De Apple-hype toont inderdaad fijn aan hoe het principe achter statussymbolen werkt. Culminerend in: http://latimesblogs.latim(...)iphone-i-am-ric.htmlquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:45 schreef Ringo het volgende:
Nou ja. Pimpen met je iPad. Dat is het wel zo'n beetje. De core business van de Mac-fanboy. Laten zien dat jij het wél snapt.
Neu, maar ik ben er ook niet bepaald trots op.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:02 schreef Gellius het volgende:
En? Was het de volkomen afgang die je vreesde?
Geweldig! *up*quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:19 schreef Ringo het volgende:
Ik vind de Three Minute Philosophy's wel een YouTube-hoogtepunt.
En nu ga ik me voorbereiden op de Komende Voetbalmatch.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef Frollo het volgende:
Het puikste filmpje op YouTube is en blijft toch Het Komkommertje. Wat ben ik blij dat ik dat ontdekt heb.
Daar kom je dan dus achter als je er een hebt. Ik heb verder niets van Apple, maar heb wel eens een Ipad in mijn handen gehad: heerlijk, heerlijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:24 schreef Frollo het volgende:
Maar wat móét je ermee?
Ik ben een deontoloog. Ik vind een ding een beetje maf aan Kant, en dat is dat hij niet vindt dat je moreel goed handelt als je tot het goede geneigd bent. Dat slaat nergens op.quote:
Ik zit nu ook in de trein van Arnhem naar Utrecht en Amsterdam. De verbinding valt telkens even weg.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:31 schreef ShadyLane het volgende:
Maar je hebt verbinding! Op het stuk tussen Ede en Arnhem hoor ik regelmatig mensen in de coupe hallo? hallo?-en omdat er kennelijk op de Veluwe weinig masten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |