Niet om aan te horen!quote:
Nieuwe single van the vengaboys (ja, ze zijn terug):quote:
Rocket to your anus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nieuwe single van the vengaboys (ja, ze zijn terug):
quote:
de vorm van de raket gezien in de clip?quote:
boeiequote:Op woensdag 23 juni 2010 22:17 schreef BillsGate het volgende:
Wel jammer dat ome Wessel niet meer achter de knoppen van de BengaBoys zit...
Nee, kijk ik niet naar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de vorm van de raket gezien in de clip?
Dan zal ik je verklappen dat de raket de vorm heeft van een fallus incl ballenquote:
Ik dacht al dat het aan mij lag dat ik dat zag.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zal ik je verklappen dat de raket de vorm heeft van een fallus incl ballen
Moet passenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zal ik je verklappen dat de raket de vorm heeft van een fallus incl ballen
quote:
Ik las het ook net! Ongelofelijk!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:26 schreef ArTiC het volgende:
[WBD] Langste tenniswedstrijd ooit nog niet voorbij
Nicolas Mahut en John Isner hebben er zin in op Wimbledon. De twee tennissers begonnen gisterenmiddag aan hun eerste ronde partij en zijn nog steeds niet klaar. Gisteren werd de wedstrijd vanwege de duisternis gestaakt, vandaag gebeurde dat bij een 59-59 stand in de vijfde set.
![]()
Al ruim 10 uur duurt die wedstrijd
nietus, ik geloof hetquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik las het ook net! Ongelofelijk!
Ik dacht dat de studenten van 3 huizen verder zwetsten, maar het is dus echt waarquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:26 schreef ArTiC het volgende:
[WBD] Langste tenniswedstrijd ooit nog niet voorbij
Nicolas Mahut en John Isner hebben er zin in op Wimbledon. De twee tennissers begonnen gisterenmiddag aan hun eerste ronde partij en zijn nog steeds niet klaar. Gisteren werd de wedstrijd vanwege de duisternis gestaakt, vandaag gebeurde dat bij een 59-59 stand in de vijfde set.
![]()
Al ruim 10 uur duurt die wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |