Staat die schuur eigenlijk op eigen grond ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Mailtje
"Is dit op eigen grond?"
Het dit.
Goeie vraag dit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Staat die schuur eigenlijk op eigen grond ?
Boeiender dan de Nazi's tegen de Negers. iddquote:
Hehehe, wel lachen als er allemaal Amsterdamse toeristen op texel worden opgevroten. En dat Steven Spielberg er dan een film van maakt, samen met Dick Maas.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef Joene het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-in-Waddenzee.dhtml
ik geloof dit niet.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Staat die schuur eigenlijk op eigen grond ?
Is dat de garage? En waar staat de rest?quote:
Neukze.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:44 schreef Tally het volgende:
Ik ga eens kijken. Hubbie is klaar met werk. Nu mag hij aan het echte werk
Geen schuur?quote:
Ik heb een zapvinger! Ik heb een zapvinger!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:55 schreef KingOfMars het volgende:
Ozzies ook gescoord nu! ALLES IS SPANNEND NU!!!.
ALs yppy straks maar trekt J.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:57 schreef Joene het volgende:
Je hebt toch gewoon zender in zender in die sasmung ?
Nog 2 keer K.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef KingOfMars het volgende:
Nog 1x scoren en dan zijn de ozzies door? Ofzo?
Nee er staan nu nog groene dingskies bij GHA en DUI.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef Joene het volgende:
Volgens mij nu al. maar ik weet het niet zeker dus.
Oh zijn die daarvoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee er staan nu nog groene dingskies bij GHA en DUI.
quote:@vvvameland: Ook orka's spotten? Boek dan nu een last minute zon vakantie op Ameland! www.vvvameland.nl
Ik denk het niet...quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:04 schreef Joene het volgende:
Over 3 weken kan ik ook buitenspel uitleggen denk ik.
Hoezo ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:04 schreef KingOfMars het volgende:
Zou mooi zijn als die negerts van Ghana scoren denk ik.
Zo voor die aussies ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:06 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet goed voor de ariers!
Je zou gelijk kennen hebben Swets.quote:
Beginnen ze morgen met matchpoint ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:12 schreef KingOfMars het volgende:
Ik snap er niks meer van. Tennis gaat morgen verder btw!
Ja ik ga d'r ook zo op. Eh, in.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:17 schreef Joene het volgende:
Mooi 3minuten kan ik naar mn nest , 2 pints of Lager kijken.
Best wel. Ik heb alles klaar gelegd gisteravond. Toen ik op de trap ging zitten om mijn schoenen aan te doen legde ik ze naast me neer. En toch vergetenquote:
Ach, je hebt draadloos netwerk. Scheelt een hoop toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:36 schreef Tally het volgende:
Ik ben godverdomme mijn huissleutels vergeten. Gelukkig werkt manlief thuis dus is in huis komen geen probleem.
Maar in mijn kantoor kan ik nu dus niet komen
Ik zit in de kantine te wachten tot of mijn collega er is of iemand van facilitaire dienst zodat die de deur voor me kan openmaken
Wat een kut ochtend
Uhhu inmiddels zit ik al weer op mijn plekjequote:Op donderdag 24 juni 2010 09:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ach, je hebt draadloos netwerk. Scheelt een hoop toch?
En? Werkt het?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sommige mensen denken dat keihard bidden helpt.
Hey, dat lijkt wel ijsmijsdinges.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:22 schreef mvdlubbe het volgende:
[ afbeelding ]
Die derde van links lacht niet echt beminnelijk...
DAAR HEB IK HIER TOCH GEEN FUCK AAN JK!!!!quote:
Dan mag ik officieel naar huis.quote:
2 uur.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wanneer mag je officieus naar huis?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Talie heb altijd zin, dunkt mij dan weer.
Dacht hubbie er ook maar zo overquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:17 schreef Joene het volgende:
Geil zo een nymphodie hebben ook altijd zin.
Dat trekt (whehehehe) hij ook wel ja..quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef Joene het volgende:
Nah ik kan me wel voorstellen dat je er na een keer of 3 zo in de week wel zat van ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |