quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
Sterker nog: ik loop de hele dag backstageEn meng me speciaal voor jullie in het normale gepeupel
ja dus
@Bluezz: is dat boek van Giphart leuk?
op het Vestia Jong podium open ik om 13u. als je tijd hebt, wil je pls een foto maken? pleasequote:Op woensdag 23 juni 2010 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
Sterker nog: ik loop de hele dag backstageEn meng me speciaal voor jullie in het normale gepeupel
ja dus
@Bluezz: is dat boek van Giphart leuk?
Als ik het niet vergeetquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
op het Vestia Jong podium open ik om 13u. als je tijd hebt, wil je pls een foto maken? please
tenk joe verrie mutsquote:
apart! alleen die grassprieten bovenop maakt het voor heet oog niet zo lekker.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:58 schreef DarkElf het volgende:
ga het eten eens voorbereiden, we eten vanavond dit
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:59 schreef golfer het volgende:
D_H met Heidipakje in aktie:
[ afbeelding ]
das dillequote:Op woensdag 23 juni 2010 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
apart! alleen die grassprieten bovenop maakt het voor heet oog niet zo lekker.
ben benieuwd hoe het je smaakt
Je bereikt meer publiek door zo'n shirtje juist op het podium uit te trekken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk dat ik maar een shirtje op het podium aantrek met Snoop Dogg erop
Heel leuk geschrevenquote:
Hoelaat eten wequote:Op woensdag 23 juni 2010 16:58 schreef DarkElf het volgende:
kan helaas niet kijken want brakke foonquote:
dat doen misschien de paaldanseressen. ik open en sluit de show van de paaldanseressenquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bereikt meer publiek door zo'n shirtje juist op het podium uit te trekken.
jezus.. lekker heet om zoveel games te spelen.... die kunnen voorlopig alleen nog maar in het gras liggen en bijdrinkenquote:
Hoe laat mag ik aanschuiven?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:58 schreef DarkElf het volgende:
Ja, tegen Bluezzquote:
pasta is heel snel en altijd lekkerquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:48 schreef Aure het volgende:
Eigenlijk heb ik gewoon geen zin in noodles
Hmm rijst met iets.. of pasta? lastig lastig
Ja ik ben nu aan t bedenken met wat ik die pasta dan wil eten.. Met spinazie of courgette? Ik weet niet waar ik meer trek in hebquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pasta is heel snel en altijd lekker
Canneloniquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:48 schreef Aure het volgende:
Eigenlijk heb ik gewoon geen zin in noodles
Hmm rijst met iets.. of pasta? lastig lastig
gisteren met spinazie à la creme, boursin en spek gegeten.. heerlijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja ik ben nu aan t bedenken met wat ik die pasta dan wil eten.. Met spinazie of courgette? Ik weet niet waar ik meer trek in heb
Haha. Hadden ze maar niet zo afwachtend moeten spelen en gewoon moeten scoren.quote:
Ik denk dat ik toch maar voor courgette ga. Gister al spinazie gegeten en de rode sauzen heb ik wel weer eventjes gezienquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gisteren met spinazie à la creme, boursin en spek gegeten.. heerlijk
gewone bolognese met kaas is ook altijd lekker
lquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat doen misschien de paaldanseressen. ik open en sluit de show van de paaldanseressen
het is nog lang geen weekend, dus we kunnen nog op tijd zijn bij sun en tavquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, tegen BluezzDat betekent niet dat ik mag komen eten he
En Sunny ging ook al lekkere dingen maken van het weekend
even doorzetten met een lege maag.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:05 schreef cybermans het volgende:
ik zit met een probleempje
elke avond en dus ook als ik wil gaan sporten heb ik al een hongerig gevoel (tussen lunch en avondeten eet of snack ik niet). Als ik zou gaan sporten moet ik toch binnen een paar minuten kappen aangzien ik dan helemaal suf en bijna voor me ogen gaat draaien krijg. Iemand een idee wat makkelijk is om te eten wat wel gezond is (bij voorkeur bij AH2GO verkrijgbaar ivm hotel)
wel eens vaker geprobeerd met resultaat dat me hele avond naar de klote ging omdat ik me klote bleef voelenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:12 schreef z80 het volgende:
[..]
even doorzetten met een lege maag.
na een aantal keren flink door trainen went je lichaam hier aan.
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het is nog lang geen weekend, dus we kunnen nog op tijd zijn bij sun en tav
6 uur 15 aan het tennissen op dit momentquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:25 schreef borisz het volgende:
[..]
6 uur 15 aan het tennissen op dit moment
29-29
als je dit verliest voel je je echt klotequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:25 schreef borisz het volgende:
[..]
29-29. All time record
Oh goed zeg! eindelijk weer eens 2 Nederlanders door de eerste rondequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Thiemo heeft gewonnen met in de 5e set: 16-14![]()
![]()
30-30 en in 10 minuten is het record gebrokenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:25 schreef borisz het volgende:
29-29. All time record
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en voor wie even héél hard wil lachen:
Gandalf goes Worldcup!
Komt wel goed, schatjequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:51 schreef LieLie het volgende:
Ik baal even![]()
Al die mooie dagen die er aan komen, en wij hebben een zandbak in plaats van een tuin![]()
Nouja, volgend jaar beter, of in augustus..
wat ontzettend liefquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
30-30 en in 10 minuten is het record gebroken
Ik smelt van postsecretkaarten als deze:
[ afbeelding ]
Wat leuk! Ik vrees overigens ook niet om zoals mijn ouders te worden, zit er niet echt inquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:
wat ontzettend lief![]()
ik denk eigenlijk precies hetzelfde zo
Wat een uithoudingsslag zeg!quote:
Deuce, ohnee 40-40.quote:
nee idd, had ik maar wezen zwemmen...quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:44 schreef ColdFeet het volgende:
ik heb me afgemeld voor spinning vanavond FFT, 't is mij echt te heet. Maar ja, dat excuus gaat natuurlijk niet op voor zwemmen
op je werk? geen patat erbij?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:50 schreef cybermans het volgende:
hmmmm XXL USA vandaag als dag special
eerst maar een ceasar salade (die echt 1,5x zo groot was als normaal)
en toen en cheeseburger met 2 chicken wings
had eigenlijk ook nog wel zin in chocolade mousse maar die heb ik maar even geskipt
hotelquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
op je werk? geen patat erbij?
Zou er nu ook een moment komen dat het publiek gewoon naar huis gaat en de camera mannen gewoon inpakken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:17 schreef golfer het volgende:
Tukkie gedaan en die partij is nog steeds bezig op Wimbledon.![]()
44-44
wanneer de band vol is en de heren zittend verder spelen omdat ze geen fut meer hebben?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zou er nu ook een moment komen dat het publiek gewoon naar huis gaat en de camera mannen gewoon inpakken?
Gha* - Dui* 0-0quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:31 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hou tennis in de gaten, hou jullie wel op de hoogte
niet overmoedig worden, daar komen de meeste blessures van.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:18 schreef MissHobje het volgende:
Hmm ik krijg net weer zo;n ingeving om aanstonds de hardloop poging weer op te pakken
Ik sport nu 3/4 jaar, ben weer wat sterker geworden, alles met mate natuurlijk maar wellicht..
Hmm misschien moet ik het maar bij denken laten.
Twijfel, twijfelen de sportschool blijf ik voortzetten natuurlijk.
inderdaad. vooral niet teveel haasten en denken dat je móet. rustig aan als je graag wilt hardlopen. als je je slecht voelt moet je even stoppen. maar je kunt het makkelijk rustig opbouwen en net zo goed worden als LieLie en DEquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:18 schreef MissHobje het volgende:
Hmm ik krijg net weer zo;n ingeving om aanstonds de hardloop poging weer op te pakken
Ik sport nu 3/4 jaar, ben weer wat sterker geworden, alles met mate natuurlijk maar wellicht..
Hmm misschien moet ik het maar bij denken laten.
Twijfel, twijfelen de sportschool blijf ik voortzetten natuurlijk.
Ik zit hier net een enorme dip te hebben omdat het lopen niet ging (na het eten) en ik alles met het afvallen even stom vindquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
inderdaad. vooral niet teveel haasten en denken dat je móet. rustig aan als je graag wilt hardlopen. als je je slecht voelt moet je even stoppen. maar je kunt het makkelijk rustig opbouwen en net zo goed worden als LieLie en DE
goed zo! spierpijn is goedquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:26 schreef Laydina het volgende:
Sporten ging lekker
weer 3x 2 min hardgelopen op standje 9 en dat ging ook goed
en voor de rest ging de kracht ook wel goed. Morgen zal ik wel veel spierpijn hebben![]()
een einde aan tennis?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goed zo! spierpijn is goed
shiiit er komt misschien een einde aan tennis. 54-53 en 30-0
een soort "scheit aan" dag. is heel normaal tussendoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zit hier net een enorme dip te hebben omdat het lopen niet ging (na het eten) en ik alles met het afvallen even stom vind
allebei.. op tv... maar het is nu weer 40-30 du het wordt gewoon 54-54.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
een einde aan tennis?
als in.. voor jou? of op tv?
Lijkt mij ook leuk als die Duitsers eruit vliegen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hoop eigenlijk dat Servië wint (sorry D_H). dan gaan Servië en Ghana door
54-54? Is dat een nieuwe puntentelling?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
allebei.. op tv... maar het is nu weer 40-30 du het wordt gewoon 54-54.
mijn record is een wedstrijd van 5,5 uur en daar krijg ik nog steeds opmerkingen en grappen over. nu kan ik mensen naar deze wedstrijd van nu al 9 uur refereren
dan komt ie morgen niet levend terug.. zou wel stoere actie zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef cybermans het volgende:
hmmz gaat D_H dan zingen schade schade deutschland alles ist forbei
in de laatste beslissende set (de 5e) wordt er niet meer met tie-break gewerkt bij game stand 6-6 maar blijven er games doorgespeeld worden tot er 2 punten verschil in zit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Laydina het volgende:
[..]
54-54? Is dat een nieuwe puntentelling?
Owww ze zijn dus lekker bezigquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
in de laatste beslissende set (de 5e) wordt er niet meer met tie-break gewerkt bij game stand 6-6 maar blijven er games doorgespeeld worden tot er 2 punten verschil in zit.
deze 5e laatste set duurt inmiddels al 4,5 uur en het is nu 56-56.
Om 12.15u begon deze wedstrijd...
6 uur 40 volgens mij!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
in de laatste beslissende set (de 5e) wordt er niet meer met tie-break gewerkt bij game stand 6-6 maar blijven er games doorgespeeld worden tot er 2 punten verschil in zit.
deze 5e laatste set duurt inmiddels al 4,5 uur en het is nu 56-56.
Om 12.15u begon deze wedstrijd...
Is ook de langste ooit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:44 schreef Laydina het volgende:
[..]
Owww ze zijn dus lekker bezig
Ik ken de regel wel, maar nog nooit gehoord dat ze tot zo ver gingen hahaha of zo ver zijn gegaan ooit.
quote:
Mahut en Isnerquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:46 schreef cybermans het volgende:
wie zijn eigenlijk die tennisers die zo lang doorgaan?
Kon ook niet uitblijven, Ghana scoort toch niet.quote:
? nope, op telegraaf staat nu ook 9,5 uur. omstreeks 12.15u begonnen ze.. en de scheidsrechter... die kan toch niet meer zien denk ik?quote:
Ik vind het wel prima zo. Dat betekent in de volgende ronde Engeland-Duitsland.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:48 schreef TAV74 het volgende:
Kon ook niet uitblijven, Ghana scoort toch niet.
Precies, dat soort wedstrijden willen we zienquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het wel prima zo. Dat betekent in de volgende ronde Engeland-Duitsland.
Ze begonnen opnieuw vandaag om 12:15 nadat de partij gisteren al vanwege duisternis was stilgelegd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
? nope, op telegraaf staat nu ook 9,5 uur. omstreeks 12.15u begonnen ze.. en de scheidsrechter... die kan toch niet meer zien denk ik?
Waarom willen we die zien? ze spelen beiden niet best.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies, dat soort wedstrijden willen we zien
en wie gaat er dan door?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze begonnen opnieuw vandaag om 12:15 nadat de partij gisteren al vanwege duisternis was stilgelegd.
Ik zou als ik hun was een remise voorstellen.
Omdat het 2 enorme voetballanden zijn en het dus een regelrechte klassieker is!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef Laydina het volgende:
[..]
Waarom willen we die zien? ze spelen beiden niet best.
Ghana, beter doelsaldo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
als dit zo blijft, gaan Duitsland en AUS dan door of Duitsland en Ghana? (beide hebben 4 punten)
hmm okequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Omdat het 2 enorme voetballanden zijn en het dus een regelrechte klassieker is!
Nog steeds nu Duitsland en Ghana.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
als dit zo blijft, gaan Duitsland en AUS dan door of Duitsland en Ghana? (beide hebben 4 punten)
Ik niet, Portugal is kansloos tegen Brazilië. Die 7-0 zei meer over N-Korea dan over Portugal.quote:
De vijfde set duurde net al 6u40 zeiden ze.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
? nope, op telegraaf staat nu ook 9,5 uur. omstreeks 12.15u begonnen ze.. en de scheidsrechter... die kan toch niet meer zien denk ik?
ik liever foto'squote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef Laydina het volgende:
[..]
Waarom willen we die zien? ze spelen beiden niet best.
Brazilie - Portugal.. die wil ik zien
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
De vijfde set duurde net al 6u40 zeiden ze.
Juist doorspelen, met een extra handicap wordt het misschien wel beslistquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
ze stoppen ermee vanwege de duisternis
alweerquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
59-59 en na exact 10 uur spelen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
zij wilden doorspelen maar de wedstrijdleiding besloot ermee te stoppenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Juist doorspelen, met een extra handicap wordt het misschien wel beslist
gaan ze nu morgen opnieuw beginnen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zij wilden doorspelen maar de wedstrijdleiding besloot ermee te stoppen
Nee gewoon verder spelen bij de stand 59-59quote:
Servie was er nog verdomd dichtbij, die afgekeurde goal van Pantelic was echt op de rand van buitenspel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef golfer het volgende:
Voetjebal afgelopen. Duitsland en Ghana dus door.
Ja maar Lie het wordt gewoon helemaal geweldig, volgend jaarquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:14 schreef LieLie het volgende:
Er wordt morgen overigens 6 kuub geel zand in onze tuin gestort![]()
En dat gaan we dan zelf even in de paadjes harken.
Zandbakzand voor in de zandbak
Jaa, tuurlijk!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar Lie het wordt gewoon helemaal geweldig, volgend jaar
Ik vind het een beetje een sjappie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:36 schreef golfer het volgende:
Eberhard van der Laan de nieuwe burgervader van Amsterdam.
Zal mij benieuwen of hij ooit zo populair wordt als Cohen.
quote:
Ik doe mijn bestquote:
Nu alquote:
Whisky is goedquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:31 schreef golfer het volgende:
Zo. Dat was weer een enerverend avondje sport kijken.
Nu nog even lekker afzakken met een whiskietje.
Ja maar hij wordt net ff teveel uitgezondenquote:
Ik kijk gelukkig niet zoveel tv dus ik zie hem bijna nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar hij wordt net ff teveel uitgezonden
nog wel geprobeerd. alleen worden die eikels niet uitgeschakeldquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan komt ie morgen niet levend terug.. zou wel stoere actie zijn![]()
Dag wijffie!quote:
Ja, maar ikheb niet zulke tieten! En ik ben niet blondquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Mass
[ afbeelding ]
Aure met een Mass
[ afbeelding ]
Ik ook niet hoor, en blond ben ik al zeker 12 jaar niet meer geweestquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:22 schreef Aure het volgende:
Ja, maar ikheb niet zulke tieten! En ik ben niet blond![]()
Heb wel zin in een biertje trouwens
in mijn dromen!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja, maar ikheb niet zulke tieten! En ik ben niet blond![]()
Heb wel zin in een biertje trouwens
Heidi googlen onder Tiroler sexfilms en je ziet weer geheel ander plaatjes die ik zelfs niet hier durf te plaatsen.quote:
Die titten heb je welquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, en blond ben ik al zeker 12 jaar niet meer geweest![]()
Das gewoon Amsterdams.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
WijffieDa's lang geleden, mijn
Opa
zei dat altijd tegen me
Heb het allebei nog nooit op! Maar ik drink ook nog niet zo heel lang bier... Eerst vond ik het niet zo lekker, maar ik begin het steeds lekkerder te vinden! Hiervoor dronk ik qua bier alleen rosebiertjes of witbiertjes.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, en blond ben ik al zeker 12 jaar niet meer geweest![]()
Maar bier heb ik wel. Korenwolf Rosé, best te zuipen. En de rest van de koelkast staat ook vol bier, onder andere Paularer?
Ja maar bij dat grietje zitten ze zo'n beetje in d'r nek. De mijne zitten gewoon op de borstkasquote:
Het lekkerste rosébier dat ik geproeft heb, verkochten ze op tap bij de Beurs in Hoogeveen. Het was van een merk dat dat bier alleen op fust leverde, helaas. Echt het lekkerste rosébier ooit. Als Isa dit leest, weet ze wel wat ik bedoel. Zo heerlijk dat bierquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:28 schreef Aure het volgende:
Heb het allebei nog nooit op! Maar ik drink ook nog niet zo heel lang bier... Eerst vond ik het niet zo lekker, maar ik begin het steeds lekkerder te vinden! Hiervoor dronk ik qua bier alleen rosebiertjes of witbiertjes.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rosébier van de tap is sowieso een stuk lekkerderquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het lekkerste rosébier dat ik geproeft heb, verkochten ze op tap bij de Beurs in Hoogeveen. Het was van een merk dat dat bier alleen op fust leverde, helaas. Echt het lekkerste rosébier ooit. Als Isa dit leest, weet ze wel wat ik bedoel. Zo heerlijk dat bier
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:31 schreef Aure het volgende:
[..]
In mijn dromen heb ik ook tietenMaar geen blonde haren heur! Ben veel te blij met mn donkere manen
Heb wel ooit een blonde lok gehad
hilarisch
wel erg schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slapen![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:31 schreef Aure het volgende:
In mijn dromen heb ik ook tietenMaar geen blonde haren heur! Ben veel te blij met mn donkere manen
Heb wel ooit een blonde lok gehad
hilarisch
Ik heb een keer in een domme bui mijn hele haar blond gebleektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb misschien nog wel ergens een foto met blonde uitgroei, even zoeken...
Oh ja ik heb ook al bijna alle kleuren van de regenboog gehad. Blond, rood, paars, roze, groen, blauw, zwart, oranje. En ik ben de blonde uitgroeifoto aan het uploaden, alleen duurt dat nog wel ffquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:43 schreef Aure het volgende:
Eigenlijk heb ik veel te veel idiote gekleurde lokken gehad. Groen, blond, rood, paars, rozeEn heb zelfs nog een tijdje met dreads rondgelopen (stond wel heel leuk trouwens
). Ik heb mn haar bijna nooit langer dan een half jaar hetzelfde.
Golfer was erbij die avond. Maar misschien niet meer toen dit gebeurde.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:49 schreef Aure het volgende:
Oeh das een lastige, ik heb de kontjes nog niet zo goed bestudeerd. Misschien weet golfer het!
It was'nt me.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:49 schreef Aure het volgende:
Oeh das een lastige, ik heb de kontjes nog niet zo goed bestudeerd. Misschien weet golfer het!
Wat was er gebeurd dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Golfer was erbij die avond. Maar misschien niet meer toen dit gebeurde.
Er was een SC jubileum meet bij mij (n ouders) thuis. Er was iets omgevallen en de bibs in beeld is dat aan het opruimenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 2 jaar terug had de kapper mn haar zo geföhnd dat het echt súper erg krulde, zo wil ik het weerMaar dan wat langer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahhhquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er was een SC jubileum meet bij mij (n ouders) thuis. Er was iets omgevallen en de bibs in beeld is dat aan het opruimen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:57 schreef Aure het volgende:
En als we dan toch bezig zijn met foto's plaatsen:
Toen ik nog puberaal en schattig was incluus dreads:Je bent niet echt leelluk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ben je nu je tiet aan het betasten? op je 13e op een foto?quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Blonde uitgroeifoto.
Overigens ben ik 13 op deze foto
[ afbeelding ]
Nog geneukt?quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:04 schreef Laydina het volgende:
Was gewoon gezellig, geouwehoert en alles haha.
Je was er vroeg bij.quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Blonde uitgroeifoto.
[ afbeelding ]
Nee. Ik hou het flubberige bloesje dicht omdat mijn tiet anders zichtbaar is op de foto.quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:06 schreef Laydina het volgende:
Ben je nu je tiet aan het betasten? op je 13e op een foto?
Hahaha lekker danquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:04 schreef Laydina het volgende:
Goedenacht alweer!
Daarnet zo iets vaags meegemaakt. zat hier op de bank in m'n ochtendjas. Hoor ik ineens allemaal sirenes enzo die plots stopten. Bleken ze aan het einde van mijn flat te zijn. Dus ik trek snel wat aan (pantalon, slobbertrui en slippers) en ga naar buiten om te kijken. Bleek een klein vuurtje te zijn gestoken in de hal daar. Niet echt iets ergs aan de hand ofzo.
Dat vroeg ik dus aan zo'n jongen die erbij stond. Raken aan de praat enzo. Blijkt een flat naast mij te wonen en nodigt mij uit voor een drankje. Daar dus net van teruggekomentis fucking 1 uur!
Was gewoon gezellig, geouwehoert en alles haha.
en ik was nog wel van plan vroeg naar bed te gaan
dat hoef/wil ik niet weten, als je zoiets bedoeltquote:
Het is wel een grappige jongen. Weet nog niet wat ik er van moet denken. Tis zeg maar zo'n gast die volgens mij veel omgaat met van die foute types. Terwijl hij zelf wel redelijk oke zal zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:08 schreef Aure het volgende:
[..]
Hahaha lekker danIsset een leuke jongen?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:10 schreef golfer het volgende:
dat hoef/wil ik niet weten, als je zoiets bedoelt
Nou gewoon nog een keertje wat mee gaan drinken, dan heb je dr een beter beeld vanquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Het is wel een grappige jongen. Weet nog niet wat ik er van moet denken. Tis zeg maar zo'n gast die volgens mij veel omgaat met van die foute types. Terwijl hij zelf wel redelijk oke zal zijn.
En hij rookt veels te veel
Ik vind je nog steeds een knappe vrouw hoor! Op basis van die 1 of 2 foto's die ik hier in de SC ooit heb gezienquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ik zeg niks meer
Maar ik was wel hot en slank toen ik 13 was
Hij zei dat ie wel een keer langs zou komen droppen. En anders weet ik waar hij woontquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:13 schreef Aure het volgende:
[..]
Nou gewoon nog een keertje wat mee gaan drinken, dan heb je dr een beter beeld van
Ik voel me gevleidquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:14 schreef Aure het volgende:
Ik vind je nog steeds een knappe vrouw hoor! Op basis van die 1 of 2 foto's die ik hier in de SC ooit heb gezien
quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:15 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hij zei dat ie wel een keer langs zou komen droppen. En anders weet ik waar hij woont
quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik voel me gevleid
Dat ken ik wel een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar als ik het niet meende had ik het niet gezegd![]()
Zolang je maar blijft beseffen dat het de goede keuze isquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:18 schreef Aure het volgende:
[..]
![]()
Aaahh ik kan niet slapen! Laatste tijd weer heel veel mensen die aan mn kop zeuren of ik nu wel de juiste beslissing heb genomen (qua opleiding enzo) en dan ga ik weer zo erg aan mezelf twijfelen, terwijl ik weet dat het wél gewoon juist is. Maar dan voel ik me echt een beetje een faler ofzo.
Trusteh.quote:
Mooie foto hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Blonde uitgroeifoto.
Ik vind het echt een waardeloze reclame, kan er niet eens om glimlachenquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen,
leuke foto Lein, sexy hoor![]()
gelukkig weer niet hoeven overgeven maar blijft toch gek dat misselijk gevoel. nadat ik het bericht had getypt werd ik weer wat rustiger. ik zou toch niet zwanger zijn?![]()
nee hoor hahahaha
Oban en Coal Ila (vervanging, zijn leeg) en een Bunnahabhain Peated als uitbereidingquote:
Mijn Oban 18 jaar gaat ook hard sinds ik weer bij mijn ouders woonquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oban en Coal Ila (vervanging, zijn leeg) en een Bunnahabhain Peated als uitbereiding
hier ook redelijk. maar dat kan ook het bierzweet zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:48 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen, net hardgelopen maar tis benauwd zeg!
gatverquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hier ook redelijk. maar dat kan ook het bierzweet zijn![]()
heerlijk he? !quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:08 schreef Bluezz het volgende:
Wat was het mooi vanochtend op de fiets naar het werk
Die dauw op de weilanden en de zon daarop en de paarden die net wakker worden en de vogels
*Zweeft
Die kont is van jouquote:Op donderdag 24 juni 2010 07:14 schreef Den_Haag het volgende:
nog goed geslapen FF?
Beetje brakjes
van wie is die kont nou Lein?
en die ene foto van jou![]()
![]()
13
quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:43 schreef PdeHoog het volgende:
Zo! Maar eens richting kantoorNog twee CD's en dan is de bestelling van Bluezz voor het popkoor ook weer klaar
Doen we vanavond wel even
Heb jij msnquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:08 schreef DarkElf het volgende:
oeh ik moet je iets vragen , ben je online op msn???
nu welquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oeh ik moet je iets vragen , ben je online op msn???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |