Kan nog goed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:36 schreef Silv het volgende:
[..]
Ghana he. Zou het niet erg vinden als alle Afrikaanse landen er straks uit liggen.
wat doen die?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
jaaa dat met die groene bolletjes weten we nu wel
http://www.tvgids.nl/primetime/quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Blijkbaar weten maar weinigen dat
Het vráágt wel om een versie van een handige videobewerker, ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:32 schreef Symphonic het volgende:
Worden die zwarte shirtjes nou ook oranje straks?
Je bent gek!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:37 schreef fioooon het volgende:
Ik vind het getoeter nu juist enorm meevallen. Daarnet toen Engeland speelde was het erger.
Dan hoef je niet zo aan het contrast van je TV te sleutelenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:41 schreef wdn het volgende:
Ik vind het wel ironisch trouwens... negers in een wit shirt en duitsers in een zwart shirt
Dat komt dan nog wel, dan wordt het ook lachen bij de Duitsersquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:42 schreef wdn het volgende:
Man man man man Servie had op 1-0 moeten staan![]()
![]()
Krasic alleen voor de keeper
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Het vráágt wel om een versie van een handige videobewerker, ja.
Eh ja, maar dan deze wedstrijd dus.quote:
Ik dacht dat het handig was het voorbeeld er bij te zetten.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:46 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
Süße Grüße aus der Heimat!
Das voor de vrouwen die meekijken.. Die snappen er toch geen snars van, kan niet duidelijk genoeg zijn.quote:
En ook aan Servie zeker? Die werden met 11 tegen 10 alsnog weggetikt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:47 schreef Jane het volgende:
Duitsland valt me tegen, idd.
Lag dus toch echt aan Australië, dat ze in die eerste wedstrijd zo leken te vlammen.
Dan hoeft ie dat nog steeds niet elk kwartier uit te gaan leggenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:48 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Das voor de vrouwen die meekijken.. Die snappen er toch geen snars van, kan niet duidelijk genoeg zijn.
wtf. vertel?? Bolletjes? Waar? Hoezo?quote:
Weggetikt, weggetikt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:48 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
En ook aan Servie zeker? Die werden met 11 tegen 10 alsnog weggetikt.
er is geen AUS-SER topic????? Kon het zo snel niet vindenquote:
Mond dicht, snotaap!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:48 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Das voor de vrouwen die meekijken.. Die snappen er toch geen snars van, kan niet duidelijk genoeg zijn.
ik denk dat ze de 2e helft wel los gaanquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:47 schreef Jane het volgende:
Duitsland valt me tegen, idd.
Lag dus toch echt aan Australië, dat ze in die eerste wedstrijd zo leken te vlammen.
hmm?quote:
Die Mensah is net zo breed als ie lang is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:50 schreef Saekerhett het volgende:
Duitsland is tactisch VEEL sterker dan Ghana. Ghanezen kunnen alleen maar fysiek spel doen en hard lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |