Ze is 16.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar alleen zoenen. In Deventer heb je der ook wat die ketsen gewoon met elke.
[ afbeelding ]
deze rechter bijvoorbeeld. Die is gewoon nasty. Ik werd er gewoon bang van
Daar kan je meteen al van zien dat ze 10 soa's heeftquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar alleen zoenen. In Deventer heb je der ook wat die ketsen gewoon met elke.
[ afbeelding ]
Ja ze zien er ook gewoon uit als normale vaders. En dan ineen x zulke actiesquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja fucking vies. Vandaag toeterde er ook zon sinterklaasfiguur.![]()
Doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja fucking vies. Vandaag toeterde er ook zon sinterklaasfiguur.![]()
Die linker lijkt op die van Jersey Shore.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe niet alsof je rijbewijs hebt :")quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens![]()
. Maar alleen als het keihard regent om ze uit te lachen
Ik had het over dat meisje dat ik ken, maar 18 is ook aan de jonge kant voor zulke praktijken.quote:
Hij heeft gewoon verkeerde vrienden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:44 schreef Chai het volgende:
Trouwens rv jij komt in contact met zulks mensen, komt ze uit rivierenwijk oid? Ik kom dit soort types zelden tegen.
Ik had het over ONS :$quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die 14-jarige weet niet beter inderdaad.
en vriendinnen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon verkeerde vrienden.
Doe jij niet of je een rijbewijs hebt. Jij komt niet eens bij de pedalen. Jij moet van die opzet blokjes hebben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Doe niet alsof je rijbewijs hebt :")
Oh nou de meesten doen dat juist bij mooi weer, iets met zonlicht en testosterontoename, want dat is ook gewoon met zomerjas.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens![]()
. Maar alleen als het keihard regent om ze uit te lachen
burnquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe jij niet of je een rijbewijs hebt. Jij komt niet eens bij de pedalen. Jij moet van die opzet blokjes hebben.
Ik ga niet met mensen uit Deventer om. Ik ken haar alleen omdat zij bij mijn vriendin in de klas zat. Geen idee waarom ze in Raalte op school zat maar goedquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:44 schreef Chai het volgende:
Trouwens rv jij komt in contact met zulks mensen, komt ze uit rivierenwijk oid? Ik kom dit soort types zelden tegen.
Al airco in je kever gebouwd?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe jij niet of je een rijbewijs hebt. Jij komt niet eens bij de pedalen. Jij moet van die opzet blokjes hebben.
Link naar d'r hyves?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat een burn noemenquote:
Niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon verkeerde vrienden.
DEUTSCHLAND! *klaptquote:
56-57.quote:
quote:
Als je met zulke disses in deze hood komt aanzetten wordt je gebost.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh, het is ook echt zo?
Dat wist ik niet.
Ik kom sowieso niet bij jou in de hood. Aangezien ik me in een hogere sociale klasse bevind.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Als je met zulke disses in deze hood komt aanzetten wordt je gebost.
Kan geen R&R zetten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:48 schreef reetveter het volgende:
Hier zie deze.
http://clarabellaa.hyves.(...)id=13XCH5ZUU7PC884WG
Ik zou d'r doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In een hoge klasse WILLEN zittenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kom sowieso niet bij jou in de hood. Aangezien ik me in een hogere sociale klasse bevind.
Ah iemand die hier in de buurt woont heeft er op gereageerd en kent haar dus, maar die is ook tokkieachtig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:48 schreef reetveter het volgende:
Hier zie deze.
http://clarabellaa.hyves.(...)id=13XCH5ZUU7PC884WG
yasmijn17quote:
Nee ik ook niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat soort types kan ik niet doen. Zelfs niet als ik wasted was.
Hoogstens haar lichaam. Maar daar houdt het dan ook mee op.quote:
Dat dus. die 2de is major turnoff.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
1) Ze is blond
2) Ze rookt
Get real, alsof ik zomaar mensen zou doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoogstens haar lichaam. Maar daar houdt het dan ook mee op.
Ja zo zat ik ook net even te kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoogstens haar lichaam. Maar daar houdt het dan ook mee op.
Valt wel mee, de meeste hot chicks roken af en toe.quote:
Haha, daar stond 'mayor'.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Valt wel mee, de meeste hot chicks roken af en toe.
Ik vind het echt 3x niks.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vind ik ook, terwijl ik er zelf nog wel eens één op steek.
Ja klopt:rquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Welke?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
58-57, echt wat is dit.9 uur tennissen.
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
http://www.atdhe.net/20580/watch-wimbledon-mahut-vs-isner
Zijn er zat die het niet doen. Ik moet geen roker in ieder geval. Ook niet van die hippe gelegenheid rokers.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja zo zat ik ook net even te kijken. Maar onder die broek kan het niet goed zijn.
.
[..]
watquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
58-57, echt wat is dit.9 uur tennissen.
Faler. Voor meisjes kun je er nog wel enigszins iets positiefs in zien, dat ze het lekker vinden om te lurken aan iets in een mond.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vind ik ook, terwijl ik er zelf nog wel eens één op steek.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Faler. Voor meisjes kun je er nog wel enigszins iets positiefs in zien, dat ze het lekker vinden om te lurken aan iets in een mond.
quote:
Laatste set tiebreak?quote:
Chai opmerking.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Faler. Voor meisjes kun je er nog wel enigszins iets positiefs in zien, dat ze het lekker vinden om te lurken aan iets in een mond.
Sorry.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
kankerlijer ik schrok me de tyfusteelbalkanker
Volgens mij doen ze niet aan tiebreak.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze niet aan tiebreak.
Ik vind het gewoon vies.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:55 schreef reetveter het volgende:
Ik heb geen problemen met meiden die roken.
Hooi dat dit games is, moet wel tiebreak zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze niet aan tiebreak.
was nog op het nieuws dat je moest smeren als je langer dan een kwartier in de zon ging zittenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
Godverik heb m'n ene schouder verbrand door een uurtje lunchen in de zon.
Australië - Servië mag wel zo blijven van mij:quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:57 schreef Potloodvis het volgende:
Poulen gaat goed. Duitsland 1-0 voor en die andere zal nog wel 1-1 worden.
Ik ook niet, rook zelf ook dus ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:55 schreef reetveter het volgende:
Ik heb geen problemen met meiden die roken.
Ik zit er dichterbij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Australië - Servië mag wel zo blijven van mij:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |