Ja, 60 euro meende ik van en collega te horenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is dat al zo duur dan?
Vorig jaar was het toch nog iets van 5 euro en een halve kip?
Van Daantke?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:16 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb net een Explorer gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat je ermee gaat doen.. Maar dat laat je ons vast wetenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:18 schreef The_Dean het volgende:
Ja, mooie knutsel/hobby gitaar. En natuurlijk lekker spelen
Explorers
Ja, daar moeten jij en ik volgende week even over pratenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:20 schreef -Menn0- het volgende:
Daar moet je mee over een Randall spelen man!!!
Eerst voornamelijk veel pickups testen die hier nog rondslingeren. Even kijken of alles nog werkt en wat er een beetje lekker klinkt. Eerst eens de EMG HZ's erin denk ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:19 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je ermee gaat doen.. Maar dat laat je ons vast weten
Heb je weer werk ofzo?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, daar moeten jij en ik volgende week even over praten
Zeer binnenkort nieuwe pics van die van mijquote:
Hoe ver is die? Morgen afbouwen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zeer binnenkort nieuwe pics van die van mij
Jaquote:
En die word lekker veel mooierquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zeer binnenkort nieuwe pics van die van mij
Ja, eindelijk.quote:
Ik kan een setje JB-Jazz van harte aanbevelen!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eerst voornamelijk veel pickups testen die hier nog rondslingeren. Even kijken of alles nog werkt en wat er een beetje lekker klinkt. Eerst eens de EMG HZ's erin denk ik
Groot gelijk!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:40 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, morgen mijn buizenbakje ook even achterin gooien, kan ik meteen horen hoe dat klinkt.
Jazz is de SH-2 toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik kan een setje JB-Jazz van harte aanbevelen!
Heb afgelopen weekend de boel even op mijn versterker geprobeerd, daar werd ik erg blij van
Ja.quote:
Juist. Lijkt me een goed plan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:49 schreef Witchfynder het volgende:
Goed, Dean en ik hebben net besloten dat ik een Dean Vx ga kopen, ga leren soleren van Cynic en dan hard thrash ga zitten raggen, waarbij Dean bas gaat spelen, waarvoor hij les neemt bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |