Lekker toch, buiten in het zonnetje liggenquote:Op maandag 28 juni 2010 17:54 schreef Aresdreams het volgende:
zo terug van familie weekend, wat is het fucking heet ineens!
Dat past natuurlijk niet bij je gothic lookquote:Op maandag 28 juni 2010 18:38 schreef Aresdreams het volgende:
dadelijk krijg ik nog kleur! stel je voor!
daarnaast is 25 graden wel een max voor mij.
Warm=zwembad=chillquote:
Is nog chiller jaquote:
Damn volgens mij heeft de vader van een vriend die!quote:Op maandag 28 juni 2010 19:56 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
idd ze zijn nog goed aan de prijs ook
http://www.thomann.de/nl/yamaha_sg3000_wr.htm
Het klinkt wel anders maar het zou kunnen mits je niet te veel volume nodig hebt.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:16 schreef Lespaulspelert het volgende:
Zou een epiphone rivera, een gitaar uit de ibanez artcored of een epiphone es (misschien een goedkopere gretsch) de functie van een akoestische kunnen overnemen?
Ga ze maar eens uitproberen en vergelijken. Dan kom je er snel genoeg achter.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:41 schreef Lespaulspelert het volgende:
Wat bedoel je met anders? En zijn die geschikt om gewoon om vakantie mee te nemen of op het strand (dus zeg maar gewoon ene mobiele gitaar)
Maar dan natuurlijk niet inpluggen he!11einseins!!!11quote:Op maandag 28 juni 2010 20:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ga ze maar eens uitproberen en vergelijken. Dan kom je er snel genoeg achter.
Inpluggen kan best. Als je er dan maar voor zorgt dat de versterker uit staat.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:46 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar dan natuurlijk niet inpluggen he!11einseins!!!11
Word je hard van.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:40 schreef GuitarJJ het volgende:
Gitaar spelen in combinatie met hitte/zweet(handen) is vermoeiend
Gewoon doorbijten, is goed voor je karakter.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:40 schreef GuitarJJ het volgende:
Lekker voor je snaren en hals.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:40 schreef GuitarJJ het volgende:
Wel gaaf zo'n Prophecyquote:
quote:
zegt de lion kingquote:Op maandag 28 juni 2010 22:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Je kan je moeder die muziek toch ook niet aandoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |