Allang afgelopen, morgen verder het werd te donker.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:53 schreef reetveter het volgende:
Vraagje, hoe zit het met die tennissers?
Morgen verder.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:53 schreef reetveter het volgende:
Kom we zetten forumimage daar.quote:
Die waren zo aan het tennissen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:53 schreef reetveter het volgende:
Behoort tot een mooie lowrider uitgerust met de nodige hydraulica. Zoals deze.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee. Ik heb SKILLS. Sukkels die niet kunnen autorijden.
Sky en ik hadden tijdje terug al accounts gemaakt daar, maar weet je wat het is, het is eigenlijk girls only daar. We kunnen ons wel voordoen als chicks en dan zo zeggen he ik ken nog een leuke jongen voor je =$quote:
Sleutelskills zul je bedoelen, veel rijden zit er bij jou niet in.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee. Ik heb SKILLS. Sukkels die niet kunnen autorijden.
uitstel tot morgenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:53 schreef reetveter het volgende:
female, op girlscene. want hockeyymeisje.quote:
Geen hydraulics voor mij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Behoort tot een mooie lowrider uitgerust met de nodige hydraulica. Zoals deze.
echt een zieke matchquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:53 schreef reetveter het volgende:
ZEGT IE DATquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:56 schreef Potloodvis het volgende:
Krijg een leven Laki, Sky en C_N.
[/no_hate]
Maar fok is niet male only, die site heeft zelfs GIRL in de url staan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom niet mannelijk dan. Zijn we net als chicks op FOK.
wat...quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nee, dan is het ineens ziek, vies en treurig, vinden zij dan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat?quote:
Ik weet niet Sky en Laki weten hoe ze reageren dan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dan is het ineens ziek, vies en treurig, vinden zij dan.
We hebben alleen gelurkt. De drempel was too highquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik weet niet Sky en Laki weten hoe ze reageren dan.
Nou zelf al ben je hier kk lelijk kan je nog 100 boys achter je aan hebben.quote:
Bullshit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nou zelf al ben je hier kk lelijk kan je nog 100 boys achter je aan hebben.
Ik heb nog bericht van hockeyy gehad toen. Maar niks mee gedaanquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We hebben alleen gelurkt. De drempel was too high
Kijk in het fobo van esmerallda17 no fa2.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nou zelf al ben je hier kk lelijk kan je nog 100 boys achter je aan hebben.
Keurig.. ik heb alleen maar bier hier, heb ook wel zin in wat sterks.. maar ook weer niet.. naja gewoon bier dan maar..quote:
En zij gaf toen reactie op mn profiel dat ze fan was. True story.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:59 schreef Skylark. het volgende:
Laki zo op Hyves van hockeymeisje kijken, ziet dat zij fan is van BBKing, hij neemt als nick BBking. True story.
Een Burton lijkt me ook wel wat. Eend ombouwen tot cruiser.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ook al is je Leyland laag, hij is geen ekte lowrider.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:53 schreef Demon_Hunter het volgende:
Faalsite...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |