iddquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:26 schreef Dipkip het volgende:
Het is gewoon een kwestie van het combineren van iets complimenteus met een 'dirty word'. Lekker sletje klinkt een stuk beter dan gore hoer. Sowieso zou ik het woord hoer maar vermijdentenzij ze zelf aangeeft dat leuk te vinden. Veel vrouwen gaat dat echt te ver.
Is al beter dan vieze slet - dat is natuurlijk dubbel ''ruig''.quote:Oh, geile seks-slet van me... Neuk me, lekker hoertje...
"Ja lekker hoertje van me, laat me je eens lekker in je strakke gaatje nemen.. ah.. daar, zo.. daar lust ome Ad wel worst van zeg. Wat zou je er van vinden als m'n maat Don morgen langskomt om je geile tienerkontje te ontmaagden?"quote:Op zondag 27 juni 2010 20:37 schreef GSbrder het volgende:
Probeer dit: zeg een ruig woord, maar plaats het in een lieve context...
[..]
Is al beter dan vieze slet - dat is natuurlijk dubbel ''ruig''.
Uhuh, ze zat bovenop en werd er melig van. Volgens mij klonk ik niet serieus genoeg.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige aan het woord?
Wacht, hoort dat laatste deel er nou ook bij?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:34 schreef Equites het volgende:
Vuile slet die je er bent vind je het lekker om die pik in je kut te hebben. Moet ik je nog harder en dieper neuken. Wil je dat ik dalijk je mond vol spuit. Wil je dat ik je kutje vol spuit. Etc. Gewoon zeggen toch, fuck it.
Laat Don en Ad er buiten en je hebt een eerste stap.. Als zij dan ook teruglult kan je proberen iets ruiger te gaan. Nu trek je het in het belachelijke...quote:Op zondag 27 juni 2010 23:20 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
"Ja lekker hoertje van me, laat me je eens lekker in je strakke gaatje nemen.. ah.. daar, zo.. daar lust ome Ad wel worst van zeg. Wat zou je er van vinden als m'n maat Don morgen langskomt om je geile tienerkontje te ontmaagden?"
Nee, dat is het volgens mij ook niet helemaal hoor
Ik ook.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |