quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
Sterker nog: ik loop de hele dag backstageEn meng me speciaal voor jullie in het normale gepeupel
ja dus
@Bluezz: is dat boek van Giphart leuk?
op het Vestia Jong podium open ik om 13u. als je tijd hebt, wil je pls een foto maken? pleasequote:Op woensdag 23 juni 2010 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
Sterker nog: ik loop de hele dag backstageEn meng me speciaal voor jullie in het normale gepeupel
ja dus
@Bluezz: is dat boek van Giphart leuk?
Als ik het niet vergeetquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
op het Vestia Jong podium open ik om 13u. als je tijd hebt, wil je pls een foto maken? please
tenk joe verrie mutsquote:
apart! alleen die grassprieten bovenop maakt het voor heet oog niet zo lekker.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:58 schreef DarkElf het volgende:
ga het eten eens voorbereiden, we eten vanavond dit
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:59 schreef golfer het volgende:
D_H met Heidipakje in aktie:
[ afbeelding ]
das dillequote:Op woensdag 23 juni 2010 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
apart! alleen die grassprieten bovenop maakt het voor heet oog niet zo lekker.
ben benieuwd hoe het je smaakt
Je bereikt meer publiek door zo'n shirtje juist op het podium uit te trekken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk dat ik maar een shirtje op het podium aantrek met Snoop Dogg erop
Heel leuk geschrevenquote:
Hoelaat eten wequote:Op woensdag 23 juni 2010 16:58 schreef DarkElf het volgende:
kan helaas niet kijken want brakke foonquote:
dat doen misschien de paaldanseressen. ik open en sluit de show van de paaldanseressenquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bereikt meer publiek door zo'n shirtje juist op het podium uit te trekken.
jezus.. lekker heet om zoveel games te spelen.... die kunnen voorlopig alleen nog maar in het gras liggen en bijdrinkenquote:
Hoe laat mag ik aanschuiven?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:58 schreef DarkElf het volgende:
Ja, tegen Bluezzquote:
pasta is heel snel en altijd lekkerquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:48 schreef Aure het volgende:
Eigenlijk heb ik gewoon geen zin in noodles
Hmm rijst met iets.. of pasta? lastig lastig
Ja ik ben nu aan t bedenken met wat ik die pasta dan wil eten.. Met spinazie of courgette? Ik weet niet waar ik meer trek in hebquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pasta is heel snel en altijd lekker
Canneloniquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:48 schreef Aure het volgende:
Eigenlijk heb ik gewoon geen zin in noodles
Hmm rijst met iets.. of pasta? lastig lastig
gisteren met spinazie à la creme, boursin en spek gegeten.. heerlijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja ik ben nu aan t bedenken met wat ik die pasta dan wil eten.. Met spinazie of courgette? Ik weet niet waar ik meer trek in heb
Haha. Hadden ze maar niet zo afwachtend moeten spelen en gewoon moeten scoren.quote:
Ik denk dat ik toch maar voor courgette ga. Gister al spinazie gegeten en de rode sauzen heb ik wel weer eventjes gezienquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gisteren met spinazie à la creme, boursin en spek gegeten.. heerlijk
gewone bolognese met kaas is ook altijd lekker
lquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat doen misschien de paaldanseressen. ik open en sluit de show van de paaldanseressen
het is nog lang geen weekend, dus we kunnen nog op tijd zijn bij sun en tavquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, tegen BluezzDat betekent niet dat ik mag komen eten he
En Sunny ging ook al lekkere dingen maken van het weekend
even doorzetten met een lege maag.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:05 schreef cybermans het volgende:
ik zit met een probleempje
elke avond en dus ook als ik wil gaan sporten heb ik al een hongerig gevoel (tussen lunch en avondeten eet of snack ik niet). Als ik zou gaan sporten moet ik toch binnen een paar minuten kappen aangzien ik dan helemaal suf en bijna voor me ogen gaat draaien krijg. Iemand een idee wat makkelijk is om te eten wat wel gezond is (bij voorkeur bij AH2GO verkrijgbaar ivm hotel)
wel eens vaker geprobeerd met resultaat dat me hele avond naar de klote ging omdat ik me klote bleef voelenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:12 schreef z80 het volgende:
[..]
even doorzetten met een lege maag.
na een aantal keren flink door trainen went je lichaam hier aan.
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het is nog lang geen weekend, dus we kunnen nog op tijd zijn bij sun en tav
6 uur 15 aan het tennissen op dit momentquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:25 schreef borisz het volgende:
[..]
6 uur 15 aan het tennissen op dit moment
29-29
als je dit verliest voel je je echt klotequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:25 schreef borisz het volgende:
[..]
29-29. All time record
Oh goed zeg! eindelijk weer eens 2 Nederlanders door de eerste rondequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Thiemo heeft gewonnen met in de 5e set: 16-14![]()
![]()
30-30 en in 10 minuten is het record gebrokenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:25 schreef borisz het volgende:
29-29. All time record
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en voor wie even héél hard wil lachen:
Gandalf goes Worldcup!
Komt wel goed, schatjequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:51 schreef LieLie het volgende:
Ik baal even![]()
Al die mooie dagen die er aan komen, en wij hebben een zandbak in plaats van een tuin![]()
Nouja, volgend jaar beter, of in augustus..
wat ontzettend liefquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
30-30 en in 10 minuten is het record gebroken
Ik smelt van postsecretkaarten als deze:
[ afbeelding ]
Wat leuk! Ik vrees overigens ook niet om zoals mijn ouders te worden, zit er niet echt inquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:
wat ontzettend lief![]()
ik denk eigenlijk precies hetzelfde zo
Wat een uithoudingsslag zeg!quote:
Deuce, ohnee 40-40.quote:
nee idd, had ik maar wezen zwemmen...quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:44 schreef ColdFeet het volgende:
ik heb me afgemeld voor spinning vanavond FFT, 't is mij echt te heet. Maar ja, dat excuus gaat natuurlijk niet op voor zwemmen
op je werk? geen patat erbij?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:50 schreef cybermans het volgende:
hmmmm XXL USA vandaag als dag special
eerst maar een ceasar salade (die echt 1,5x zo groot was als normaal)
en toen en cheeseburger met 2 chicken wings
had eigenlijk ook nog wel zin in chocolade mousse maar die heb ik maar even geskipt
hotelquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
op je werk? geen patat erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |