Yordi was bij een klasgenootje spelen. Die woont op een recreatiepark. Dus ik ging ook even langs en ik had waterballonnen meegenomen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt wel, helaas dat ik binnen moest werken
Ik denk dat er ook wat waren die het geen slecht plan vondenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yordi was bij een klasgenootje spelen. Die woont op een recreatiepark. Dus ik ging ook even langs en ik had waterballonnen meegenomen.
Slecht plan. 4 kids + waterballonnen = natte huppel
Ik heb je al gefeliciteert in ;t liwwadden topic. Je bent legaal!quote:
Alleen als je je mooie zelfgemaakte zweep meeneemt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:11 schreef Opdekop het volgende:
Nais ja
Je MOET wel komen bbqen, anders ga ik ook niet
Helder licht.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:16 schreef c0nd0r het volgende:
Ah ik vat hem
Leeuwarden/Liwwadden/058 #60 Genot.
Die heb je ook in de mobiele layout.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:17 schreef justmattie het volgende:
Bij gebrek aan een tvp knop, dan maar zo
Gelukkig ben je ook maar menselijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja zeg hé!
Ik lijk dan misschien wel alwetend maar dat is niet zo
Goede zaak.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die heb je ook in de mobiele layout.
Gefeliciteerdquote:
Heul niet.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet.
C0n is groter dan God.
En ik ga de wedstrijd winnen
c0n is heul niet menselijk.quote:
Moet wel als mijn broertjequote:
En nog steeds mijn kloon tweeling broertjequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet.
C0n is groter dan God.
En ik ga de wedstrijd winnen
Maar jij bent dan weer wel menselijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet wel als mijn broertje![]()
[..]
En nog steeds mijn kloon tweeling broertje
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die heb je ook in de mobiele layout.
Kloptquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar jij bent dan weer wel menselijk
Hoezo dat dan?quote:
Jij kijkt ook Editie NLquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Grats ijsjes.
Je hoeft alleen maar te lachen en naar Cannes te gaan
Wanneer gaan wij eens roadtrippen en hoor jij niet aan ;t werk te zijn?quote:
Daarom zat ik ook op het terras onder een parasol te genieten van een koud glas frisquote:
Shit bustedquote:
Verdomme dus zelfbevrediging kan ik ook niet meer stiekem doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zie dan natuurlijk ook alles als meerdanGod
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zie dan natuurlijk ook alles als meerdanGod
Don' know. Ja ben ik, rustig en mobiele browser ftw!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens roadtrippen en hoor jij niet aan ;t werk te zijn?
Nooit opgevallen dat het altijd hemels was?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme dus zelfbevrediging kan ik ook niet meer stiekem doen
Zorgde jij daarvoor danquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nooit opgevallen dat het altijd hemels was?
Heldquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:38 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens vond ik het niet zo geslaagd dat je daarna ook daadwerkelijk je tanden er weer mee ging poetsen
Waarom moet ik nu denken aan de Nespresso reclame?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Held![]()
Hoe kan ik je ooit bedanken?
Dan zou ik George Clooney zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu denken aan de Nespresso reclame?
Strand is leuk om savonds in de zomer te wandelen met zonsondergang. Verder met de herfst is het leuk als het heeuul hard waait.quote:
Maar nu overdag te druk?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Strand is leuk om savonds in de zomer te wandelen met zonsondergang. Verder met de herfst is het leuk als het heeuul hard waait.
Je vergat te reagerenquote:
Is het ooit druk daar?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Don' know. Ja ben ik, rustig en mobiele browser ftw!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:41 schreef Ezechielk het volgende:
Damn. Rokjesweer wordt wel erg letterlijk genomen in Amsterdam.
Waar wat staat er nou op wie mij het eerste aanraakt?quote:
Ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen weet toch dat je van mij bent.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[..]
Waar wat staat er nou op wie mij het eerste aanraakt?
Wie gaat er in een konijnenpak als hij/zij verliest?
op zulke dagen baal ik wel dat ik niet naar school toe moet(en dan vertraging heb op arnhemquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:41 schreef Ezechielk het volgende:
Damn. Rokjesweer wordt wel erg letterlijk genomen in Amsterdam.
Ja maar ik heb begrepen dat er een wedstrijd is uitgeschreven.. Ach waarom leg ik het nog uit je was er vast bijquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat je van mij bent.
Wedstrijd? Whut?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja maar ik heb begrepen dat er een wedstrijd is uitgeschreven.. Ach waarom leg ik het nog uit je was er vast bij
Ow toch nietquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Ik geloof dat ik bij Huppel hoor in dit geval, aangezien het mijn idee was.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow toch niet
Ik begrijp dat er een wedstrijd is wie mij als eerste echt spot/aanraakt tussen in ieder geval Ez en Huppel
Voor mij niet, ik heb mn taak op ordequote:
Zie je wist je er toch vanquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik bij Huppel hoor in dit geval, aangezien het mijn idee was.
Maar jij hebt dus mijn titel van meest gewilde SC;er overgenomen?
mijn kusjes maakt alles goed dus wie wil?quote:
Goed bezig jij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik heb mn taak op orde
Oh nee hoor. Sowieso gaan wij binnenkort meeten, is het niet?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow toch niet
Ik begrijp dat er een wedstrijd is wie mij als eerste echt spot/aanraakt tussen in ieder geval Ez en Huppel
Jij begon anders wel meteen met: haha dan ga ik c0n als eerst meetenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Sowieso gaan wij binnenkort meeten, is het niet?
Ja het was mijn idee om met een omweg via Ommen naar Emmen te gaan. En dan ook nog via de touristische route terug.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zie je wist je er toch van
Nou er moet natuurlijk een koning en koningin zijn he
Truequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja het was mijn idee om met een omweg via Ommen naar Emmen te gaan. En dan ook nog via de touristische route terug.
Mja ik wil sowieso de meest gewilde user niet zijn. Ben ;t ook niet meer.
Kutomleiding tussen ommen en emmenquote:
Haha wat een liefdequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja het was mijn idee om met een omweg via Ommen naar Emmen te gaan. En dan ook nog via de touristische route terug.
Mja ik wil sowieso de meest gewilde user niet zijn. Ben ;t ook niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het ik werd er laatst ook door verrast en erger nog, weekje later kreeg ik er een mooi bonnetje van achteraan ook nogquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kutomleiding tussen ommen en emmen
Vrij, want afsluiting met de klas op het terras en daarna zwemmenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed bezig jij.
Hest dizze freed frij nomen fan dein wurk of oere wike?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Haha wat een liefde
Vond het echt tof! Baalde wel dat ik er niet meer was
Oh ok dan neem ik het graag van je overJa wij vonden het ook niet zo leuk dat je er niet meer wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* DevilsWhore geeft stokje overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja wij vonden het ook niet zo leuk dat je er niet meer was
* DevilsWhore geeft stokje overZOMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze stok heeft de vorm van een enorme fallus! Mijn leven wordt alleen maar beter en beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
supe en dan swimmen. komt wel goudn dan ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vrij, want afsluiting met de klas op het terras en daarna zwemmen
bonnetje?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik weet het ik werd er laatst ook door verrast en erger nog, weekje later kreeg ik er een mooi bonnetje van achteraan ook nog
Hmm mn brievenbus maar even extra in de gaten houden danquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Van zoeen mooie flitsende paal of iets soortgelijks
4 km te hard! Ja ja! Poe poe!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ZOMG!
Deze stok heeft de vorm van een enorme fallus! Mijn leven wordt alleen maar beter en beterCool he! Wel een negerfallus. Vroegah was ;ie nog blank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja wij vonden het ook niet zo leuk dat je er niet meer was
* DevilsWhore geeft stokje overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Zou ik doen jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm mn brievenbus maar even extra in de gaten houden dan
Ik bedoel gewoon de deurbel hoor!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zou ik doen ja
Overigens in mijn brievenbus zit een verrassing! Moet je wel je hand erin steken, dan krijg je contact met me
mailboxjerkoff?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zou ik doen ja
Overigens in mijn brievenbus zit een verrassing! Moet je wel je hand erin steken, dan krijg je contact met me
Wat is jouw brievenbus?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zou ik doen ja
HOE MOETEN WE NOU WETEN WAT JOUW BRIEVENBUS OF DEURBEL IS?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon de deurbel hoor!
Vieze gedachten allemaal !11!1!: (:( ((
:
:(
Ik vond het al vreemd dat er nergens deurbellen waren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HOE MOETEN WE NOU WETEN WAT JOUW BRIEVENBUS OF DEURBEL IS?![]()
![]()
Geloof het wel ja!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd dat er nergens deurbellen waren.
Is het die waar "appartement" bij staat?
Ja dat klopt en we misten de deurbellen al.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou als je zo voor die (dichte) deur stond, zag je links daarvan een rijtje brievenbussen
Dit is een grapje toch?!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dat klopt en we misten de deurbellen al.
Welke idioot stropt er nou weer een deurbel in de brievenbus? Dat moeten wel Drenthen zijn
Moet je maar niet boven een poolcentrum gaan wonen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dit is een grapje toch?!
Maarre, enig idee hoeveel dronken mongolen er uit dat poolcentrum komen/langs die deur komen om nog maar niet te spreken van vuurwerk met oud en nieuw enzo
Ze is in de war met Emmenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dit is een grapje toch?!
Maarre, enig idee hoeveel dronken mongolen er uit dat poolcentrum komen/langs die deur komen om nog maar niet te spreken van vuurwerk met oud en nieuw enzo
Sowiesoquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
supe en dan swimmen. komt wel goudn dan ja.
Is anders een denders mooi plekkie!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je maar niet boven een poolcentrum gaan wonen.
Dank uquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Overijssel danMijn topografie is echt slecht.
Nee jouw topografie is goed.quote:
ja juh, grachten infietsn na t stappen weest wel! ken best.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Sowiesomut kenne we binne stedsies die binne wel iets went
Dan had je thuis moeten zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is anders een denders mooi plekkie!
Dat zou je met me eens zijn als je boven was geweest
Waarom hardlopen? Krijg je geen seks meer?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:11 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens moet ik maar eens even de was gaan doen, stofzuigen en hardlopen!
Nee, mijn goddelijke lichaam begint uit te dijenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom hardlopen? Krijg je geen seks meer?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Stiekem zat ik jullie boven uit te lachen
Ik kan je wel seks geven. Ik hoef geen rekening meer te houden enzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee, mijn goddelijke lichaam begint uit te dijen
Wat krijg ik de rekening vanzelf thuis, wat?!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan je wel seks geven. Ik hoef geen rekening meer te houden enzo.
Ja, van de ketting, voor in je keukenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat krijg ik de rekening vanzelf thuis, wat?!
Of badmeester moeten worden!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:16 schreef Smight het volgende:
Heey![]()
Ik had het vandaag toch warm op het werkeigenlijk had ik aan het zwembad moeten liggen
HOI SMIECHTquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:16 schreef Smight het volgende:
Heey![]()
Ik had het vandaag toch warm op het werkeigenlijk had ik aan het zwembad moeten liggen
Oe! heb ik wat gemistquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, van de ketting, voor in je keuken
hehequote:Op woensdag 23 juni 2010 19:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HOI SMIECHT
sorry dat moest gewoon even.
Ben ik je vriendin?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:18 schreef Smight het volgende:
[..]
hehezo noemt mijn vriendin me ook dus ik kan ermee leven
Jij bent de liefde van mijn leven, de rode draad in mijn bestaan..quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zeg
Eerst je ene aanbieding afwerken voor je de volgende doet!
Denk ;t niet.quote:
Dan is het goed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent de liefde van mijn leven, de rode draad in mijn bestaan..
Hij stinkt trouwens ook een beetje denk ik...quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:24 schreef c0nd0r het volgende:
Anders moet ik even met mijn negerfallusscepter zwaaien
Nieuwigheid.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij stinkt trouwens ook een beetje denk ik...
Gaat dat wel lukken zonder pincet?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:24 schreef c0nd0r het volgende:
Anders moet ik even met mijn negerfallusscepter zwaaien
Als jij ;t zegt...quote:
Niet spotten met mijn -voormalige- scepterquote:
Eens zien of het leven dan ook weer terugkomt.quote:
Anders spam ik hem single-handedly volquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eens zien of het leven dan ook weer terugkomt.
Dat mag heul nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Anders spam ik hem single-handedly vol
Komt door je scepterquote:
Ik wil wel weer weggaan hoor.quote:
Je hebt m;n scepter, wat wil je nog meer?quote:
True.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt m;n scepter, wat wil je nog meer?
Omdat het kan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom klinken trampolines vaak hetzelfde als een oud krakend bed waarop geneukt wordt?
en ik maar hopen dat ik nu aan de beurt wasquote:
Sorry.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en ik maar hopen dat ik nu aan de beurt was![]()
En verstopt?quote:
Yordi heeft serieus waar de kadootjes die hij voor mij had gehaald vorig jaar verstopt bij de burenquote:
Omdat mama's alles vinden. Niet meer dan logisch. Slimme jongenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yordi heeft serieus waar de kadootjes die hij voor mij had gehaald vorig jaar verstopt bij de buren
Mama had alsnog dr kadootjes 3 dagen voor dr verjaardagquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat mama's alles vinden. Niet meer dan logisch. Slimme jongen
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mama had alsnog dr kadootjes 3 dagen voor dr verjaardag
Ren naar Emmen, breng ik je wel terugquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef c0nd0r het volgende:
Zo nu alleen nog hardlopen en dan ben ik er weer door
Omdat ik nieuwsgierig ben, heel erg zelfsquote:
Ja zeg, ik ben niet levensmoequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ren naar Emmen, breng ik je wel terug
Zo eng is het niet hoor bij mij in de autoquote:
Whehehequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo eng is het niet hoor bij mij in de auto
Dat is wel heel erg nieuwsgierig jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Omdat ik nieuwsgierig ben, heel erg zelfs
Tot Yordi 7 was dacht hij ook dat moederdag op een vrijdag viel![]()
Wel als je een olielek hebtquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo eng is het niet hoor bij mij in de auto
We hadden best lol toenquote:
Scherpquote:
Klopt.quote:
Mijn koelvoeistof systeemding is leeg, dat is ook spannend als je dat metertje zo op ziet lopen lopen als je een paar seconden stil staatquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt.
Alex heeft me gisteren thuisgebracht, hij heeft ook een olielek. Ik hield m;n hart vast, die laatste 50 meter, toen ;ie zei dat ;t zo rook. Morgen komt hij me ophalen, dat wordt wat.
Erger dan mij kan je het niet hebben. Ik heb gister in een Smart gereden. Een automaat.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mijn koelvoeistof systeemding is leeg, dat is ook spannend als je dat metertje zo op ziet lopen lopen als je een paar seconden stil staat
De schaamte dat kan niet missenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Erger dan mij kan je het niet hebben. Ik heb gister in een Smart gereden. Een automaat.
Ik dacht dat ik doodging.![]()
Ik weet alleen niet waardoor het kwam, het brakke rijden, of de schaamte.
Nog mooier, ik werd vandaag ook nog in dat barrel opgehaald. Gaat m'n collega toeteren naar chicks! Echt, die kerel is niet meer te redden.quote:
Beter dan je ruitenwissersproeiervloeistof bij willen vullen en dat je ;t dan in ;t koelvloeistoftankje gooit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mijn koelvoeistof systeemding is leeg, dat is ook spannend als je dat metertje zo op ziet lopen lopen als je een paar seconden stil staat
Waarom ga je dan ook rondrijden in een Smart? Past je ego daar uberhaupt in?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Erger dan mij kan je het niet hebben. Ik heb gister in een Smart gereden. Een automaat.
Ik dacht dat ik doodging.![]()
Ik weet alleen niet waardoor het kwam, het brakke rijden, of de schaamte.
Waar rijdt 'ie normaal in dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:20 schreef Ezechielk het volgende:
Nog mooier, ik werd vandaag ook nog in dat barrel opgehaald. Gaat m'n collega toeteren naar chicks! Echt, die kerel is niet meer te redden.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nog mooier, ik werd vandaag ook nog in dat barrel opgehaald. Gaat m'n collega toeteren naar chicks! Echt, die kerel is niet meer te redden.
Je hebt altijd baas boven baas.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beter dan je ruitenwissersproeiervloeistof bij willen vullen en dat je ;t dan in ;t koelvloeistoftankje gooit.
Omdat er geen andere auto stond die ik mee kon nemen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook rondrijden in een Smart? Past je ego daar uberhaupt in?
Net zo erg, een Golf.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar rijdt 'ie normaal in dan?
Denk dat je wel je lul 3x over het dak moest gooien?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat er geen andere auto stond die ik mee kon nemen.
Met pijn en moeite.
Lach niet. Heb meelij!quote:
Open dak.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Denk dat je wel je lul 3x over het dak moest gooien?
Het was ook nog ruitenwissersproeiervloeistof met antivriesquote:
Dat vind ik pas erg als ze uitgebouwd zijnquote:
Je krijgt echt geen haspel in een smart hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Denk dat je wel je lul 3x over het dak moest gooien?
Wacht maar tot je een honda civic met bumperspoiler ziet. Vooral als dat voor je rijdt in een elfstedentocht en je over heel veel drempels heen moet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat vind ik pas erg als ze uitgebouwd zijn
lekker voor jequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je weet wat je dan moet doen he. Kijken of oom agent eenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt.
Alex heeft me gisteren thuisgebracht, hij heeft ook een olielek. Ik hield m;n hart vast, die laatste 50 meter, toen ;ie zei dat ;t zo rook. Morgen komt hij me ophalen, dat wordt wat.
Dat is hij -gelukkig- niet. Er komt wel Nederlandstalige muziek uit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat vind ik pas erg als ze uitgebouwd zijn
Liever geen oom agent.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
lekker voor je![]()
[..]
Je weet wat je dan moet doen he. Kijken of oom agent eensmiley heeft
Wat voor enge collega;s heb jij ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is hij -gelukkig- niet. Er komt wel Nederlandstalige muziek uit.
Monique Smit?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is hij -gelukkig- niet. Er komt wel Nederlandstalige muziek uit.
We maken hem uit voor kamper, lekker etendag is een gangbang met een horde wilde negers bij hem, met hem uiteraard als slachtoffer. Middelpunt van veel plagerijtjes en bitchy opmerkingen. Maar met een Golf, en voorliefde voor Frans Duijts vraag je er ook aardig om.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat voor enge collega;s heb jij ?
Een waterballonslachtoffer?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We maken hem uit voor kamper, lekker etendag is een gangbang met een horde wilde negers bij hem, met hem uiteraard als slachtoffer. Middelpunt van veel plagerijtjes en bitchy opmerkingen. Maar met een Golf, en voorliefde voor Frans Duijts vraag je er ook aardig om.
Ook ja.quote:
Gelukkig doe ik niet aan gangbangs buiten Friesland.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We maken hem uit voor kamper, lekker etendag is een gangbang met een horde wilde negers bij hem, met hem uiteraard als slachtoffer. Middelpunt van veel plagerijtjes en bitchy opmerkingen. Maar met een Golf, en voorliefde voor Frans Duijts vraag je er ook aardig om.
Ik vind alles wat uitgebouwd is lelijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:30 schreef DevilsWhore het volgende:
Wacht maar tot je een honda civic met bumperspoiler ziet. Vooral als dat voor je rijdt in een elfstedentocht en je over heel veel drempels heen moet.
Er is ook heul wel goede nederlandstalige muziekquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Monique Smit?
God wat ben ik jaloers op je... NOT!
Mannelijke negers. Bukake zeg maar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik niet aan gangbangs buiten Friesland.
Osdorp Posse!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er is ook heul wel goede nederlandstalige muziek
George heeft wel een schattig spoilertje.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind alles wat uitgebouwd is lelijk
Zekers welquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er is ook heul wel goede nederlandstalige muziek
Frans Duijts, Grad Damen, dat kaliber.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zekers wel![]()
Maar op de manier dat Bart het bracht moest ik meteen aan de palingsound denken
Toch vind ik alles wat uigebouwd is lelijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
George heeft wel een schattig spoilertje.
Zie ook wel eens excels zonder en dan vind ik toch dat er iets ontbreekt aan het kontje
Alles?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind alles wat uitgebouwd is lelijk
Echt alles?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toch vind ik alles wat uigebouwd is lelijk
Inderdaad, maar die excel waar je ;m naast parkeerde toen we terugkwamen uit Walibi had wel een tof draakje op z;n kont. Maar zonder spoiler is ;t niks.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
George heeft wel een schattig spoilertje.
Zie ook wel eens excels zonder en dan vind ik toch dat er iets ontbreekt aan het kontje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Daar had ik ;t niet eens over.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mannelijke negers. Bukake zeg maar.
[..]
Osdorp Posse!
Palingsoundquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zekers wel![]()
Maar op de manier dat Bart het bracht moest ik meteen aan de palingsound denken
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad, maar die excel waar je ;m naast parkeerde toen we terugkwamen uit Walibi had wel een tof draakje op z;n kont. Maar zonder spoiler is ;t niks.Wij zagen het draakje in de winkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WHAHAHA ja die uberstoere homemade spoiler
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Zo heet al die bagger uit volendam echt hoorquote:
OP, of de bukake die mijn collega bijna dagelijks krijgt volgens ons?quote:
Gokje: de bukakequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
OP, of de bukake die mijn collega bijna dagelijks krijgt volgens ons?
Tof.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zagen het draakje in de winkel![]()
WHAHAHA ja die uberstoere homemade spoiler
OP.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
OP, of de bukake die mijn collega bijna dagelijks krijgt volgens ons?
En er dan ook nog mee durven rondrijdenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tof.
Kunststof origami op je auto plakken
Sowieso volendam.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo heet al die bagger uit volendam echt hoor
Dat is best baas ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En er dan ook nog mee durven rondrijden
Dat is nog stoerder dan in een Smart rijden als mooiboy zijndequote:
Goede Nederlandse muziek. Dan is OP het eerste waar ik aan denk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OP.
Ik weet niks van je collega en bukake!
...
Echt niet!
Nee dat heb ik nou nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goede Nederlandse muziek. Dan is OP het eerste waar ik aan denk.
Ik gun het zequote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is nog stoerder dan in een Smart rijden als mooiboy zijnde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik niet. Blof.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goede Nederlandse muziek. Dan is OP het eerste waar ik aan denk.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is nog subtiel vergeleken met die spoiler.Wat is een dumbledoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die spoiler ziet er beter uit
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Van dik hout, de dijk, de poema's, Ramses Shaffy, Andre Hazes, Boudewijn de Groot, Doe maarquote:
Ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gun het ze![]()
Nog 2 doelpunten en dan zijn ze door, hoorde ik dat goed?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is nog subtiel vergeleken met die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja.
[..]
[ afbeelding ]Serieus he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt zo dicht in de buurt van die spoiler in Walibi, dat wil je niet geloven
[b]AirwiN schreef [/b]
Schoolhoofd van Hogwarts. Harry Potter weet je wel. Snape is de potions leraar, en tevens dooddoener (aanhanger van slechte meneer de toverwereld over wil nemen). Snape doodt Dumbledore aan het einde van deel 6, maar aan ;t einde van deel 7 kom je erachter dat ze een afspraak hadden gemaakt, omdat Dumbie al stervende was en Snape verlost hem dus uit zijn lijden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is een dumbledore![]()
Die spoiler ziet er beter uit
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja.
[..]
[ afbeelding ]Komt dicht in de buurt ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik weet dat er Snape stond. Maar had ;t eerder vandaag over gifslangen en martelen enzo met iemand. Dus vandaar.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Zal ik je vertellen dat ik tot die post eigenlijk zo goed als niks wist over Harry Potter?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Schoolhoofd van Hogwarts. Harry Potter weet je wel. Snape is de potions leraar, en tevens dooddoener (aanhanger van slechte meneer de toverwereld over wil nemen). Snape doodt Dumbledore aan het einde van deel 6, maar aan ;t einde van deel 7 kom je erachter dat ze een afspraak hadden gemaakt, omdat Dumbie al stervende was en Snape verlost hem dus uit zijn lijden.
Damn, wat klinkt dit gay.
Zal ik jou eens vertellen dat ik een ontzettende Harry Potter geek ben? Ik heb alle boeken meerdere keren gelezen, in het Nederlands en Engels. Deel 7 heb ik een paar dagen geleden weer uitgelezen. Ik heb steeds met smart gewacht op het nieuwe deel dat uitkomt. Ik zit in de bioscoop tegen de films te schreeuwen dat ;t allemaal niet klopt. Mijn ouders hebben allebei deel 7 voor me gekocht toen die EINDELIJK uitkwam, dus had ik opeens 2 exemplaren. Ik ken vrij veel van de theorien over de hints die achtergelaten zijn uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen dat ik tot die post eigenlijk zo goed als niks wist over Harry Potter?
I;m just janking your wand.quote:
Niks gezien, niks gelezen. Heb stiekem ook niet het idee dat ik iets misquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik jou eens vertellen dat ik een ontzettende Harry Potter geek ben? Ik heb alle boeken meerdere keren gelezen, in het Nederlands en Engels. Deel 7 heb ik een paar dagen geleden weer uitgelezen. Ik heb steeds met smart gewacht op het nieuwe deel dat uitkomt. Ik zit in de bioscoop tegen de films te schreeuwen dat ;t allemaal niet klopt. Mijn ouders hebben allebei deel 7 voor me gekocht toen die EINDELIJK uitkwam, dus had ik opeens 2 exemplaren. Ik ken vrij veel van de theorien over de hints die achtergelaten zijn uit mijn hoofd.
Als je nog een nokia lader nodig hebtquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
En acculader nummer 3 heeft het zojuist begeven
Ik ben verslaafd. Het is 1 van mijn grote liefdes.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks gezien, niks gelezen. Heb stiekem ook niet het idee dat ik iets mis
Dat dacht ik ook. Tot ik gisteren een Nokia lader nodig had, nergens kunnen vindenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je nog een nokia lader nodig hebtIk denk dat ik er 10 heb liggen
Same here. Allemaal neppe flauwekulquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks gezien, niks gelezen. Heb stiekem ook niet het idee dat ik iets mis
Leuk tochquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd. Het is 1 van mijn grote liefdes.
Inderdaad. Dan ben ik maar een geek.quote:
Nee joh.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan ben ik maar een geek.
ze zitten allemaal in een plastic tasjequote:Op woensdag 23 juni 2010 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Tot ik gisteren een Nokia lader nodig had, nergens kunnen vinden
Echt wel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh.
Ik zit te bedenken hoe laat ik morgen naar de kroeg zal gaan
Ja Raph ook, Hij verteld mij alleen niet waarquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze zitten allemaal in een plastic tasje
ik bewaar dat soort dingen altijd heel goed
ja ik moet ook meestal wel ff zoeken, ik barst van de tasjes met kabels die op zolder liggenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja Raph ook, Hij verteld mij alleen niet waar
ik kan niet lezen wat er staatquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben in het spammen in ;t liwwadden topic! Kom ook! Is gezellig!
Dat ze aan het posten is in het leeuwarden topic en dat we welkom zijnquote:
Ik voel me oudquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:38 schreef naatje_1 het volgende:
Laatste toetsdag
Laatste dag in VWO3
Laatste dag in de onderbouw
![]()
![]()
QFT, godverdomme.quote:
Stel je niet aan zegquote:
Moet jij zeggen, met je 18 lentes.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, met je 18 lentes.
Hoe ging het?quote:
Whoaaaahquote:
Uh ohw een racemonster in de maakquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whoaaaah![]()
Hij is trots op me![]()
Hij kon merken dat ik al meer vooruit keek... omdat ik harder ging rijden
vet liefquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uh ohw een racemonster in de maak![]()
Maar goed bezig jij!! Ben trots op je, gaat helemaal goed komen
Zo ben ikquote:
Ik ga mijn superbad opzetten denk ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo ben ik![]()
Yordi gaat straks lekker zwemmen met school. Ik ben jaloers.
Ja morgenochtend om half 8quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga mijn superbad opzetten denk ik
kom je bij me zwemmen?
uh hahaha das goedquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh hahaha das goedMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
als het weer goed blijft welquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:11 schreef Ezechielk het volgende:
Buuv! Laat dat badje tot volgende week staan, wil je?
Ga je op visite bij Sacha dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:11 schreef Ezechielk het volgende:
Buuv! Laat dat badje tot volgende week staan, wil je?
x2quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo ben ik![]()
Yordi gaat straks lekker zwemmen met school. Ik ben jaloers.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lag gisteren op een strandjequote:Op donderdag 24 juni 2010 10:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
x2![]()
Heb gisteravond wel al gezwommen in de plaatselijke vijver maar dat was nog wel fucking koudToch leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |