Collega's en klanten zijn wat mij betreft twee verschillende zaken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
idem hier. De mannen maken er zelfs grapjes over. En dan nieet op een lullige manier OM mij, maar MET mij. Als ik bv er eentje van het magazijn wil spreken op kantoor dna is het "O? Gaan we spelen? Nou hop dan!"
Zo gaat het bij mij op mijn werk ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
idem hier. De mannen maken er zelfs grapjes over. En dan nieet op een lullige manier OM mij, maar MET mij. Als ik bv er eentje van het magazijn wil spreken op kantoor dna is het "O? Gaan we spelen? Nou hop dan!"
Ik vraag me af of "Wat een homo" wel echt nog iets te maken heeft met echt homo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn collega heeft het ook wel eens over "nou en hij deed dat en dat. Wát een homo.", nou, dan heb ik al gegeten en gedronken eigenlijk.
Maar zijn dat dan negatieve dingen? De homo-acceptatie zou juist zijn verbeterd. ik moet het nog meemaken.
Maar het rare is dat ik me er pak 'm beet zes, zeven, acht jaar terug veel minder druk om maakte en van aantrok dan nu.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij op mijn werk ook![]()
Vorig jaar ging ik bij het voetbaltoernooi kijken waar collega's aan meededen... werden ze uitgeschakeld. Zegt er een: "Nou TV, nu gaat jouw wedstrijd beginnen, douchen!"
Jij zou met een klant gaan flirten?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou op dat soort momenten principieel mijn mond niet kunnen houden. Wel of geen scheiding tussen werk en prive.
Die snapten niet dat het truccage was?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:06 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb trouwens eens de woede van mijn familie op mijn nek gehaald met dit filmpje:
Ze waren echt oprecht woest dat ik zoiets had doorgestuurd.![]()
![]()
Ja ik he niet echt klanten, dat scheelt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Collega's en klanten zijn wat mij betreft twee verschillende zaken.
Dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die snapten niet dat het truccage was?![]()
![]()
Ja uitgaan een keer overslaan om te zorgen dat je lijf weer in orde is is inderdaad NIET te overzienquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:07 schreef Deceit het volgende:
Ik pak ook geen medicijnen hoor, als het niet nodig is..
Baal gewoon dat ik vanavond een feest moet missen, en morgen stappen, en hoop zaterdag dat ik dan honderd procent ben want wil in rdam stappen, en zondag een groot familie feest (en ja ik hou van familie feesten, lekker eten eten en eten en drinken met indo's)..
En ik was niet van die saucijzen waxx
Ja dat doe ik ook... en niet alleen seksueel getint. Kwam laatst een collega binnen in een zwartwitte streepjesblouse. Ik zeg "Goh, ga je vanmiddag bij Footlocker solliciteren? "quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. En andersom gaat het er net zo aan toe hoor. Ik plaag ze net zo goed.
Wie heeft het hier over flirten?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:07 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Jij zou met een klant gaan flirten?
Ja dat wel. Ook niet met iedereen hoor. Maar dat gaf ik al aan, mijn vrouwelijke collega wilde mij ook niet alleen laten met een in haar ogen te leuke Vlaamse homo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik he niet echt klanten, dat scheelt.
Plus: ligt aan de verhouding met de klant en hoe lang je er al zaken mee doet.
Maar ben je er met je collega;s wel open(er) over dan?
Hoe is het daarmee eigenlijk?quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over flirten?
Ik flirt alleen met de ICT-jongen
aka chocomel jongen he?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed. Zag hem in de pauze nog even. Kwam ie op z'n brommertje aanrijdenquote:
Ik denk dat we langs elkaar heen pratenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg! Ik ben de enige die Nuno negeert.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:09 schreef Deceit het volgende:
en ik wil niet genegeerd worden hoor! ben toch niet te vergelijken met nuno?
Ik dacht dat je meer bedoelde: Ze wilde me niet alleen laten omdat ze denkt dat ik hetero ben en ze vindt dat hij zo'n vieze homo isquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja dat wel. Ook niet met iedereen hoor. Maar dat gaf ik al aan, mijn vrouwelijke collega wilde mij ook niet alleen laten met een in haar ogen te leuke Vlaamse homo.
Je vroeg aan mij of ik met klanten zou flirten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik denk dat we langs elkaar heen praten. Jij betrekt het steeds op jouw contact met collega's, ik met mijn contact met klanten.
Ja appelflapboy ja.quote:
Mijn collega's vragen standaard aan mij als er nieuwe mannen binnenkomen: "En is het een homo?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
![]()
En juist op dat moment neem ik de telefoon van iemand over (van de Debiteuren) en krijg ik dus een klant saan de lijn, die echt enoooooorm gay praat. Ik dacht: Zal ik eens gaan flirten?
als je de vergelijking met Nuno wil maken zou je ook eerst achter Ang3l aan moeten gaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:09 schreef Deceit het volgende:
en ik wil niet genegeerd worden hoor! ben toch niet te vergelijken met nuno?
ze is gewoon jalours op jequote:Op donderdag 24 juni 2010 16:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja dat wel. Ook niet met iedereen hoor. Maar dat gaf ik al aan, mijn vrouwelijke collega wilde mij ook niet alleen laten met een in haar ogen te leuke Vlaamse homo.
Ik heb wel gezoend met de invalkracht voor de klusjesman.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:30 schreef Xiance het volgende:
zolang je maar niet met collega's / klanten t bed in duik!
of naar de sauna in arnhem gaat..
Nee die kluste toch al bijquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel gezoend met de invalkracht voor de klusjesman.
Is dat erg?
Plus dat dat zoenen VOOR het elkaar tegenkomen op het werk was. Toen studeerde ik nogquote:
Jij lijkt Seth Gaaikema wel met je slechte woordgrappenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die maakte promotie van klusjesman naar kusjesman
Neuh. Ik ben ook pas bij S3 hoor. En m'n vriendin is nu pas bij 2.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:08 schreef Great.Expectations het volgende:
Loop ik heel erg achter, als mens, wanneer ik nu pas begin met kijken naar Lost (seizoen 1)?
neuh, was t lekker?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel gezoend met de invalkracht voor de klusjesman.
Is dat erg?
Oooh gelukkig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben ook pas bij S3 hoor. En m'n vriendin is nu pas bij 2.
En beide zijn we haske hip en zo. Dus.... het valt nog reeeeuze mee G_E!
Hij heeft een hele hele lange tong die ie tot zeker onder z'n kin uit kan stekenquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft een hele hele lange tong die ie tot zeker onder z'n kin uit kan steken
ik heb alleen geen grijze krullenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij lijkt Seth Gaaikema wel met je slechte woordgrappen
Tot onder zijn kin?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft een hele hele lange tong die ie tot zeker onder z'n kin uit kan steken
t is de moeite waard en beter, want elke week w8en, met duizenden vragen per aflevering, wat je pas in volgend seizoen, of zelfs nooit antwoord op krijgt, is te irri..quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:08 schreef Great.Expectations het volgende:
Loop ik heel erg achter, als mens, wanneer ik nu pas begin met kijken naar Lost (seizoen 1)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |