Oh mijn God! Eindelijk verlossing!quote:dan hoeven we ons nooit meer schuldig te voelen om de dood van miljoenen kippen
Oeh lekker, doe mij maar paar chickenwingsquote:
Fixed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Dieren staan gewoon lager in de voedselketen en daarom mogen moeten wij ze eten.
De slager van Noach!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:32 schreef Ladidadida het volgende:
God was ook gek op mensen die dieren slachtten
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:26 schreef Blakablaka het volgende:
Ben jij niet diegene die stopt met gewelddadige games omdat Satan die gemaakt heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam id : Kim the boss.
TS heeft een direct lijntje naar godquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef thelightt het volgende:
En zo word de mens een beter wezen en zal god alleen maar meer van ons houden.
Krijg je met zonnekracht 7 van gister...quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:04 schreef Sakura het volgende:
TS heeft waarschijnlijk veel te lang in het licht gekeken
Zonnesteek enzo
quote:Dat Alles wat zich beweegt waarin leven is, zal u tot voedsel zijn; Ik heb het u allemaal gegeven, evenals de groene gewassen.
en met een nick thelighttquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Krijg je met zonnekracht 7 van gister...
Tsja, als je geen ruggegraat hebt, zeer zwak in het leven staat en niets zelf durft te beslissen, dan hou je je gewoon vast aan- en verschuil je jezelf achter een groot sprookjesboekquote:Maar waarom heb ik de hulp van god nodig als ik wil stoppen met vlees eten? Moet ik de bijbel ernaast lezen? Kan beter een boek lezen waar ik wel wat aan heb, zoals een goed vegetarisch receptenboek, maar ik houd van vlees. Misschien dat ik vanavond even wat op de bbq gooi.
T is dan ook gewoon een troll.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:09 schreef Oksel het volgende:
Jammer dat zulke users nooit blijven.. of echt actief zijn
Van deze topuser zien we waarschijnlijk niet veel meer terug.
4 (gemiddeld 4 per dag)
Nou moet je je volgelingen die het met je eens zijn gaan verzamelen, opstoken en vervolgens de volgelingen van thelight het licht uit de ogen laten meppen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:26 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat geen vlees eten slecht is... Wat nu?
Interessante analyse.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:34 schreef Gimmick het volgende:
De meeste grote Godsdiensten zijn een slecht uitgangspunt voor vegetarisme. Neem de Bijbel, in het eerste hoofdstuk wordt de mens in één zin boven de dieren geplaatst. Het is vast geen toeval dat de Bijbel door mensen is geschreven.
Het is juist het darwinisme geweest die de mens van haar heilige voetstuk heeft gehaald en daarmee een belangrijke bijdrage heeft geleverd aan totstandkoming van dierenrechten. De uitzonderingspositie van de mens verloor haar vanzelfsprekendheid. De gewoonte om aan mensen rechten toe te kennen en niet aan dieren leek gebaseerd op willekeur.
'De mens denkt in zijn arrogantie dat hij het werk is van een God, maar veel bescheidener en ook meer in overeenstemming met de waarheid zou het zijn te zeggen: hij is geschapen uit de dieren.' - Charles Darwin
Thanks for sharing.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:26 schreef Rubstah het volgende:
De BBQ gaat aan as we speak en daar gaan geen bloemkoolroosjes of tofuburgers op...
Beetje Kundera en twee beetjes Paul Cliteur (Darwin, dier en recht)quote:
Met (runder)gehaktballetjesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:24 schreef Pietverdriet het volgende:
@TS
Er is geen god, er is slechts het vliegende spaghetti monster, en die wil bolognese saus.
Bij het oogsten van planten sterven allemaal zielige muisjes.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:18 schreef Gimmick het volgende:
- hitler was vegetarier
- voor elk stuk vlees dat jij laat liggen eet ik er drie
- we hebben hoektanden
- planten hebben ook gevoel
Zijn we nog clichés en drogredeneringen vergeten of hebben we ze nu allemaal?
Waarom heeft God ervoor gezorgd dat ik mijn hoektanden dan mocht behouden, die als het ware nog functioneren als kniptanden om vlees makkelijker in stukken te hakken? Kun je ook voor mij bidden dat ik geen last meer heb van mijn verstandskiezen? Ik snap niet zo goed waarom God in zijn alwetendheid en als perfect wezen er voor gezorgd heeft dat ik die krengen alsnog krijg, terwijl ze geen functie vervullen. Mijn staartbeen en appendix, daar begrijp ik ook niks van. Waarom heeft God die voor mij geschapen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef thelightt het volgende:
Het doden van dieren is een zonde. Ook als je dat doet om te overleven. Want planten bieden net zoveel voldoening. Het is moeilijk om als vlees eter een vegetariër te worden. Maar het is mogelijk. 2 jaar geleden at ik nog vlees. Maar ik heb mijzelf overtuigd dat het eten van vlees slecht is. En dat we de dieren moeten laten leven. Sommige dieren zijn vleeseters zoals de tijger. Dit komt om de balans van de natuur in stand te houden. Maar wij mensen hoeven geen vlees te eten. Wij zijn intelligent genoeg om dieren te verzorgen en planten te eten. Als iedereen vegetariër zou worden dan hoeven we ons nooit meer schuldig te voelen om de dood van miljoenen kippen en andere dieren die als product worden beschouwd. Dan kunnen we in vrede leven met alle dieren op de planeet. En zo word de mens een beter wezen en zal god alleen maar meer van ons houden.
en kikkersquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Bij het oogsten van planten sterven allemaal zielige muisjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |