Misschien bouw jij dan een dossier op om mod te kunnen worden, of beste user van Fok!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet hoor, tis dat ik net las dat ik er een kreeg.
Ze schijnen ook positief te kunnen zijn.
Ja, maar hoe "wist" je dat?quote:
Omdat jij mij niet de user lijkt die dingen op de spits drijft ofzo.quote:
Thanx! Vind het inderdaad leuker om het af te doen met eerlijk dicussiëren en plagerijtjes..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat jij mij niet de user lijkt die dingen op de spits drijft ofzo.
Waarom zou hij het niet eens moeten zijn met die reactie? Post bevat enkel waarheden, nietwaar? Indien niet, wijs ze dan maar aanquote:
Tuurlijk is de marge klein, maar zij zijn wel de sleutelpartij voor de totstandkoming van paars plus.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
En ook die zware VVD stempel is maar de vraag. Ze zijn wel krap an de grootste partij maar het houdt niet over natuurlijk. En dan hebben de andere partijen ook veel invloed.
Rechts doet het als geheel ook niet goed:quote:Op zondag 27 juni 2010 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.nu.nl./politiek/2279193/pvv-weer-grootste-in-peiling-hond.html\
CDA zakt nu echt in elkaar als pudding.
quote:In de peiling heeft een middenkabinet van VVD, PvdA en CDA de steun van 72 zetels.
Zei ik dat dan? Ik zei toch dat CDA in elkaar zakt, en dat PVV het momenteel erg goed doet. Ik maakte reen propoganda voor rechts. En mag ik jou er ook op wijzen dat paars ook een krappe meerderheid heeft? En dat als paars er toch komt dat zij meteen hun virtuele meerderheid kwijt zijn? Veel VVD kiezers gaan dan PVV stemmen, en dan staat de PVV op ong 40/45 zetels.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Rechts doet het als geheel ook niet goed:
[..]
Ik wees er alleen maar op.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zei ik dat dan? Ik zei toch dat CDA in elkaar zakt, en dat PVV het momenteel erg goed doet. Ik maakte reen propoganda voor rechts. En mag ik jou er ook op wijzen dat paars ook een krappe meerderheid heeft? En dat als paars er toch komt dat zij meteen hun virtuele meerderheid kwijt zijn? Veel VVD kiezers gaan dan PVV stemmen, en dan staat de PVV op ong 40/45 zetels.
Klopt, de politieke constellatie is momenteel precies in evenwicht.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik wees er alleen maar op.
Er wordt nl. regelmatig gesteld dat er een ruk naar rechts is, maar dat blijkt dus nog steeds niet echt.
Ach, het maakt nu toch niet meer uit.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.nu.nl./politiek/2279193/pvv-weer-grootste-in-peiling-hond.html\
CDA zakt nu echt in elkaar als pudding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |