quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
Sterker nog: ik loop de hele dag backstageEn meng me speciaal voor jullie in het normale gepeupel
ja dus
@Bluezz: is dat boek van Giphart leuk?
op het Vestia Jong podium open ik om 13u. als je tijd hebt, wil je pls een foto maken? pleasequote:Op woensdag 23 juni 2010 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
Sterker nog: ik loop de hele dag backstageEn meng me speciaal voor jullie in het normale gepeupel
ja dus
@Bluezz: is dat boek van Giphart leuk?
Als ik het niet vergeetquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
op het Vestia Jong podium open ik om 13u. als je tijd hebt, wil je pls een foto maken? please
tenk joe verrie mutsquote:
apart! alleen die grassprieten bovenop maakt het voor heet oog niet zo lekker.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:58 schreef DarkElf het volgende:
ga het eten eens voorbereiden, we eten vanavond dit
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:59 schreef golfer het volgende:
D_H met Heidipakje in aktie:
[ afbeelding ]
das dillequote:Op woensdag 23 juni 2010 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
apart! alleen die grassprieten bovenop maakt het voor heet oog niet zo lekker.
ben benieuwd hoe het je smaakt
Je bereikt meer publiek door zo'n shirtje juist op het podium uit te trekken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk dat ik maar een shirtje op het podium aantrek met Snoop Dogg erop
Heel leuk geschrevenquote:
Hoelaat eten wequote:Op woensdag 23 juni 2010 16:58 schreef DarkElf het volgende:
ga het eten eens voorbereiden, we eten vanavond dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |