Ik had ook zulke mensen in mijn trein naar Leiden. Dacht nog: dat zijn toch aparte wezens, maaltijdsaladeëters.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:40 schreef Claudia_x het volgende:
Er zitten mensen naast me een maaltijdsalade van de AH To Go te eten. Ik ga nog liever dood van de honger. *down*
Heel erg bedankt, NC, zo slecht zie je ze zelden (en ik heb er al wat langs zien komen)quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:40 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dank! Helaas is het nummer voor mij een beetje besmet door dit vreselijks:
Ga gerust je gang, ik heb goede zin vandaag.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:15 schreef Gellius het volgende:
Zijn het de maaltijdsalades op zichzelf of specifiek die van de AH die afkeuring verdienen? Ik maak zelf geregeld een maaltijdsala... - sorry Frollo.
Er vielen voedselresten in haar decolleté? Ellendig is dat altijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:12 schreef Ringo het volgende:
Gisteren was er een struise dame met een bevallig décolleté, die zo'n bak prefab groen op iets minder bevallige wijze naar binnen werkte.
En? Wat vond je van de wedstrijd? En belangrijker nog: wat vond je van het publiek waar je tussen zat?quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:04 schreef Gellius het volgende:
Ik begeef mij - met de bevallige - naar Betondorp om eh... enfin..
Ik ging eerst naar het westerpark omdat men mijn suggestie De Nieuwe Anita niet meteen overnam. Daar was het kut, stond het vol met proleten, en druk, dus konden mensen onder de 2 meter niks zien en werd ik nog aangesproken door een vervelende rosedrinkende vrouw van 50 of ik niet wat verder naar achteren kon staan als ik toch met mensen aan het praten was, dus uiteindelijk gingen we alsnog halverwege de eerste helft naar De Nieuwe Anita en daar was het bijzonder gemoedelijk, met een bijzonder gemeleerd gezelschap. Alleen binnen, maar je kan niet alles hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:27 schreef broer het volgende:
[..]
En? Wat vond je van de wedstrijd? En belangrijker nog: wat vond je van het publiek waar je tussen zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |