Ik ook!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:59 schreef Gitaarmat het volgende:
Cool dat was vast heel tof! Ik ga donderdag naar Werchter.
Tof! Nog iemand uit dit topic, nooit geweten!quote:
Ik ga 4 dagen. Heb ook al vanaf januari kaartjes.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:44 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Tof! Nog iemand uit dit topic, nooit geweten!![]()
Ik kijk er al bijna een half jaar naar uit.![]()
Ga je alleen de donderdag of de vier dagen?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:48 schreef brother52 het volgende:
Het blijft lastig, die rechtshandige schema's omzetten naar een linkshandige gitaar.
Ik kom er net achter dan mijn volume pots verkeerd aangesloten zitten
dean heeft het dus goed gedaan... voor zichzelfquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:48 schreef brother52 het volgende:
Het blijft lastig, die rechtshandige schema's omzetten naar een linkshandige gitaar.
Niet helemaal, want de volumepot voor de brugpup blijft vooraan zitten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:25 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dean heeft het dus goed gedaan... voor zichzelf
wat heb je aan je sg verandert danquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:12 schreef KaMo het volgende:
Mijn nieuwe SG klinkt echt bruut, al zeg ik het zelf
Samples: http://soundclick.com/share?songid=9337771
Niks, ja pickupcovers, maar geen veranderingen die echt het geluid beinvloeden, hij klonk altijd al zo bruutquote:
Niet bewust, maar heb gelijk ook snaren vervangen, dus zou sowieso geen goede vergelijking zijn geweestquote:
Ja, en veel distortion eroverquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kon ook geen merkbaar verschil horen toen ik het had gedaan. Maar ik ben ook niet zo'n toonmierenneukerzolang ik alleen powerchords speel heb je daar toch niks aan
klinkt inderdaad heel goedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:40 schreef KaMo het volgende:
[..]
Niks, ja pickupcovers, maar geen veranderingen die echt het geluid beinvloeden, hij klonk altijd al zo bruut
Ja, bij mijn bas ookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:48 schreef brother52 het volgende:
Enige wat je merkt is dat je misschien klein beetje hoog kwijtraakt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:43 schreef KaMo het volgende:
[..]
Niet bewust, maar heb gelijk ook snaren vervangen, dus zou sowieso geen goede vergelijking zijn geweest
Heb ik er voor over, ik houd wel van laagquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Enige wat je merkt is dat je misschien klein beetje hoog kwijtraakt.
Je internet doet het weerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Enige wat je merkt is dat je misschien klein beetje hoog kwijtraakt.
Wat een monsterquote:Op zondag 27 juni 2010 00:42 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
De belangrijkste ingrediënten: Dean, een blok hout en een biertje.
[ afbeelding ]
En allemaal klein spul.
[ afbeelding ]
Een setje SD's wat ligt te wachten.
[ afbeelding ]
Dan vast van alles er op zetten, zoals een paar potmeters met knopjes.
[ afbeelding ]
De pups
[ afbeelding ]
En de brug en tailpiece.
[ afbeelding ]
Een tuner (schaller locking tuners FTW!)
[ afbeelding ]
Als er eentje op zit, kan er vast nog een bij.
[ afbeelding ]
Ach, doe dan meteen maar alle zes.
[ afbeelding ]
Zitten ze wel recht?
[ afbeelding ]
Als je eenmaal het juiste boortje hebt, kun je de gaatjes vast voorboren.
[ afbeelding ]
Zitten ze echt wel recht? Ik geloof er helemaal niets van.
(Het meest interessante aan deze foto is natuurlijk de LP op de achtergrond)
[ afbeelding ]
De tuners moeten natuurlijk ook vastgeschroefd worden, dus daar ook maar wat gaatjes boren.
[ afbeelding ]
Laten we de pups dan ook maar vast gaan schroeven.
[ afbeelding ]
En de trussrod cover.
[ afbeelding ]
Kijk, dat witte draadje, moet aan het rode vast.
[ afbeelding ]
Maar dan moet hij eerst gestript worden.
[ afbeelding ]
En dan solderen.
[ afbeelding ]
En dan als laatste alles aan de output solderen.
[ afbeelding ]
De brug en tailpiece nog en dan kunnen de snaren er op.
[ afbeelding ]
En er kan gestemd worden.
[ afbeelding ]
En intoneren dan?
Pfff, dat komt morgen wel. Eerst stemmen en kijken hoe hij klinkt.
En tot slot nog een paar buitenfoto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand een telecaster, Ibanez RG370DXL en Samick LP kopen?
Ja, dat ding is echt bruut.quote:
Zit nu op de oefenzolder, heb thuis nog niksquote:
Damn, bastards.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zit nu op de oefenzolder, heb thuis nog niks
KPN heeft eigenhandig besloten dat ze mijn contract maar op moesten zeggen.
Heb een uur lang met die lui gebeld en toen kwamen ze er achter dat de enige manier was om mij weer aan te sluiten een nieuwe abonnement aanvragen was. Dat duurt dus twee weken. Daar ga ik niet op zitten wachten. Ze willen me dus niet als klant en heb meteen XS4ALL maar gebeld. Dude komt morgenavond de UMTS stick dinges regelen/installeren en daarna de 'echte' verbindig [zal wel nieuwe modem krijgen.
Ben nu wel wat meer kwijt per maand, maar ga er geloof ik ook 3mbp/s op vooruit,
Ja, dat zei ik ook.quote:
Daarom. Zie nu dat ik bij KPN er zo'n stick voor Altijd Online bij kreeg, maar ach, hoevaak internet je onderweg. En daarnaast kan ik bij de McDonalds, veel tankstations en zo'n 900 andere hotspots ook altijd gratis online, dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:38 schreef brother52 het volgende:
Inderdaad, dat kan nooit 4 weken duren. Dat signaal kunnen ze zo weer op de lijn zetten.
Er zijn gelukkig meer goede aanbieders op de markt.
Klinkt inderdaad als een standaard KPN telefoongesprekquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook.
Vertelde ze ook dat ze alles van mij wel mochten annuleren [ze hadden onderwijl al gewoon nieuwe aangevraagd] toen ik na XS4ALL weer even met hun belde.
Of het niet beviel en waar het aan lag...
"Om te beginnen dat jullie zelf mijn contract beëindigen zonder mij dat mee te delen en ik daarna twee weken zou moeten wachten op een nieuwe terwijl ik alles werkend heb staan en jullie mij met een druk op de knop weer een signaal kunnen geven."
-"Nee meneer, dat duurt geen twee, maar vier weken."
"Nou, daar ga je al, daar ga ik echt niet op zitten te wachten."
-"Ik heb de boel geanulleerd meneer, fijne dag."
Tuutuutuutuut
En dan word hij ineens chagerijnig
Nja, het was altijd goed, maar dan doen ze ineens zo... nou, dan nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als een standaard KPN telefoongesprekHelaas al te vaak zo'n dingen meegemaakt met KPN om er nog ooit vertrouwen in te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |