IK sluit niets uit. Ik zeg alleen wat de stand van zaken op dit moment lijkt te zijn. En op dit moment ligt de rechtse optie er uit. De enige hoop voor degenen die die optie prefereren is inderdaad dat de komende onderhandelingen mislukken. We zullen zien hoe het loopt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:45 schreef Klummie het volgende:
[..]
Door Rosenthal ja maar dat betekent dus geen ene fuck als de onderhandelingen over een brede coalitie mislukken. Als dat mislukt, geef ik Paars + ook niet veel kans en dan komt Wilders weer in beeld, omdat dan ook het CDA naar alle oprechtheid kan zeggen dat het de enige werkbare optie dan nog is.
Inderdaad. Regeren doe je niet met de informateur. Dat doe je met andere partijen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:45 schreef Klummie het volgende:
[..]
Door Rosenthal ja maar dat betekent dus geen ene fuck als de onderhandelingen over een brede coalitie mislukken. Als dat mislukt, geef ik Paars + ook niet veel kans en dan komt Wilders weer in beeld, omdat dan ook het CDA naar alle oprechtheid kan zeggen dat het de enige werkbare optie dan nog is.
Ja, blijf vooral hopen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:45 schreef Klummie het volgende:
[..]
Als de PVV niet gaat regeren, komt er een zwaar VVD stempel op de rijksbegroting. Ook goed hoor, dat is het allerbelangrijkste wat nu moet gebeuren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ja, blijf vooral hopen.Face it, de PVV gaat niet regeren.
Ik niet, Verzuurde Aardbei welquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
We sluiten niets uit Klummie, weet je nog?
En ook die zware VVD stempel is maar de vraag. Ze zijn wel krap an de grootste partij maar het houdt niet over natuurlijk. En dan hebben de andere partijen ook veel invloedquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:06 schreef Klummie het volgende:
[..]
Als de PVV niet gaat regeren, komt er een zwaar VVD stempel op de rijksbegroting. Ook goed hoor, dat is het allerbelangrijkste wat nu moet gebeuren.
Het is de kleinste grootste partij ooit, ze zullen toch naar compromissen moeten zoeken. Het is niet alsof ze de opties maar voor het uitkiezen hebben.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
En ook die zware VVD stempel is maar de vraag. Ze zijn wel krap an de grootste partij maar het houdt niet over natuurlijk. En dan hebben de andere partijen ook veel invloed.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:41 schreef phpmystyle het volgende:
Langzaam, langzaam aan interesseert het me allemaal niet meer zo. We leven bijna in een land zoals belgie, lekker uitsluiten, lekker multiculti doen, gezellig met het milieu omgaan, en ondertussen stijgen de belastingen boven de hemel uit.
VVD wilde het echt serieus, CDA was en is altijd afhoudend geweest, als het aan Maxime had gelegen dan had PVV de kans gekregen, alleen hebben linkse mensen zoals Doekle Terpstra extremist Dries van Agt en zemel-lijer Ruud Lubbers het CDA zo dusdanig onder druk gezet het en weten af te houden. Ondertussen gooit de PvdA haar hele verkiezingsprogramma in de prullenmand om maar weer te mogen regeren en Wilders daarbuiten te houden. Ik zie nog wel mogelijkheden voor de PVV om te regeren maar het is allemaal maar weinig optimistisch. Anyway, na de verkiezingen zijn ze wel de grootste partijquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, ben je echt verbaasd dan dat de PVV uitgesloten is, openlijk?
Ik niet hoor. Gaat helemaal volgens plan.
Eh, als er iemand is die vrijwel zijn hele verkiezingsprogramma in de mand gooit om te mogen regeren is het Wilders. 1 minuut na de eerste exit-polls gooide hij zijn AOW-breekpunt al weg. En zijn hele economische programma is regelrecht van de SP gekopieerd, maar toch vond Rutte dat daar goed over te praten viel met Wilders. Dat kan alleen betekenen dat hij bereidt was zo'n beetje alles te laten vallen, zolang er maar wat treitermaatregelen jegens moslims konden worden ingevoerd.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
VVD wilde het echt serieus, CDA was en is altijd afhoudend geweest, als het aan Maxime had gelegen dan had PVV de kans gekregen, alleen hebben linkse mensen zoals Doekle Terpstra extremist Dries van Agt en zemel-lijer Ruud Lubbers het CDA zo dusdanig onder druk gezet het en weten af te houden. Ondertussen gooit de PvdA haar hele verkiezingsprogramma in de prullenmand om maar weer te mogen regeren en Wilders daarbuiten te houden. Ik zie nog wel mogelijkheden voor de PVV om te regeren maar het is allemaal maar weinig optimistisch. Anyway, na de verkiezingen zijn ze wel de grootste partij
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:23 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Eh, als er iemand is die vrijwel zijn hele verkiezingsprogramma in de mand gooit om te mogen regeren is het Wilders. 1 minuut na de eerste exit-polls gooide hij zijn AOW-breekpunt al weg. En zijn hele economische programma is regelrecht van de SP gekopieerd, maar toch vond Rutte dat daar goed over te praten viel met Wilders. Dat kan alleen betekenen dat hij bereidt was zo'n beetje alles te laten vallen, zolang er maar wat treitermaatregelen jegens moslims konden worden ingevoerd.
Ben je het nou eens met hem?quote:
Deels, Wilders is natuurlijk niet links, en dat hij een eind met de VVD zou mee gaan wist ik al. Maar dat van MOslimpje pesten is natuurlijk wel overtrokken.quote:
Ach, ethiraseth is hele dagen online om de PVV te becommentarieren, die user hoeft ook geen enkele serieuse reactie meer te verwachten. En ja natuurlijk wist ik dat het een afbrand actie was, maar er zat een hele kleine kern van waarheid in toen hij/zij dat de PVV toch wel naar rechts zou draaien.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:29 schreef eriksd het volgende:
Vind het toch opmerkelijk dat zo'n overduidelijke afbrandactie je goedkeuring weg kan dragen.
Waar zoek je dat op eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:13 schreef eriksd het volgende:
Ik zag dat ik btw 8 notes heb, Zullen wel hier in de strijd opgelopen zijn. Moet alleen 5 piek lappen om ze te kunnen zien
En jij om ze te promoten. Heft elkaar weer opquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, ethiraseth is hele dagen online om de PVV te becommentarieren, die user hoeft ook geen enkele serieuse reactie meer te verwachten. En ja natuurlijk wist ik dat het een afbrand actie was, maar er zat een hele kleine kern van waarheid in toen hij/zij dat de PVV toch wel naar rechts zou draaien.
Ik wist het ook niet hoor, tis dat ik net las dat ik er een kreeg.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Thanx!
Heb er 0, dus hoef geen geld uit te geven uit nieuwsgierigheid.
Wat zijn notes precies? Een soort "dossieropbouw" voor een ban ofzo?
Ja,ja, moet me diep schamen dat ik dat niet weet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |