Geen zin om te klikken, wat heb je uitgevonden?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:09 schreef MalleJongen het volgende:
Nadat ik me ook een paar keer op RP en Lexa had ingeschreven, vielen me dingen op die niet klopten.
Vandaar maar eens gaan spitten hoe e.e.a. in elkaar kon zitten...
http://www.datingwebsites.nl/
Ik begrijp niet wat je wilt te zeggen hiermee, doel je op fakers?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:09 schreef MalleJongen het volgende:
Nadat ik me ook een paar keer op RP en Lexa had ingeschreven, vielen me dingen op die niet klopten.
Wat is dat voor rotstreekquote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toen ik net lid was kon ik 70 % korting krijgen, maar de manier waarop ze met je omgaan stoot me af (doen alsof een dame je gemaild heeft, blijkt de site er zelf achter te zitten)
Weer wat nieuws. Ik vermaak me nog even met paiqquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:42 schreef Prenzlauer het volgende:
volgens mij is het gros van het fok publiek hier meer geschikt voor OKcupid, is nog gratis ook. Found by nerds for nerds, een vriend van me heeft zo zijn grote liefde gevonden.
quote:may day may day
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:16 schreef Silenus het volgende:
M'n beste vriend had om 20.45u z'n eerste internetdate. Krijg nu een smsje binnen:
[..]![]()
![]()
quote:Her nose is bigger than mine
Is ze ook op de bezem?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:18 schreef Silenus het volgende:
Ah, nadat ik terugsms wat er was krijg ik nu:
[..]
En hij heeft een aardige gok kan ik jullie vertellen.
Wel grappig om sommige van die reviews eens door te lezen. Over RP kwam ik deze tegen:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:09 schreef MalleJongen het volgende:
quote:Er staan steeds meer dames op R.p die heel andere motieven hebben dan een serieuze relatie ! Even een korte anecdote die jullie lezers allemaal zo op waarheid kunnen checken dat wordt lachen.....
Zojuist ben ik gemailt door NL 24835825 die meende mij te herkennen van de website waarop zij ook staat behalve R.p namelijk op thuis.nl maar dan om mannen erotisch te vermaken ad 0,80 cent per minuut. Zij heet daar Justine is 42 jaar en jullie lezers kunnen allemaal kosteloos zonder problemen haar foto;s bekijken en zien dan dat foto 2 identiek is aan foto 7 op R.p. Ik heb haar helemaal nooit gezien noch gesproken want ik heb helemaal nix met betaalde sex en commerciele websites.
Het verhaal is zo klaar als een klontje mevrouw "Habibati" NL 24835825 zit op R.p
als geverifieerd member NB ! om mannen te lokken naar een betaalsite ad 0,80 cent/minuut om ze daar zolang mogelijk aan de praat te houden met of zonder dildo
in haar muts wie zal het zeggen.....
Het is eigenlijk te triest voor woorden die site die serieus pleegt te zijn...
Ik heb medelijk met de mannen en vrouwen die deze site wel serieus nemen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:50 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wel grappig om sommige van die reviews eens door te lezen. Over RP kwam ik deze tegen:
[..]
Ik lees trouwens ook veel dat ik niet alleen sta in dat het allemaal wel erg magertjes is met de reacties vanaf het vrouwelijke kamp
Ik heb een tijd geleden ook wel een bijzonder lullige afwijzing gekregen van iemand op e-matching. Ik had het helemaal gehad met het niet antwoorden van iedereen, dus ik had er gewoon nog een mailtje achteraan gestuurd om te zeggen dat ik het wel zo beleefd vond als iemand gewoon aangaf geen interesse te hebben. Kreeg ik dit terug:quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dit was overigens voor mij wel de meest lullige afwijzing:
Hallo Provinciaaltje,
Nog bedankt voor je reactie. Ik sta vandaag voor het laatst hier op RP en ga van de zomer genieten. Misschien dat ik me over een paar maanden weer inschrijf.
Gr
maar toch wel elke dag weer inloggen op RP om de mailtje te lezen want ja die ene hunk kan toch wel weer in je mailbox zitten.
Mijn broek zakte er van af.quote:Bij deze geen interesse: geen zin om me te moeten verdedigen waarom ik wel of niet een berichtje stuurde...
Succes met zoeken!
Marieke
omdat hij daar als man recht op heeft!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:28 schreef Harajuku. het volgende:
En sowieso, waarom zou je een afwijzing willen eisen?
Toen heb ik maar op de geen-interesseknop geramd en dacht dat het daarmee klaar was. Kreeg ik twee weken later ineens weer een mailtje!quote:Hey,
Het is altijd leuk als je wat van je laat horen.
groetjes
quote:Het is toch leuk als je een keer wat van je laat horen
groetjes
Volgens wie? In feite spui je nu niets anders uit dan dat je jezelf het recht geeft iets te krijgen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:34 schreef solaire het volgende:
[..]
omdat hij daar als man recht op heeft!
whahaah ik denk dat ik weet wie je bedoeldquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:01 schreef Silenus het volgende:
Had ik ook een keer, kreeg ik een berichtje van een nogal onaantrekkelijk meisje. Er was ook iets 'mis' met haar, ze zat in een rolstoel en had een extreem groot hoofd vergeleken met haar lichaam. Het was echt dat ik de foto zag en een schrikreactie kreeg, haha.
Daar kreeg ik een standaard-berichtje van 'haha leuk profiel, ik zou graag eens wat van je willen horen'. Nou ik heb door de schrik of wat-dan-ook er niet meer aan gedacht om een berichtje terug te sturen, krijg ik 2 dagen later ook zo'n irritant
[..]
Toen heb ik maar op de geen-interesseknop geramd en dacht dat het daarmee klaar was. Kreeg ik twee weken later ineens weer een mailtje!
[..]
Na een 'sorry maar ik heb je al een geen-interesseberichtje gestuurd' was het dan eindelijk afgelopen.
Ja, dit meen ik wel serieus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:25 schreef Friek_ het volgende:
Neelix eh, die mensen zijn je toch ook helemaal niks verschuldigd? What the fuck probeer je nu?
Nee, jij wil dat ze het erin wrijft. Daarbij zie ik nergens een nare opmerking of zo van haar kant. Jij wil dat ze zegt dat ze geen interesse heeft en dat deed ze.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:52 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja, dit meen ik wel serieus.
Op het moment dat jij mij op deze manier een vraag steld, dan is het wel zo beleefd als ik je antwoord geef. Het zou bijzonder lomp zijn als ik in dit topic verder ga posten en je vraag volledig negeer.
Blijkbaar hou ik ouderwetse omgangsvormen aan, maar ik vind het op een datingsite precies hetzelfde. Je schrijft je in om reacties te plaatsen en te krijgen. Als iemand er tijd en moeite in steekt om een aardige reactie te sturen, dan is het minste wat je kan doen wel een simpele afwijzing klikken. En ik weet dat ze het had gelezen, omdat ze mijn profiel had bekeken daarna.
En in dit geval vind ik het dubbel lomp door die laatste toevoeging. Als je echt geen tijd/zin hebt om een reden te geven, zeg dan gewoon alleen "geen interesse". Nu zegt ze gewoon: "je bent een uitleg niet waardig, maar dat wil ik je wel nog even inwrijven."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |