van een bietjespurreetje met wat wortel erdoor en aardappel, die viel hier erg in de smaak
Ohquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:16 schreef Linda2205 het volgende:
Witlof vind Lotte echt vreselijk...tot huilens aan toe
Sorryquote:
Groot gelijk, Lotte! Witlof is een volstrekt inferieure groente die je alleen met een boel ham en kaas nog een beetje eetbaar kunt krijgen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:16 schreef Linda2205 het volgende:
Witlof vind Lotte echt vreselijk...tot huilens aan toe
Dat klinkt ook heerlijk, waar heb je dat recept vandaan? Ik wil dat kookboek van de AH nog wel hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:19 schreef Linda2205 het volgende:
Wat ze wel heel lekker vind: Bloemkool met erwtjes, aardappel en een theelepeltje kokosschaafsel!
Das echt een fijn boek, ik haal daar nogsteeds ideeën uitquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat klinkt ook heerlijk, waar heb je dat recept vandaan? Ik wil dat kookboek van de AH nog wel hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |